Muita, jotka käyttävät myös arkena urheilurintaliivejä?
Minä käytän koko ajan urheiluliivejä. En halua niitä tukirautoja, en pitsiä, en sitä, että rinnat pullahtavat pois kupeistaan, en ohuita olkaimia. Ostin sitten Lindexiltä mustat, säädettävät urheiluliivit, joissa on hyvä tuki, hyvät olkaimet ja istuvuus, ja nyt huomaan pitäväni niitä koko ajan. Kävin sitten tänään ostamassa niitä samoja liivejä kahdet lisää, että voin vaihdella. :)
Kommentit (41)
Minä olen käyttänyt urheiluliivejä vuosikausia ihan samoista syistä kuin ap. Parhaiten mulle sopivat Triumphin triaction-liivit, joissa mallit on vähän vuosien varrella jonkin verran vaihtuneet ja mun lempparia en ole viime aikoina enää löytänyt. Viimeisimmäksi ostin Boost lite-mallin jostain tarjouksesta ja ne on kyllä tosi mukavat, vaikka hintaa on yli 50e. Aion kyllä ostaa toisetkin, kun löytyi mukava malli.
Nainen trikoohousuissa ja sporttiliiveissä on seksikäs näky 👍
Minä käytän töissä, koska tavallisten liivien valuvat olkaimet ärsyttää ja niiden nostelu muiden nähden on kiusallista. Mun työ on liikkuvaa ja etenkin kumartelu saa olkaimet valumaan. Kai multa puuttuu hartiat...
Mä en isorintaisena juurikaan tykkää perinteisistä urheiluliiveistä, koska ne litistävät rinnat yhteen. Yleisesti pitäisin siitä litistymisestä, koska näyttäisin silloin hoikemmalta, mutta tissivälihiki on inhottavaa ja aiheuttaa jopa ihottumaa :( Kupilliset urheiluliivit on harvinaisia, kalliita ja yleensä epämukaviakin.
Kotona käytän monesti toppaamattomia liivejä, joista olen poistanut kaarituet ja ne inhottavat kylkiraudat. Eivät purista tai hiota mistään. Ihmisten ilmoille laitan aina tavalliset t-paitaliivit.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän töissä, koska tavallisten liivien valuvat olkaimet ärsyttää ja niiden nostelu muiden nähden on kiusallista. Mun työ on liikkuvaa ja etenkin kumartelu saa olkaimet valumaan. Kai multa puuttuu hartiat...
B.Virtasen tytär😂🤣anteeksi ei millään pahalla. Ja nauru teki hyvää.
Itsekin käytän vain urheiluliivejä, jos niitäkään. Olin rintojen pienennysleikkauksessa enkä enää tarvitse niitä hiertäviä, käsin pestäviä 70 euron kapistuksia.
Olen löytänyt jopa Lidlistä hyviä urheiluliivejä. Yleensä olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain urheiluliivejä. Inhoan toppauksia, kaaritukia, pitsejä jne. Urheiluliivit ovat mukavat päällä, olkaimet ovat leveät, eikä niistä jää jälkeä ihoon toisin kuin kapeista olkaimista. Ja parasta on, että rinnat eivät pullistele mistään päin.
Ihan samaa mieltä, mutta lisään vielä sen ihanuuden että olkaimet ei valu/putoa vaan pysyvät siinä missä pitääkin. Tosiaan tuntuu kuin ei olisi liivejä lainkaan.
ap. kiitos vinkistä. Tilasin heti kahdet. Mikä koko sulla ap. on? Vastasiko hyvin kokoaan ja joustaako? Otin kokoa 85E. Jos nämä ovat hyvät niin tilaan lisääkin niitä. Olen etsinyt jo vuosikausia hyviä rintsikoita. Hikoilen töissä hoitsuna ja on isot rinnat tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B.Virtasen tytär😂🤣anteeksi ei millään pahalla. Ja nauru teki hyvää.
Itsekin käytän vain urheiluliivejä, jos niitäkään. Olin rintojen pienennysleikkauksessa enkä enää tarvitse niitä hiertäviä, käsin pestäviä 70 euron kapistuksia.
Olen löytänyt jopa Lidlistä hyviä urheiluliivejä. Yleensä olen ilman.
Asiasta viidenteen...olitko kunnallislla puolella leikkauksessa? Miten pitkä sairasloma siitä tulee? Itse pääsisin varmasti leikkaukseen, jos vaan rohkenisin viemään asiaa eteenpäin. Pääseekö työterveyden kautta vai pitääkö muuta kautta hakeutua? Selkä ja niska paskana kipujen takia.
Minä! Vuosia menty näin ja takasi en vaihtais. Monilta oon kuullut, et ekana heittää liivit pois kun tulee kotiin. Mun ei tarvi, ku näin on just hyvä. Jotenkin myös vihaan normirintsikoiden ulkonäköä, hyi, jos semmoiset pitäs pukee päälle. Tietty jonku naisellinen naisen päällä näyttää upeelta ja mieluusti ne riisunkin jonkun muun kuin itseni päältä ;)
Vierailija kirjoitti:
ap. kiitos vinkistä. Tilasin heti kahdet. Mikä koko sulla ap. on? Vastasiko hyvin kokoaan ja joustaako? Otin kokoa 85E. Jos nämä ovat hyvät niin tilaan lisääkin niitä. Olen etsinyt jo vuosikausia hyviä rintsikoita. Hikoilen töissä hoitsuna ja on isot rinnat tosiaan.
Eipä mitään! Minusta näissä on alkuun melko napakka tuo ympärysmitta, mutta antaa käytössä vähän periksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Vuosia menty näin ja takasi en vaihtais. Monilta oon kuullut, et ekana heittää liivit pois kun tulee kotiin. Mun ei tarvi, ku näin on just hyvä. Jotenkin myös vihaan normirintsikoiden ulkonäköä, hyi, jos semmoiset pitäs pukee päälle. Tietty jonku naisellinen naisen päällä näyttää upeelta ja mieluusti ne riisunkin jonkun muun kuin itseni päältä ;)
Olet siis naisista tykkäävä ei-naisellinen nainen?
Minustakin urheiluliivit ovat parhaat ihan arkikäytössä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis naisista tykkäävä ei-naisellinen nainen?
Juuri näin :D ainakin alusvaatteiden osalta.
Noi lindexin liivit näyttävät vielä liian epämukavilta mulle. Mun käyttämät on tällaiset
ei hakasia, sen kun vedän päälle ja päältä pois. iso koko on sopivan löysä, eikä ole sellaista ahdistavan puristavaa alareunaa. toppaukset voi vetää pois tarvittaessa. Nää on niin ihanat ja mukavat. En pysty käyttämään enää tavallisia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Noi lindexin liivit näyttävät vielä liian epämukavilta mulle. Mun käyttämät on tällaiset
ei hakasia, sen kun vedän päälle ja päältä pois. iso koko on sopivan löysä, eikä ole sellaista ahdistavan puristavaa alareunaa. toppaukset voi vetää pois tarvittaessa. Nää on niin ihanat ja mukavat. En pysty käyttämään enää tavallisia liivejä.
Mä taas en tykkää noista päänylikiskottavista. Etenkin suihkun jälkeen on ihan kauheeta yrittää pukea niitä, kun rullautuvat semmoiseksi naruksi selkään!
Noup. Mulla on 75C- kokoiset liivit, ihan oikein mitattu, mutta muut kuin urheilumallit, tuntuvat ikäviltä. En vaan jotenkin kestä sen rautatuen tunnetta, etenkin, kun makoilen soffalla, en tykkää pitsistä, koska se pistelee, inhoan sitä tunnetta, että liivit nostavat rintoja yhtään mihinkään. Haluan kunnon tuen, litistysefektin, vapauden mennä suoraan töistä liikkumaan tai töissä liikkumisen ilman liivien vaihtamista.