Muita, jotka käyttävät myös arkena urheilurintaliivejä?
Minä käytän koko ajan urheiluliivejä. En halua niitä tukirautoja, en pitsiä, en sitä, että rinnat pullahtavat pois kupeistaan, en ohuita olkaimia. Ostin sitten Lindexiltä mustat, säädettävät urheiluliivit, joissa on hyvä tuki, hyvät olkaimet ja istuvuus, ja nyt huomaan pitäväni niitä koko ajan. Kävin sitten tänään ostamassa niitä samoja liivejä kahdet lisää, että voin vaihdella. :)
Kommentit (41)
Ok. Oikean kokoisista liiveistä ei kyllä rinnat pullahda ulos.
Jos vaan hyvät liivit löytyisi käyttäisin aina, mut ei ole löytynyt tavallisista eikä urheilu. Vaihtelen päivittäin, niin kalvaa aina eri kohdasta. Ei iho ja lihakset rasitu aina samasta kohdasta.
En ole mainostaja! Linkkasin vain ne liivit, jotka totesin mulle sopiviksi. Ihmettelen, että miksi et käyttäisi (joku kommentoi niin)? Eihän rinnat tiedä, mihin tarkoitukseen liivit on. Ei nämä ainakaan hiostuta tai paina mistään. Sehän se pointti just onkin, että on niin hyvät päällä, ettei tunnu edes mitään olevankaan!
Niin ja mulle saa suositella kohtuuhintaisia urheiluliivejä tms, joissa ei ole kaaritukea, kunnon tuki liikuntaan löytyy ja on hyvät päällä.
Käytän vain urheiluliivejä. Inhoan toppauksia, kaaritukia, pitsejä jne. Urheiluliivit ovat mukavat päällä, olkaimet ovat leveät, eikä niistä jää jälkeä ihoon toisin kuin kapeista olkaimista. Ja parasta on, että rinnat eivät pullistele mistään päin.
Käytän vain niitä. Töissäkin hikoillaan ja punnerretaan niin että ohutolkaimisista tulee hiertymiä olkapäihin.
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia, en käytä.
Minusta taas juuri urheiluliivit ovat kauniita, niitä voi käyttää T-paidankin kanssa toisin kuin pitsisisiä, joiden reuna näkyy ikävästi paidan päällä.
En arkena, vain sunnuntaisin, juhlapyhinä ja arkipyhinä.
Juu, eikös ne rinnat rupsahda, jos ei käytä liivejä?
Tissi ei pullistele, putoa kupista, olkain paina olkapäätä vereslihalle eikä kaarituki nipistä kun on oikean kokoiset rintsikat. Trust me.
Varmaan 15 vuotta kärsin ja ihmettelin miksi liivien pitää olla niin epämukavat. Ne olikin väärän kokoiset. Useita kuppeja liian pienet. Jos se tissi pullistuu kainalosta ulos (tai mistään päin kuppia), on kyseessä liian pieni kuppi.
Mä käytän toisinaan. Mulla on a-kupin rinnat, jotka ovat melko suipot, ja tykkään tavasta, jolla urheiluliivit "litistävät" ne ilman, että tarvitsee olla hirveät toppaukset. Tuen puolesta en oikeastaan tarvitsisi liivejä edes urheillessa ja varmaan menisinkin kaikki päivät ilman, jos se ei olisi tuosta muodosta kiinni.
Laskekaa ne nyt edes välillä ulkoilemaan!
M
käytän mukavia, ylisuuria halpisliivejä. niissä on iso "olkatoppaus" rinnan kohdalla ja suuri koko on kiva, kun ei purista. Nännit ei näy vaatteista läpi ja se riittää minulle.
Juu, käytän aina urheiluliivejä :) Paljon mukavammat, ei purista eikä tule mitään muhkuroita sivuille jne.
Exäni piti vain urheiluliivejä. Hänellä oli hyvin terhakkaat tissit, vaikka ikääkin oli jo lähemmäs 40. Hän uskoi että ne auttavat estämään rintojen venymistä.
https://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit/shop-by-function/687…