Poikaystävä oli tehnyt kännissä kavereidensa kanssa listan minun plussista ja miinuksistani, miinuksena mainittiin mm. "hijainen sängyssä, ei niinkuin *Sara" (Eksä)
Muuten lista oli aika neutraali, plussana tyyliin pitkät hiukset ja kiva pukeutumistapa. Mutta tuo miinus jäi häiritsemään, että vertailivat keskenään noin intiimiä asiaa. Ja mitä kaikkea muuta sitten on kertonut kavereilleen. Minun ei ollut tarkoitus löytää listaa mutta oli pudonnut sohvan väliin ja osui nyt imuroidessa silmään. Olenko liian herkkänahkainen?
Kommentit (125)
Olipa kauhea paljastus, aika viatontahan tuo on. Eikö ole hyvä että ukolla on kavereita kenen kanssa uskaltaa jakaa herkkiäkin asioita? Naiset kun päästää menemään keskenään niin siinä vasta jaetaankin yksityiskohtia.
Voisit seuraavaksi rakastellessa huutaa kuin hyeena😂
Itselle tuli myös yllärinä jonkin aikaa sitten, että miehet tosiaan tekee listoja. Ne pistää plussat ja miinukset paperille vähän kaikesta. Eräs mies jopa opasti mulle, kun en ollut varma, että haluanko jatkaa suhdetta, että mun pitää kirjata kaikki plussat ja miinukset paperille ja katsoa kumpia on enemmän. Toinen kerta oli, kun mietin kämpän vaihtoa niin yks toinen mies neuvoi samaa. Sitten työpaikalla yksi mies oli tehnyt listan kannattaako vaihtaa työpaikkaa. Naiset ratkoo näitä ongelmia intuition ja tunteen avulla, mies taas taiteilee listoja.
Itse tuossa tilanteessa ottaisin pientä "omaa lomaa". eli tekisin listan hänestä tyyliin: miinus: ei saa minua voihkimaan ja kiljumaan sängyssä kuten "Pera" sai. miinus: Ei voi enää luottaa kun se on juorukello, joka avautuu meidän intiimeistä asioista yms. En laittaisi siihen miinus-osioon mitään muuta tai no vitsillä jotain tyyliin piereskelee, kuorsaa joskus yms. Laittaisin toki plussiakin. Sitten jättäisin hänen listansa ja oman listani jääkaapin oveen ja häipyisin maisemista pariksi viikoksi enkä vastaisi puhelimeen. Kun hän on vähän aikaa ollut yksin ja "miettinyt asioita" niin ehkä hän keksii keinoja lepytellä sua ja saada sut takaisin. Ja oppiipa olemaan tekemättä listojaan ja kunnioittamaan teidän suhdetta ja yksityiselämää.
Tee omien kavereiden kanssa lista miehestä. Voitte vertailla listoja ja viettää laatuaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoisin noin alkeelliselle miehelle hyvästit.
Puolisosta ja seksistä ei puhuta kavereiden kanssa kuin junttilandiassa.
Huoh, monikohan 85:stä alapeukuttajasta ei muka puhu puolisostaan ja seksistä kavereidensa kanssa? Älkää jaksako esittää...
Mun ja puolison välinen seksi ei tosiaan millään tavalla kuulu muille. Eikä kuulu puolison plussien ja miinuksien ruotiminenkaan, kuulostaa lapselliselta touhulta.
Plussien ja miinuksien ruotimisesta olen samaa mieltä, se paljastaa ettei mistään rakkaudesta ainakaan ole kyse. Mutta miksei seksistä saisi puhua? Mä ainakin olen puhunut ihan jokaisen suhteeni seksistä ystävilleni (no 24 täytettyäni, sitä ennen ujostutti liikaa) ja hekin mulle, ja se on ollut tärkeä osa sitä miten meistä jokainen on oppinut kommunikoimaan kumppaninkin kanssa paremmin, tuntemaan omat rajat ja ymmärtämään että niihin on oikeus, nauttimaan ja luottamaan paremmin ja vaikka mitä muuta.
Kyllä miehet ihan oikeassa elämässäkin tekee noita listoja. Mun huoneen lattialta löytyi kotibileiden jälkeen lista, johon jätkät olivat listanneet meidän kaikkien tuntemia tyttöjä ja naisia, ja plus miinus pisteitä ulkonäöstä tms. Tosin he olivat silloin kaikki kännissä ja ikää oli 17 v. :D Teinipoikkis vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, monikohan 85:stä alapeukuttajasta ei muka puhu puolisostaan ja seksistä kavereidensa kanssa? Älkää jaksako esittää...
Mun ja puolison välinen seksi ei tosiaan millään tavalla kuulu muille. Eikä kuulu puolison plussien ja miinuksien ruotiminenkaan, kuulostaa lapselliselta touhulta.
Plussien ja miinuksien ruotimisesta olen samaa mieltä, se paljastaa ettei mistään rakkaudesta ainakaan ole kyse. Mutta miksei seksistä saisi puhua? Mä ainakin olen puhunut ihan jokaisen suhteeni seksistä ystävilleni (no 24 täytettyäni, sitä ennen ujostutti liikaa) ja hekin mulle, ja se on ollut tärkeä osa sitä miten meistä jokainen on oppinut kommunikoimaan kumppaninkin kanssa paremmin, tuntemaan omat rajat ja ymmärtämään että niihin on oikeus, nauttimaan ja luottamaan paremmin ja vaikka mitä muuta.
On vähän eri asia puhua vaikka siitä, miten itse kokee seksin, oman seksuaalisuuden, tai mistä nauttii seksissä kuin ruotia kumppanin intiimejä asioita kaveriporukalla. Itse en ole ainakaan koskaan kokenut tätä tarpeelliseksi tai hyödylliseksi tavaksi toimia.
Seuraavan seksisession aikana huudat ensi hipaisusta alkaen täydellä volalla OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä seuraavaa kertaa enää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän eri asia puhua vaikka siitä, miten itse kokee seksin, oman seksuaalisuuden, tai mistä nauttii seksissä kuin ruotia kumppanin intiimejä asioita kaveriporukalla. Itse en ole ainakaan koskaan kokenut tätä tarpeelliseksi tai hyödylliseksi tavaksi toimia.
Niinhän se onkin. Viestiketjussa johon vastasin tuomittiin erottelematta kaikki tavat puhua seksistä, mutta jos se olit sinä niin oletan että tarkoitit kuitenkin vain niitä tapoja jotka tässä ketjussa olivat esillä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Poikaystävän kaverin nimeä.
Onneksi naiset eivät koskaan kertoile toisilleen noin intiimejä asioita. Hyvä naiset!
Vierailija kirjoitti:
On törkeää mutta miestä voi häiritä hiljaisuus ERITTÄIN paljon.
Ja asia mukamas paranee juoruilemalla kavereille siitä? Miksei voi kertoa tyttöystävälleen jos haluaa jotain viidakkohuutoa kesken aktin?
Jonkun verran pitää miehellä olla taitojakin että naiselta lähtee ääntä petihommissa.
3huilua kirjoitti:
Olipa kauhea paljastus, aika viatontahan tuo on. Eikö ole hyvä että ukolla on kavereita kenen kanssa uskaltaa jakaa herkkiäkin asioita? Naiset kun päästää menemään keskenään niin siinä vasta jaetaankin yksityiskohtia.
En koskaan puhuisi noin intiimejä asioita miehestäni kavereilleni, en levittele yksityisyyttämme pitkin kyliä. Meillä puhutaan asiat kahden kesken.
Jos se on huolissaan siitä, onko sulla narkolepsia tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siihen jokainen panelisti vetässy nimmarin vai mistä tiedät että lista oli tehty porukalla?
Joka sälli oli merkannut mielipiteensä omaan sarakkeeseen.
Äänekkyys sängyssä ei muuten kerro mitään naisen kyvystä nauttia. Kovimmat kiljujat ovat teeskentelijöitä, mutta toki kunnolla pantuna joka nainen ähkii, voihkii ja pörisee.
Jos näin ei käy, mies ei vain osaa.
:D Heh. Nyt on kokemus huipussaan:)
Erään naisen suusta kuultua: "Mä en ymmärrä miksi jotkut naiset voihkii seksin aikana. Voihan sitä hiljaakin nauttia." Eikä muuten päästänyt edes elämänsä parhaan orgasmin aikana ääntäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet ihan oikeassa elämässäkin tekee noita listoja. Mun huoneen lattialta löytyi kotibileiden jälkeen lista, johon jätkät olivat listanneet meidän kaikkien tuntemia tyttöjä ja naisia, ja plus miinus pisteitä ulkonäöstä tms. Tosin he olivat silloin kaikki kännissä ja ikää oli 17 v. :D Teinipoikkis vaihtoon.
Ja sä itse olit 55w?
Ja paljon miinuksia...414
Tee päässäsi lista miehen plussista ja miinuksista ja jos plussat on reilusti voitolla, älä tee mitään. Jos teistä tulee onnellisia, tuut nauramaan vielä tuolle vanhempana. Jos sulla on kanttia keskustella asiasta ilman loukkaantumista kaverin kanssa, ota toi esille. Sittenpähän hänkin tietää ja vois pahoitella lapsellisuuttaan. Aika pieni moka mun mielestä.
Sara oli ilmeisesti kova kuorsaamaan.
Huoh, luulitko että oli nokkelakin trolli? :'D