Miksi joidenkin ihmisten reaktio KAIKKEEN on nauru?
Tunnetteko te muut tällaisia tapauksia? Siis sanoo mitä tahansa, niin toinen nauraa.
- Juotko kahvia?
- Hehehehe...
- Mulla on hammas kipeä.
- Hehehehe...
- Pete pyysi soittamaan, kun ehdit.
- Hehehehe...
- Hirveä keli.
- Hehehehe...
-Käytäisiinkö kaupassa?
- Hehehehe...
- Oliko siellä hauskaa?
- Hehehehe...
- Tänään kun kävelin keskustassa, niin...
- Hehehehe...
Jotenkin ärsyttävää! Miksi ei voi koskaan olla normaali tai jopa vakava? Ihan kuin toinen väheksyisi kaikkea, mitä sanon.
Kommentit (51)
Mt-ongelmaiset naiset eivät naura koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Aira samulinin naurusta tulee mieleen noita-akka.
Nauru todellakin pidentää ikää Airan kohdalla. Mielummin pitkäikäinen noita-akka kuin märisevä prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi jos kovasti hermostuttaa, nauraa herkemmin.
Mutta aina...?
Ehkä sä oot jotenkin pelottava.
Jotkut ovat olemukseltaan aina vihaisen oloisia. Se voi olla pelottavaa jos näyttää muutenkin karulta.
Nyt lensi kahvit näppikselle ja kierin lattialla naurusta!
Mulla oli naapuri, jonka reaktio ihan kaikkeen ei ollut nauru, vaan huutonauru. Vtu mikä ämmä.
Olen autisti, enkä osaa tulkita että miten mihinkin asiaan pitäisi reagoida joten tulee automaattisesti se hehheh vähän asiaan kuin asiaan.
Minä olin ennen tuollainen ja vieläkin meinaa välillä tulla reaktiona vain nauraa. En osaa sanoa mistä se johtui/johtuu. Aloin itsekin sitä nimittäin miettimään, että miksi nauran aina kaikelle vaikka aihetta nauruun ei ollut omastakaan mielestäni. Varmaan siis joku hermostunut nauru omalla kohdalla. Kun en oikein osannut ikinä sanoa mitään mihinkään niin sitten tuli vain se nauru ensimmäisenä. Ja jos sain jotain muutakin vastattua niin senkin sanoin naurun kanssa.. omituista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri on just tollanen! Todella ärsyttävää! Ihan mistä tahansa puhummekaan, keskustelu päättyy hänen naurahdukseensa. Tekis joskus mieli kysyä että mitä hassua?
Kysy ihmeessä.
On varmaan autismin kirjolla tai sit joku persoonallisuushäiriöinen. Tuttavan eksä oli tuollainen. Avioerokäsittelystä tuttavani poistui itkien naama punaisena, mies tuli viereen naureskelemaan. Oli narsistinen kiusaaja tämä tapaus.
Kiusaajahullu.