Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä palkkoja varaatte virpojille?

Vierailija
24.03.2018 |

Luin juuri lehdestä, että virpojille tulisi varata erilaisia palkintoja jotta löytyy kaikille jotain josta tykkää ja jota pystyy allergioiltaan syömään. Olenko ainoa jonka mielestä nämä vaatimukset alkavat mennä liian pitkälle? Eivätkö vanhemmat osaa opettaa lapsilleen että ihan sama minkä palkan sieltä ovelta saa, kiitetään ja kotona sitten annetaan ne mistä ei tykkä/ ei voi allergian vuoksi syödä vanhemmille tai sisaruksille. Minua ei virpomisperinne itsessään haittaa ja olen ostanut pieniä suklaapatukoita palkaksi virpojille mutta mielestäni on epäkohteliasta valittaa saamastaan palkasta tai vaatia jotain muuta. Olen itsekin virponut lapsena eikä olisi tullut mielenkään arvostella saatua palkkaa. Kotona vanhemmat katsoivat sitten ettei syöty mitään mille ollaan allergisia.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen säästänyt taas yhden vuoden ajan erilliseen, tätä perinnettä varten perustettuun rahastoon. Nostin viikolla rahat sieltä, ja nyt on n. 10 000€ jaettavana virpojille!

Tuoreeks, terveeks, sulle vitsa, mulle osoite?

Nähdään huomenna klo 4:15!

Vierailija
42/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän palkinnoksi videoita siitä, että millaista eläinrääkkäystä vitsoissa (ja muutenkin pääsiäisaskarteluissa) käytettyjen höyhenten tuotanto on. Linnut kynitään elävältä tuskallisesti monta kertaa elämänä aikana, jotta saadan materiaalia tällaiseen aivan turhaan paskarteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei tosin ole ikinä tänne virpojia eksynytkään, ehkä ne kiertää enemmän rivi- ja omakitotaloissa. En tosin edes tiedä, onko täällä päin hirveästi tapana kiertää tuntemattomien luona virpomassa. Noidaksi pukeutuneena ei ainakaan.