Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäaikaan ensi yönä :D

Vierailija
24.03.2018 |

Jeee !

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kes%C3%A4aika

Millon vaihdatte itse kellojen näyttämää aikaa itse?

Minulla on tapana rukata kelloja ennen nukkumaan menoa edellisenä päivänä, niin aamulla sitten ei tarvitse enää tehdä mitään ja on normaali päivä :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirrän seuraavana päivänä, jos selviän aikasiirtymäshokista taas hengissä.

Miten dramaattista, ihan kuin kyse olisi jostain elämää isommasta asiasta ja kyse ei ole muusta kuin tuntia aikaisemmin heräämisestä samaa mitä moni tekee lomalle lähtiessä lentämällä tai työmatkan vuoksi ehtiäkseen  junalle. Ap.

Kyllä sillä on iso merkitys kun täytyy kello 5 sijasta herätäkin jo klo 4 aamulla.

Minä olen vapaaehtoisesti herännyt 5:ltä harrastamaan liikuntaa lähes (lomia  ja työmatkoja lukuunottamatta) ympäri vuoden kolme kertaa viikossa yhdentoista vuoden ajan.  Ja olen jo noin viikon verran heräillyt puolisen tuntia omia aikojani ennen kun kännykkä herättää.

Eilen aamulla heräsin 4.22, maanantaina sitten 5:tä, eli 4:tä kesäaikaan.  Eikä se ole minulle mitenkään vaikeaa, pitää osata mennä ajoissa nukkumaan, että saa tarpeeksi unta ja herääminen aikaisin ei ole vaikeaa. Ap.

No kylläpä heräät aikaisin :O Minä pääsin vasta äskettäin sängystä ylös ja juon nyt aamukahvia.

Vierailija
22/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa että joku puollustelee tätä idioottimaista viisareiden siirtelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kinosta

t: kikki hiiri

Vierailija
24/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten dramaattista, ihan kuin kyse olisi jostain elämää isommasta asiasta ja kyse ei ole muusta kuin tuntia aikaisemmin heräämisestä samaa mitä moni tekee lomalle lähtiessä lentämällä tai työmatkan vuoksi ehtiäkseen  junalle. Ap.

Kyllä sillä on iso merkitys kun täytyy kello 5 sijasta herätäkin jo klo 4 aamulla.

Minä olen vapaaehtoisesti herännyt 5:ltä harrastamaan liikuntaa lähes (lomia  ja työmatkoja lukuunottamatta) ympäri vuoden kolme kertaa viikossa yhdentoista vuoden ajan.  Ja olen jo noin viikon verran heräillyt puolisen tuntia omia aikojani ennen kun kännykkä herättää.

Eilen aamulla heräsin 4.22, maanantaina sitten 5:tä, eli 4:tä kesäaikaan.  Eikä se ole minulle mitenkään vaikeaa, pitää osata mennä ajoissa nukkumaan, että saa tarpeeksi unta ja herääminen aikaisin ei ole vaikeaa. Ap.

Tuo kielii aikaista dementiaa.

Vierailija
25/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen pitää jättää eu:lle erouhkaus jos ei tästä järjettömästä kellojen viisareiden siirtelystä päästä jo eroon.

Ja pöh. Se, että meillä liike-elämä ja sen myötä kauppa kärsisi taloudellisesti siksi, että aikaero muihin EU-maihin vaihtelisi vuodenajoittain ei tule menemään läpi, ei vaikka hyvin epätodennäköinen ero EU:sta jossain vaiheessa toteutuisi.

Toisekseen, niin kauan kuin olemme mukana EU:ssa, niin siellä niissä eteläisimmissä ja suuremman väestön maissa heille siitä yhdestä tunnista enemmän valoisaa aikaa reilun puolen vuoden ajan on niin paljon etua, että he eivät siitä halua luopua.

Vastaan hangoittelijoita on aina ollut ja tulee olemaan, mm. muutama agraari osavaltio jenkeissä, mutta suurelle enemmistölle joka elää pohjoismaita eteläisemmissä maissa kesäajasta on oikeasti etua. Olen itse asunut vuosia ulkomailla ja kesäajan hyöty on siellä todellinen, siitä ei kiistä kukaan. Meillä täällä pohjoisessa kun on pitkät valoisat kesät sillä ei ole muuten merkitystä kuin, että meillä on hieman valoisammat illat keväällä ja syksyllä, sekä sitten se että aikaero pysyy vakiona ympäri vuoden muihin pääasiallisiin kauppakumppaneihin.  Ap.

MITEN

SE

VIISAREIDEN

SIIRTELY

LISÄÄ

VUOROKAUDEN

VALOISAA

AIKAA??!!

Tämä on täysin 100% hölmöläisten hommaa!

Oletko tyhmä vai leikitkö vain tyhmää? 

No siltä varalta, jos et vielä ymmärtänyt, niin pimeä tulee tuntia myöhemmin illalla kesäaikaan ja sillä on paljon merkitystä niille jotka asuvat eteläisemmissä maissa. Meillä täällä pohjolasssa merkitys on vähäinen, mutta meillä liike-elämälle ym. on merkitystä sillä että aikaero pysyy eri vuodenaikoina samana.

Vierailija
26/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kielii aikaista dementiaa.

Ei vaan sitä, että osaa mennä ajoissa nukkumaan ja ymmärrän riittävän yöunen merkityksen hyvinvoinnille.

Pidän liikkumisesta ja koska työn kannalta on helpointa järjestää vapaa-aikaa aamusta liikkumiselle, niin olen tehnyt tarvittavat järjestelyt jo kauan sitten. Ap.

Vierailija
27/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa että joku puollustelee tätä idioottimaista viisareiden siirtelyä.

<reps>

Vierailija
28/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrankin jotain hyvää kesäaikaan siirtymisestä, olen alkanut heräillä aamuisin ennen kuutta niin kiva päästä vähän normaalimpaan rytmiin.

Akvaarioiden ajastimia en ole jaksanut siirtää joten nekin alkaa räpsyä fiksumpiin aikoihin.

Vierailija
29/31 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
30/31 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaika alkaa huomenna :D

Vierailija
31/31 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäaika alkaa huomenna :D

Vihdoinkin, monta kuukautta jo sitä olen odottanut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi