Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset luetelkaa syitä miksi ootte saanut pakit

Vierailija
24.03.2018 |

Teen oman luettelon, mutta lyön vetoa että tähän tullaan ulisemaan "No miksi ootte yrittäny iskeä kirurgikehonrakentajalentäjämiljonääriä????" koska kaksoisstandardit ja miesten kyvyttömyys ottaa vastuuta itsestään.

-Olen liian tomboy (poikamainen tms.)
-(hiljaisuus)
-(suurempi hiljaisuus)
-(ääretön hiljaisuus)

Eli miehet lähinnä katoaa kuin pieru saharaan ja mitään selityksiä tai muitakaan ei todella anneta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysellyt enkä edes odottanut, että miehet antaisivat jonkun tietyn syyn.

Vierailija
2/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Lihavuus” Painoindeksini on 23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin voisin kuvitella antavani naiselle brutaalin rehellisen selityksen jos sitä oikeasti haluaisi.

Vierailija
4/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut pakkeja. En tosin ole ehdottanut treffejä kuin yhdelle miehelle.

Vierailija
5/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Lihavuus” Painoindeksini on 23.

Tulee kyllä väkisinkin mieleen, että minkälaisia miehiä tapailee jos tulee tuollaiset pakit?

M35

Vierailija
6/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-minulla on koira

-minulla ei ole aiempaa kokemusta miehistä vaikka olen 29v, tämä on iilmeisesti liian epäilyttävä seikka

-olin liian hoikka, mies halusi "pehmeää" naista, bmi:ni on 19,5

Useimmiten käy toki niin että mies vaan katoaa, arvostan näitä tapauksia jotka ovat suoraan kertoneet syyn pakeille vaikka se kirpaiseekin.

Vierailija
7/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole koittanut iskea ketään.

Tapailuvaiheessa on  joskus selvinnyt arvomaailmoiden erilaisuus ja tapailu on päättynyt siihen.  Jollekulle baarissa tavatulle olen ollut liian lyhyt tai liian nuori joten hän on siirtynyt seuraavan kimppuun. Minusta on vaan ihan hyvä ettei kukaan väkisin halua tapailla jotakuta vain siksi että olisi  joku.

Vierailija
8/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian puhelias

Olen enkelin näköinen

Olen liian Madonnamainen

Vierailija
9/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että on paikalla toisen naisen kanssa mutta satun tietämään että tuo nainen on lesbo. Joten joko tuo mies on homo eikä halua toitottaa sitä, tai sitten ei kehdannut sanoa suoraan ja käytti kaverinaistaan tekosyynä. Niin tai näin hänellä oli täysi oikeus antaa minulle pakit ilman mitään selityksiä.

Vierailija
10/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut syitä koskaan. Ovat vain kadonneet.

Paras oli mies, jonka kanssa seurustelimme yli vuoden. Hän vain häippäsi. Kun kysyin, että voimmeko tavata ja keskustella, mies suostui auliisti ja sovimme ajan ja paikan. Hän ei tullut tietenkään paikalle.

Vierailija
11/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en muista että olisi koskaan kerrottu pakkien syytä, juttu on vaan kuivunut kasaan joko heti tai hieman myöhemmin.

Toisaalta mielummin ajattelen ettei kemiat vaan kohdanneet kuin että olin jollekkin liian ruma tai lihava. Parempi näin :)

Vierailija
12/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. No yleisesti syy on ollut, että se mies ei ole ollut kiinnostunut minusta. En ole saanut tarkempaa ohjeistusta.

Vierailija
13/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt, ei tarkoittaa joka tapauksessa ei. Siinä on ihan tarpeeksi informaatiota, etten vaan kiinnosta tuota miestä.

Vierailija
14/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisia veriruonia jaloissa

En käytä alkoholia

En ole akateeminen

En innostunut ajatuksesta että mies muuttaa meille

Valtaosa ei kerro

Kaikki taviksen näköisiä

Vierailija
15/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en muista että olisi koskaan kerrottu pakkien syytä, juttu on vaan kuivunut kasaan joko heti tai hieman myöhemmin.

Toisaalta mielummin ajattelen ettei kemiat vaan kohdanneet kuin että olin jollekkin liian ruma tai lihava. Parempi näin :)

Minä taas miehenä toivoisin syyn olevan "lihavuudessani", koska voin aina laihduttaa. Sen sijaan joillekin kemioille taitaa olla paha tehdä itse mitään

Vierailija
16/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian erilaiset arvot(olen kasvissyöjä eikä itseäni haitannut miehen pihvit)

En ole tarpeeksi ainutlaatuinen

Vierailija
17/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat pakit sain säädöltäni, josta vain ei tuntunut että olemme oikeat toisillemme. Oikeassahan hän oli vaikka silloin olinkin niin ihastunut etten sitä nähnyt. Olin hänen seurassaan ujo ja hiljainen juuri siksi, enkä uskaltanut olla oma itseni.

Toinen säätö vain lopetti yhteydenpidon. Musta kyllä tuntui että etsi muutenkin vain seksiä. Olin tuolloin vielä neitsyt, mutta olisin kyllä pannut jos olisi tullut oikea ihminen vastaan. Onneksi tämä herra luovutti ennen kuin päädyttiin tapaamaan uudelleen. Haukkui myös jostain syystä harrastustani (silloin ratsastin) eikä ymmärtänyt miten se muka on liikuntaa, ei edes vaikka selitin hänelle. No, typeryys kyllä oli itselleni sellainen turn-off ettei kyseinen jätkä kiinnostanut enää.

Kolmannen ja viimeiset pakit jotka olen jätkältä saaneet oli kun päädyin säätämään itseäni 8 vuotta vanhemman kanssa. Olin tuolloin vasta 18, joten ikäero tuntui suurelta. En kuitenkaan välittänyt, koska kyseessä oli komea ja ihanaluonteinen herrasmies. Ja nimen omaan herrasmies. Säädimme vain yhden viikonlopun ajan kun olin käymässä toisessa kaupungissa. Vietimme kaksi ihanaa iltaa ja nukuimme samassa sängyssä. Olin edelleen neitsyt ja halusin päästä siitä eroon, sillä se häiritsi minua ja kaikki kaverini olivat jo aloittaneet seksielämän, tai ainakin ne lähimmät siis. Olin halukas ja tämä mies myös, mutta hän sanoi silti ei. Ei halunnut että ensimmäinen kertani on hänen kanssaan, koska tiesi ettei meidän juttumme toimisi. Nukuimme kaksi yötä ihan kiinni toisissamme ja se oli ihanaa. Lämmöllä muistelen tätä miestä, ja onneksi en ehtinyt ihastua niin paljoa että olisi kestänyt kauaa päästä hänestä yli. Syyt miksi sain lopulta pakit häneltä oli tuo ikäero ja välimatka.

Muutama kuukausi tuosta viimeisestä kokemuksesta ja päädyin kimppaan nykyisen avomieheni kanssa. Kohta kuusi vuotta ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
18/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei minua halua niin siinä se. En minäkään kaikkia halua, joten miksi alkaisin itkeä asiaa? Kuten sanottua, naisilla ei ole kaksoisstandardeja sen suhteen.

Vierailija
19/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan teinijuttu, mutta harrastin seksiä mun wanhojen parin kanssa. :D Sit itkin sille kännissä jotain. :DD

Vierailija
20/21 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut pakkeja.

Eihän jutusta voi tulla mitään, jos ei ole moleminpuoleista vetovoimaa.