Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erja Lyytinen vai Saara Aalto?

Vierailija
24.03.2018 |

Onko joku käynyt keikoilla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyttäisiin, että haluatko kasan p**kaa vai ruusukimpun. Lyytinen on se jälkimmäinen...

Vierailija
22/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kitaran vinguttajiahan tulee ovista ja ikkunoista mutta kokonaisvaltaista osaamista ja monilahjakuutta edustava Saara on harvinaisuus kansainvälisestikin.

Oikeasti?? Pidän Saara lahjakkaana ja uskon hänellä olevan vahva työ oraali, mutta valitettavasti häneltä puuttuu karisma. Ja oikeastaan päinvastoin, hänellä on mielestäni teennäinen olemus ja se tökkii minulla pahasti. Haluaisin pitää hänestä, mutta meidän maailmat eivät kohtaa. Arvostan toki hänen lahjakkuutta. Laulun ja soittamisen jopa sävellysten alalla. Muuta lahjakkuutta en tiedä hänellä olevan. Harmitti se kun no fear ei päässyt euroviisuihin. Biisi ja laulu oli hyvä, mutta esitys korni ja onneton. Siksi jäi toiseksi. Vaikka eka oli huonompi kaikessa muussa paitsi esityksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erja muusikko ja hyva live. Saara lesbo

Vierailija
24/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on ainoa suomalainen artisti, jolla on edellytyksiä kansain väliseen menestykseen. Lisäksi Saara tuntee brittiläisen viihdealan kuin omat taskunsa ja on esiintynyt dancing on ICE ohjelmassa!

Ehkä sitten kun ensin löytää itsensä ja lopettaa laskelmoinnin. Mielestäni hän vaikuttaa niin laskelmoivalta ja haastteleuissakin sanoo sen millä ajattelee eniten saavan seuraajia. En ole nähnyt vilaustakaan oikeasta Saara Aallosta.

Vierailija
25/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erja. Erjan lauluääni ei ole loistava, mutta ok ja hän osaa soittaa. On valittu maailman 14. parhaaksi blueskitariksi. https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/0b963f92-834c-4d95-91ba-3b4cbcb701a4

Olen pari kertaa käynyt Erjan keikalla ja on kyllä ollut hyvä keikka. Ei siinä ole ihmettelemistä, jos joku nuori ei ole kuullut. Enemmän toimii ulkomailla kuin Suomessa ja konsertissa, missä itse olen käynyt, kävijöiden keski-ikä on varmasti ollut reilusti yli 40. 

Vierailija
26/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara on ainoa suomalainen artisti, jolla on edellytyksiä kansain väliseen menestykseen. Lisäksi Saara tuntee brittiläisen viihdealan kuin omat taskunsa ja on esiintynyt dancing on ICE ohjelmassa!

Heko Heko..

Eiks nää Aaltoprovot ole jo menneen talven lumia

Palstan parasta antia!