Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehille ero on aina maailman loppu

24.03.2018 |

Aina te masennutte alatte juomaan ja vainoamaan entistä naistanne. Ei voi olla niin vaikeeta jatkaa eteenpäin. Ja on varmasti hulluja naisiakin mutta fakta on se et tää on yleistä miehillä. Katsoin dokumentin alkoholisteista ja suurin osa ruvennut juomaan eron takia. Ootteko oikeesti noin säälittävii menkää salille ja hommatkaa uus nainen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Mun eksälle ei ollut maailmanloppu - päinvastoin. Löysi heti uuden naisen ja minä jäin sotkuja hoitamaan.

Vierailija
2/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei alkanut juomaan mutta vainoaa vieläkin neljän vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Omaa kokemusta ei ole. Mutta on hämmästyttävää, että miehet vuodesta toiseen pitävät kärki sijoja sekä niiden joukossa joilla menee kaikkein heikoiten että heidän joilla menee parhaiten. - Luulisi että tasa-arvo olisi ehdottomasti myös miestenkin etu. 

Vierailija
4/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se yksinjäämisen pelko tai yllättävä uusi tilanne johon ei ole osannut varautua tai odottaa sitä, kai usein silti siitä tulevasta erosta on jotain merkkejä mitä ei vaan ymmärretä tai haluta ymmärtää.

Vierailija
5/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhtautuu parisuhteeseen vakavammin ja rakentaa elämänsä ja tulevaisuutensa luottamuksen varaan. Jos tämä luottamus rikotaan, on siitä lähes mahdoton nousta.

Ja tämä siis normaalisti. Toki on erilaisia miehiäkin.

6/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on ihan totta joko oot surkee mies tai menestynyt. Ei ole tavis miestä tai heitä on eniten mutta he ovat näkymättömiä kaikkien silmissä, ainakin naisten silmissä.

Vierailija
7/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin aikoinaan yhdet kännit ja sitten ryhdistäydyin. Tulin johtopäätökseen, että minä en halua olla yhdessä ihmisen kanssa, joka ei minua rakasta. 

Muutaman kuukauden päästä löysin uuden naisystävän. Exä siitä heittäytyi mustasukkaiseksi. Olin kuulemma löytänyt uuden liian nopeasti ja tokkopa olin häntä koskaa oikeasti rakastanutkaan.

Kysyin sitten, että mitä helvettiä se enää hänelle kuuluu. Kuului kuulemma, vaikkei perusteita irronnutkaan.

Vierailija
8/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, ettei mies tunne itseään mieheksi ilman naista. Ja vetäähän se hieman mielen matalaksi, kun se oma miehisyys pakkaa laukut ja kalppii ovesta ulos.

Vierailija
9/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ero alunperinkin tulee sen takia, että mies pitää naista äitinään. Kyllähän äidin menettäminen on kauheuden huippu.

Vierailija
10/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä eteenpäin kirjoitti:

Vedin aikoinaan yhdet kännit ja sitten ryhdistäydyin. Tulin johtopäätökseen, että minä en halua olla yhdessä ihmisen kanssa, joka ei minua rakasta. 

Muutaman kuukauden päästä löysin uuden naisystävän. Exä siitä heittäytyi mustasukkaiseksi. Olin kuulemma löytänyt uuden liian nopeasti ja tokkopa olin häntä koskaa oikeasti rakastanutkaan.

Kysyin sitten, että mitä helvettiä se enää hänelle kuuluu. Kuului kuulemma, vaikkei perusteita irronnutkaan.

Vaikutat aggressiiviselta. Rakkaudessa elävän ei tarvitse olla noin julma toisia kohtaan.

Vierailija
11/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aggressiiviselta. Rakkaudessa elävän ei tarvitse olla noin julma toisia kohtaan.

Mikä tosiasioiden tunnustamisessa ja elämässä eteen päin menemisessä on aggressiivista? Minusta exän vainoaminen olisi aggressiivista.

Vierailija
12/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suhtautuu parisuhteeseen vakavammin ja rakentaa elämänsä ja tulevaisuutensa luottamuksen varaan. Jos tämä luottamus rikotaan, on siitä lähes mahdoton nousta.

Ja tämä siis normaalisti. Toki on erilaisia miehiäkin.

Missä tämä vakava suhtautuminen on silloin, kun pitäisi suhtautua vakavasti kumppaniin?

Vierailija
13/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin valitetaan, kun ei mennä eteenpäin ja sitten valitetaan myös, kun mennään eteenpäin! Milloin on hyvä?

Vierailija
14/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tilastojen valossa eron aloittajana on 3/4 tapauksista nainen.

Tietysti ero on vaikeampi hyväksyä sille jätetyksi tulevalle osapuolelle kuin jättäjälle. Kun se ei ole oma päätös niin se voi jäädä kaivelemaan. "En olisi halunnut näin tapahtuvan. Mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin?"'

Vierailija
15/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika reipas yleistys. Itse eronneena, ja erossa aktiivisena naisena näin kuinka ex mies asettui uuteen tilanteeseen suht kivuttomasti. Yleensä se suhde on ollut molemmille kehno ennen eroa, miehet vaan ehkä vähän paremmin sietävät kehnoa oloa kotona. Nykyisen mieheni ex vaimo oli myös aloitteellinen mutta käänsi myöhemmin kelkkansa. Mies kävi terapian, sopeutui tilanteeseen ja löysimme toisemme jonkun vuoden jälkeen hänen erostaan. Ex vaimo taas katkeroitui kun ei saanut miestään enää takaisin, hänelle tuo ero tuntuu olevan maailmanloppu. Enemmän luonne- ja suhtautumiskysymys kuin sukupuolijuttu.

Vierailija
16/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset kuolevat.

Vierailija
17/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ero alunperinkin tulee sen takia, että mies pitää naista äitinään. Kyllähän äidin menettäminen on kauheuden huippu.

Katkeran naisen typerää ulinaa taas.

Vierailija
18/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, siinä on ulien ja miesvauvojen tulevaisuus, sillan alla. Kun ei pärjää ilman naista (äitiä), vaikka on aikuinen.

Oikeasti tuo on paras lopputulos, eipä ole pilaamassa kenenkään muun elämää kun omansa. Äitihullun logiikka, koska ei joskus saanut jotakin, niin pistetäänpä kaikki läskiksi ihan kostoksi. Ja jää huomatta, että itselleenhän tuossa kostaa, ei muille.

Vierailija
19/19 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Aina te masennutte alatte juomaan ja vainoamaan entistä naistanne. Ei voi olla niin vaikeeta jatkaa eteenpäin. Ja on varmasti hulluja naisiakin mutta fakta on se et tää on yleistä miehillä. Katsoin dokumentin alkoholisteista ja suurin osa ruvennut juomaan eron takia. Ootteko oikeesti noin säälittävii menkää salille ja hommatkaa uus nainen.

Koska miehet ei ole yhtä tunteettomia kuin naiset. Miehet kiintyvät kumppaniinsa ja rakastavat aidosti. Naisille mies taas on puolestaan kävelevä lompakko, eikä nainen pysty rakastamaan ja kiintymään samalla tavalla.