Uskotteko että Louhimies parantaa itsensä?
Mä en jotenkin voi uskoa, että ihminen päättää muuttua muutamassa päivässä.
Kommentit (18)
No ei todellakaan. Monivuotinen terapia edessä, ja koska ikää noin paljon, ei takuita tuloksedta ole sittenkäään.
Ja Tola oppii pitämään suunsa kiinni. Virkamiesnäyttelijätär klo 8 - 16.
Sanoihan se puheessa, että apua oli hakenut ja pilleripurkin saanut.
Vierailija kirjoitti:
Ja Tola oppii pitämään suunsa kiinni. Virkamiesnäyttelijätär klo 8 - 16.
Tola on upea nainen. Toivon näkeväni hänet monissa haastatteluissa ja avautumisissa aiheen tiimoilta. Kunnon taist pystyyn sairautta vastaan. Sillä Akukin tervehtyy!
Nuorehkolla Tolalla on nuttura tiukalla. Kohta se itkee julkisuudessa kun rooleja ei tipu.
Vierailija kirjoitti:
Nuorehkolla Tolalla on nuttura tiukalla. Kohta se itkee julkisuudessa kun rooleja ei tipu.
Tuskin. Vanhalla setämies-Akulla on pitkä tie ihmisyyteen. Ja nyt on kortit pelattu. Häviö. Hyväksikäyttö olikin sairausluokituksessa ja siitä joutui hoitoon.
mmm
– Meidän alan sisällä on tiedetty Louhimiehen toimintatavoista, niitä on taivasteltu, Kuusniemi kertoi.
Kuusniemi kertoo tiedustelleensa useita kertoja anteeksipyyntöä ohjaajalta – turhaan.
– Riisuttu mies -elokuvan yhteydessä kysyin, voitko pyytää anteeksi, mutta kukaan ei ole reagoinut, Kuusniemi kuvaili vuosien takaisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Tolaltaan olevia näyttelijöitä ei pidä valita rooleihin. Se on heille henkisesti liian rankkaa.
Ilmoitin viestisi asiattomiksi.
Mä olen kritisoinut Akua täällä parin päivän aikana tosi voimakkaasti, ja edelleen olen tietenkin sitä mieltä, että hänen toimintatapansa ovat olleet kammottavat. Mutta hänen eilisen puheensa jälkeen, joka oli oikein hyvä, en aio enää jatkaa asian ruotimista täällä enkä missään muualla sosiaalisessa mediassa. Nyt on Akun aika hoitaa tätä keissiä asianosaisten kanssa, kuten hän lupasikin tehdä. He ovat sitäpaitsi ainoat ihmiset, jotka tietävät totuuden tästä asiasta - emme me. Toivon, että hän suoraselkäisesti toimii, kuten puheessaan lupasi.
Uskon että Aku tajuaa faktat:enää ei voi toimia niin kuin ennen.Mutta on se kyllä niin menettänyt kasvonsa että näin pienessä maassa ei töiden jatkaminen ole helppoa tai edes mahdollista.
Elokuvien julkinen rahoitus olisi syytä keskeyttää toistaiseksi.
Taisi vetää Jussin arvoisen näyttelijäsuorituksen kiitospuheessaan.
Ei niljakkeet parissa päivässä muutu.
En usko että tulee ”normaaliksi” sen enempää yksityis- kuin työelämässäkään.
Mistä Louhimiehen pitää parantua?
Uskon ,että tekee seuraavaksi kauniin romanttisen naista kunnioittavan elokuvan:) Sellaisia kaivattaisiin ainaisen seksin sijaan muutenkin...