Naispuolisen työkaverin vihjaileva käytös
Olen mies ja naispuolinen työkaverini, jonka kanssa vietän aikaa, satunnaisesti myös vapaa-ajalla, kertoi minulle työpäivän aluksi seksishow-käynnistään. Oli käynyt katsomassa liveseksiä miehensä kanssa ja kertoi asiasta minulle jokseenkin yksityiskohtaisesti. Olin hämmentynyt, mutta hänen kertomansa myös minua kiihotti.
Ollaan siis molemmat varattuja ja työn takia erossa puolisoistamme ja siksi silloin tällöin tapailemme iltaisin. Ollaan avoimesti puhuttu elämistämme ja mitään suhdetta meillä ei ole. Nainen toki kiinnostaa minua naisena ja helposti voisin ajautua vuoteeseen hänen kanssaan, mutta lähinnä kyse on ollut kaveruudesta, mikä myös sopii hyvin.
Mietin vain miksi kukaan kertoo tuonkaltaisia ns. pervokokemuksistaan, etenkin kun kun kyseessä on vaativaa asiantuntijatyötä tekevö korkeastikoulutettu nainen. Itse iäolen myös hyvässä asemassa. Kertooko tuo hänen kertomansa vihjeenä minulle -oon korrekti ja vähän pidättyväinen, että hän haluaisi seksiä kanssani vai mistä on kyse?
Kertokaa mielipiteenne.
Kommentit (12)
Kuulostaa hyvin erikoiselta. Miks kukaan kertoo petijuttuja työkaverilleen??
Taitaa olla hieman yksinkertainen tapaus. Ehkä seksiriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla hieman yksinkertainen tapaus. Ehkä seksiriippuvainen.
Ei varmaankaan yksinkertainen, ja tuo seksiriippuvuus kuulostaa ehkä osuvammalta, kun on aieltä suusta tullut joskus muitakin lipsahduksia. Ehkä asioista puhuminen kiihottaa häntä itseään?
Ap
Lue vähän naiskirjailijoiden runoutta, niin pääset kiinni siihen miten rietas ajatusmaailma voi olla, vaikka näennäisesti on "kiltin" näköinen nainen. Ja koulutuksella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Jotkut vain ovat enemmän seksuaalisia kuin toiset. Joillakin myös ne rajat ovat eri kohdilla, mikä on pettämistä jne.
Itse ajattelen, että on pettämistä puhua seksuaaliasioista varattuna varatun toista sukupuolta olevan kanssa. Onhan se niin selkeästi vihjailevaa että ei ole minun mukavuusalueellani.
Sen sijaan että säntäätte pettämiseen, kannattaisi varmaan varmistaa omilta kumppaneilta että se on ok. Muutoin voi lähteä neljä sukua sotajalalle...
Vierailija kirjoitti:
Lue vähän naiskirjailijoiden runoutta, niin pääset kiinni siihen miten rietas ajatusmaailma voi olla, vaikka näennäisesti on "kiltin" näköinen nainen. Ja koulutuksella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Jotkut vain ovat enemmän seksuaalisia kuin toiset. Joillakin myös ne rajat ovat eri kohdilla, mikä on pettämistä jne.
Itse ajattelen, että on pettämistä puhua seksuaaliasioista varattuna varatun toista sukupuolta olevan kanssa. Onhan se niin selkeästi vihjailevaa että ei ole minun mukavuusalueellani.
Sen sijaan että säntäätte pettämiseen, kannattaisi varmaan varmistaa omilta kumppaneilta että se on ok. Muutoin voi lähteä neljä sukua sotajalalle...
Kiitos havainnoistasi. Oon ollut todella hämilläni koko jutusta ja oikein ymmärrä miksi sain kuulla likaisia yksityiskohtia siitä mitä olivat nähneet ja miten miesensä oli reagoinut.
Tekisin välittömästi #metoo kohun someen moisesta sikailusta.
Hankala tilanne. Kokeeko nainen että olette niin läheisiä ystäviä että kertoo ihan muuten vaan niin kuin naispuoliselle kaverille voisi? Vai vihjaileeko, vaikea sanoa. Kuinka tärkeää sulle on nuo keskustelut? Haluatko jatkaa tuota jos nainen haluaa vain ystävyyttä? Ahdistutko? Ei kai tuossa muuta voi kuin nostaa kissan pöydälle jos haluaa selvyyttä.
Tarjoaa selvästi reikänsä käyttöösi, tartu tarjoukseen ja lolloihin jos niissä on mukavasti kokoa.