Mies ei halua seksiä, miten reagoin?
Ajattelin alkaa panostaa täysillä ulkonäkööni puolen vuoden ajan ja sen jälkeen ehdottaa avointa suhdetta, mikäli mies ei edelleenkään halua. Miltä kuulostaa?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa panostat ulkonäköösi, ei sillä noin pitkässä yhteiselossa enää saisi olla mitään merkitystä kiihottumisessa, jonka pitäisi tapahtua tietämällä millainen aä olet.
Muutenkin ihmiset kuvittelevat tietävänsä mikä heissä toisia kiihottaa, ja se menee usein ihan pieleen. Eli turha panostaa siihen.
Rakkautta välillänne ei ole, kun puhut tehtävästä, ja muutenkin miehestäsi noin. Onko avioliitto sulle sitoutumista, vai hauskanpitoa niin kauan kuin on kivaa?Ei tässä ole ollut kivaa enää moneen vuoteen. Panostan ulkonäkööni tietenkin siksi, että mahdollisuuteni saada hyvää seksiä avoimessa suhteessa olisivat hyvät. En tietenkään aviomiehen takia. Ap
Jahas... Sitä halutaan sitten päästä vieraalle ruoholle, mutta ilman riskejä. Avoin suhde, eikä sitä fiksumpaa valintaa, eli eroa. Menisi arki liikaa uusiksi, kun ei ole vielä tietoa, löytäisikö uutta tukipilaria sille itselle jäävälle puolikkaalle taloudelle. Tätähän voi tietysti yrittää selitellä "lasten edulla" ja ennen kaikkea laittaa oma seikkailun. ja mukavuudenhalu nykyisen miehen piikkiin. Häpeä. Ota se ero, kanna sen seuraukset ja lakkaa halveeraamasta sitä miestäsi tuollaisella.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miettineet että mies saattaa tarvita testosteroni lääkityksen? Itse olen 25 ja mies kohta 40. Kävi lääkärissä väsymyksen ja alavireisyyden takia. Todettiin testoarvojen olevan niin alhaiset että saa korvaushoitoa. Käykää lääkärissä ennen eroa nyt ainakin!
Tuo on hyvin hyvin yleistä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että hoidoilla on haittavaikutuksensa, joista ei paljoa meteliä pidetä, mutta jotka ovat todellisia. Kannattaa hieman tutustua asiaan ennen kuin piikille lähtee.
Asiaan voi auttaa hieman jo esimerkiksi elämäntapojen kuntoon laittaminen, eli ruokavalion miettiminen ja tietenkin toteutus, liikunta ja stressin vähentäminen.
Tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa panostat ulkonäköösi, ei sillä noin pitkässä yhteiselossa enää saisi olla mitään merkitystä kiihottumisessa, jonka pitäisi tapahtua tietämällä millainen aä olet.
Muutenkin ihmiset kuvittelevat tietävänsä mikä heissä toisia kiihottaa, ja se menee usein ihan pieleen. Eli turha panostaa siihen.
Rakkautta välillänne ei ole, kun puhut tehtävästä, ja muutenkin miehestäsi noin. Onko avioliitto sulle sitoutumista, vai hauskanpitoa niin kauan kuin on kivaa?Ei tässä ole ollut kivaa enää moneen vuoteen. Panostan ulkonäkööni tietenkin siksi, että mahdollisuuteni saada hyvää seksiä avoimessa suhteessa olisivat hyvät. En tietenkään aviomiehen takia. Ap
Jahas... Sitä halutaan sitten päästä vieraalle ruoholle, mutta ilman riskejä. Avoin suhde, eikä sitä fiksumpaa valintaa, eli eroa. Menisi arki liikaa uusiksi, kun ei ole vielä tietoa, löytäisikö uutta tukipilaria sille itselle jäävälle puolikkaalle taloudelle. Tätähän voi tietysti yrittää selitellä "lasten edulla" ja ennen kaikkea laittaa oma seikkailun. ja mukavuudenhalu nykyisen miehen piikkiin. Häpeä. Ota se ero, kanna sen seuraukset ja lakkaa halveeraamasta sitä miestäsi tuollaisella.
Avoin suhde antaisi miehellekin mahdollisuuden mennä vieraisiin ongelmitta, joten miksi moinen hyökkäys? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde antaisi miehellekin mahdollisuuden mennä vieraisiin ongelmitta, joten miksi moinen hyökkäys? Ap
Yllättävän moni mies ei halua. Vaikka aina juuri miehistä ajatellaan, että heille maittaa kaikki, mitä tarjolla on, paitsi satunnaisesti juuri se oma puoliso.
Jos tämän aloituksen asetelma olisi toisin päin, saisi mies (tai paremminkin häntä esittävä trolli, kuten ap:kin on) järjettömän paskaryöpyn niskaansa.
Upeaa että treenaat kroppaasi minun silmää mielyttäväksi!
Voisin ottaa sinut kunnolla paalutettavaksi 6kk päästä jos onnistut fitness tavoitteessa.
Pidetään kunnon paukutukset sitten.
Olet varmaan jo sen verran rupsahtanut ettei miestä kiinnosta
Kokeilkaapa innostuisiko mies jostain kisakireästä 25veestä
Sun miehehelläs on "vaihevuodet" ja testosteronitaso on laskenut. Suomalaisilla miehillä on surkealla tasolla testostetonit ja tyypillistä että laskee jo 40 iässä.
Onko mies muuten muuttunut juntturaksi? Keskustelukyvyttömäksi jääräksi joka tiuskii ja kaikesta pahalla päällä? Joskus käy näinkin.
Itse lähtisin ennemmin toiseen huoneeseen nukkumaan ja laittaisin seksin täysin tauolle hetkeksi. Onko teillä muuten läheisyyttä, halailette? Koskette toisia arkena? Lähtisin tuosta liikkeelle jos näin ei ole.
Ha ehdottomasti sinkkilisä miehelle! Nostaa luonnollista testosteronitasoa. Mutta älä nyt hyvä ihminen ala mitään avointa suhdetta miettimään kun tuo kuitenkin korjattavissa oleva asia.
No minä en todellakaan huononna omia nukkumisolosuhteitani siirtymällä toiseen huoneeseen - mihin? nukkumaan, ei talossa sentään useampia hyviä vapaita sänkyjä ja makuuhuoneita ole. Yritetään tässä jotain läheisyyttä ylläpitää mutta sanalla sanoen alan tulla hulluksi kohta tämän pakkoselibaatin takia niin oikeastaan en nyt jaksa yrittää keskustella järkevästi aiheesta. Olen mielestäni kestänyt jo niin paljon niin monen vuoden aikana että alkaa riittää kerta kaikkiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä viimeksi 8kk sitten, sitä edelsi 1v4kk täystauko. Ja sitäkin ennen tahti oli joitakin kertoja/vuosi, ehkä.
N42 lapset teinejä ja yhdessä oltu 25v.
Seksi ei taida olla sinulle kovin tärkeää? Kuinka usein masturboit?
Öööö, laitetaan kommenttisi taattuun Av-tasolaatikkoon eli boxiin jossa kaikki yleistykset, tuomitsemiset, arvostelemiset, oletukset jne.jne
Niin, se haluton osapuoli en ole minä. Mutta en ole pettänyt, vielä ainakaan, koska sellainen ei mielestäni kuulu avioliittoon enkä ole, vielä ainakaan, avioeroakaan hakenut. Mutta ehkä muutaman vuoden sisällä, kun teinitkin aikuisia.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä viimeksi 8kk sitten, sitä edelsi 1v4kk täystauko. Ja sitäkin ennen tahti oli joitakin kertoja/vuosi, ehkä.
N42 lapset teinejä ja yhdessä oltu 25v.
Seksi ei taida olla sinulle kovin tärkeää? Kuinka usein masturboit?
Öööö, laitetaan kommenttisi taattuun Av-tasolaatikkoon eli boxiin jossa kaikki yleistykset, tuomitsemiset, arvostelemiset, oletukset jne.jne
Niin, se haluton osapuoli en ole minä. Mutta en ole pettänyt, vielä ainakaan, koska sellainen ei mielestäni kuulu avioliittoon enkä ole, vielä ainakaan, avioeroakaan hakenut. Mutta ehkä muutaman vuoden sisällä, kun teinitkin aikuisia.N42
Ymmärsin kyllä että mies on se haluton. En kysynyt pettämisestä, vaan masturboinnista. Kyllä teinit ymmärtäisivät eron syynä sen ettei isillä ole enää romanttisia tunteita äitiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä seksittömyys on nyt takana? Mitä mies sanoo seksittömyyden syyksi? Kuinka kauan olette yhdessä olleet ja kuinka vanhoja olette?
Jos seksittömyys jatkuu kunnon perusteellisesta juttelusta huolimatta, niin miksi odottaa jotakin puolta vuotta? Parisuhde vain jäihin ja kevätaurinkoa kohti! Nyt keväällä miehet ja naiset tuntuvat heräävän taas auringon myötä, joten jo kaupassa pääsee usein pitämään silmäpeliä ja siitä on hyvä lähteä liikkeelle.
Jaapa jollekin lapsettomalle nämä neuvosi. Nelikymppisä, yhdessä melkein 20v, miehen halut vähentyneet viimeisen 5 vuoden aikana, tällä hetkellä ei kuulemma kiinnosta ollenkaan. Ap
Patistat sen lekurille testosteronin mittaukseen sen sijaan että alat uhkailla ja kiristää. Haluttomuus voi johtua hormonipuutoksesta tai huonoista elintavoista eikä se sun laittautuminen auta siihen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä seksittömyys on nyt takana? Mitä mies sanoo seksittömyyden syyksi? Kuinka kauan olette yhdessä olleet ja kuinka vanhoja olette?
Jos seksittömyys jatkuu kunnon perusteellisesta juttelusta huolimatta, niin miksi odottaa jotakin puolta vuotta? Parisuhde vain jäihin ja kevätaurinkoa kohti! Nyt keväällä miehet ja naiset tuntuvat heräävän taas auringon myötä, joten jo kaupassa pääsee usein pitämään silmäpeliä ja siitä on hyvä lähteä liikkeelle.
Jaapa jollekin lapsettomalle nämä neuvosi. Nelikymppisä, yhdessä melkein 20v, miehen halut vähentyneet viimeisen 5 vuoden aikana, tällä hetkellä ei kuulemma kiinnosta ollenkaan. Ap
Patistat sen lekurille testosteronin mittaukseen sen sijaan että alat uhkailla ja kiristää. Haluttomuus voi johtua hormonipuutoksesta tai huonoista elintavoista eikä se sun laittautuminen auta siihen mitään.
Olen sitä mieltä että aikuinen on itse vastuussa seksuaaliterveydestäään, en varmasti ala patistaa miestä enää yhtään mihinkään. Ajat sitten asian otin jo esiin. Kerroin jo etten laittaudu miehen takia. Siis oman. Ap
Vierailija kirjoitti:
No minä en todellakaan huononna omia nukkumisolosuhteitani siirtymällä toiseen huoneeseen - mihin? nukkumaan, ei talossa sentään useampia hyviä vapaita sänkyjä ja makuuhuoneita ole. Yritetään tässä jotain läheisyyttä ylläpitää mutta sanalla sanoen alan tulla hulluksi kohta tämän pakkoselibaatin takia niin oikeastaan en nyt jaksa yrittää keskustella järkevästi aiheesta. Olen mielestäni kestänyt jo niin paljon niin monen vuoden aikana että alkaa riittää kerta kaikkiaan. Ap
Onko teillä toimivaa puheyhteyttä? Mikä estää sua hankkimasta dildoa ja tyydyttämästä itseäsi, muu kuin liika häveliäisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä toimivaa puheyhteyttä? Mikä estää sua hankkimasta dildoa ja tyydyttämästä itseäsi, muu kuin liika häveliäisyys?
Omistan useamman dildon ja käytön niitä säännöllisesti. Ei se korvaa seksiä miehen kanssa, aivan erilainen elämys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että aikuinen on itse vastuussa seksuaaliterveydestäään, en varmasti ala patistaa miestä enää yhtään mihinkään. Ajat sitten asian otin jo esiin. Kerroin jo etten laittaudu miehen takia. Siis oman. Ap
Eli olet jo päättänyt pettää miestäsi.Minusta sinä olet typerä, suosittelen että lopetat suoraan suhteen koska et miestäsi arvosta ja voin kertoa että hän sen tajuaa eikä se hänessä haluja sua kohtaan herätä. Minäminäminää sulla riittää sen sijaan että tukisit miestä. Jos haluttomuuden syy on sinä, suhde on kaput ja kannattaa laittaa lusikat jakoon kiukuttelun ja uhriutumisen sijaan.
Ei tuo mikään parisuhde ole vaan sen irvikuva. Tee miehelle palvelus ja lähde.
Puheyhteys on muuten toimiva, mutta seksiasioissa ei, olen saanut niin tarpeekseni tästä saamattomuudesta että asiasta on parempi olla nyt puhumatta kotirauhan säilyttämiseksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet jo päättänyt pettää miestäsi.Minusta sinä olet typerä, suosittelen että lopetat suoraan suhteen koska et miestäsi arvosta ja voin kertoa että hän sen tajuaa eikä se hänessä haluja sua kohtaan herätä. Minäminäminää sulla riittää sen sijaan että tukisit miestä. Jos haluttomuuden syy on sinä, suhde on kaput ja kannattaa laittaa lusikat jakoon kiukuttelun ja uhriutumisen sijaan.
Ei tuo mikään parisuhde ole vaan sen irvikuva. Tee miehelle palvelus ja lähde.
En missään tapauksessa aio koskaan pettää. Sanoin että ehdotan avointa suhdetta. Jos siihen ei suostu, mietin uudestaan vaihtoehtoja mutta pettää en halua enkä aio. Ap
Avoin suhde on henkisesti tosi raskas. En suosittele.
Moni asia on vaikea aloittaa pitkän tauon jälkeen, kun kynnys kasvaa korkeaksi. Tulee ultimaatumeita, syyllistämistä ja pahaa oloa.
Jos jotain rakkautta vielä on, niin ilon kautta aluksi ilman onnistumispaineita, ja kato (vaikka hammasta purren) että jokainen seksualinen tapahtuma päättyy hyvään fiilikseen.
Ja pitkässä suhteessa esileikki saa kestää sen viikon.
Keikuta persettä, herättele saalistajan vaistoa miehessä!
Kylläpäs ap on vihamielinen ja tympeä joka ikisessä kirjoituksessaan. Ei ihme, että mies ei tuollaista aggressiivista akkaa halua. Mitä ilmeisemmin ap ei ole edes jutellut seksittömyydestä miehen kanssa, koska hänellä ei ole täälläkään mitään kummoista ulosantia.
Perheen lapset ovat varmasti myös aika ikävässä tilanteessa, kun äiti on koko aja kuin persuksiin ammuttu karhu ja isä on mikä on, mutta ainakaan hän ei ole mikään ihmemies. Minkälaiset eväät tuosta perheestä mukaansa saavat? Jos heistä tulee normaaleja ihmisiä, niin kiitos menee luultavasti koululle, sukulaisille ja ystäville, mutta ei äidille ja ehkä ei isällekään.
Oletteko miettineet että mies saattaa tarvita testosteroni lääkityksen? Itse olen 25 ja mies kohta 40. Kävi lääkärissä väsymyksen ja alavireisyyden takia. Todettiin testoarvojen olevan niin alhaiset että saa korvaushoitoa. Käykää lääkärissä ennen eroa nyt ainakin!