Ootteko Lynch-fanit huomanneet, että Areenassa on Lynchin elokuvia?
Siellä on nyt Lost Highway, Eraserhead ja Tuli kulje kanssani. Katottiin eilen mieheni kanssa Lost Highway. Tajusin, että oon nähnyt sen viimeksi aika tasan 20 vuotta sitten :) Eraserheadia en ole nähnyt, pitää katsoa se seuraavaksi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Eraseheadin katsoin joskus 90-luvun alussa ja olin ihan että mitä.
Aukeni ihan eri tavalla nyt.
Joo, varmasti!
Muistan, kun kävin katsomassa Mullholland Driven silloin aikoinaan elokuvateatterissa, enkä tajunnut tapahtumista juuri mitään. (Pidin siitä silti, seuralaiseni oli sen sijaan vähän tuohtunut, kun elokuva oli ihan käsittämätöntä paskaa.) Kun näin sen toiseen kertaan, se oli mun mielestä suurimmaksi osaksi ihan selkeä ja koherentti elokuva, tietysti omassa Lynch-tyylissään.
Ap
Iso kiitos vinkistä! Taidan pitää tänään Lynch-maratonin. :D
Vierailija kirjoitti:
Iso kiitos vinkistä! Taidan pitää tänään Lynch-maratonin. :D
Ole hyvä! Ihan sattumalta huomasin itsekin.
Ap
Ootteko katsoneet leffoja Areenasta? Me katsottiin mieheni kanssa Lost Highway ja eilen osa Dyyniä, mutta sitten iski väsytys ja oli pakko mennä nukkumaan. Olen nähnyt Dyynin joskus aiemmin, mutta en tiedä, oliko se sama leikkaus. Wikipedian mukaan siitä olisi olemassa kolme eri leikkausta.
Ap
Nostan taas, jos joku Lynch-fani ei ole tietoinen, että leffoja on nyt katseltavana!
Mä oon elänyt ihan Lost Highwayn tunnelmissa elokuvan katsomisen jälkeen! Samoin tekisi mieli katsoa uudelleen Twin Peaksin kolmas tuotantokausi, mutta valitettavasti ei ole nyt aikaa hiljentyä sen äärelle.
Ap
Kiva kuulla, että Lost Highway on Areenassa katsottavissa. Se on vaikuttava elokuva soundtrackeineen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Kiva kuulla, että Lost Highway on Areenassa katsottavissa. Se on vaikuttava elokuva soundtrackeineen.
Niin on! Mun mielestä Lynch osaa niin hienosti käsitellä sitä, miten mieli kehittää defenssejä kauheissa tilanteissa. Samaa teemaa Mullholland Drivessa. En tiedä, onko sekin tulossa Areenaan – toivottavasti.
Ap
Olen nähnyt ne jo moneen kertaan. Inland Empiren tosin haluaisin nähdä uudestaan, kun en enää kunnolla muista sen tapahtumia.
Eraseheadin katsoin joskus 90-luvun alussa ja olin ihan että mitä.
Aukeni ihan eri tavalla nyt.