Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöpormestari Helsinkiin?

Vierailija
23.03.2018 |

Helsingin kaupungin apulaispormestari ehdottaa yöpormestaria, mitä mieltä?

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että pitäisi saada uusi korkeapalkkainen suojatyö jollekin poliittiselle broilerille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin nuori apulaispormestari Nasima Razmyar on epäilemättä oikeassa siinä, että Helsingissä(kin) yhä useampi tekee ja työskentelee öiseen aikaan. Eli aikana, jonka itse miellän luontevammin ajaksi, jolloin mieluummin lepään ja esimerkiksi nukun. Eniten tässä ajatuksessa yöpormestarisa minua aatteluttaa se, mihin johtaa tilanne, jossa yleisemmin ei ole väljä onko yö vai päivä, vaan itse kunkin meistä (tavallisista tossun kuluttajista) odotetaan tai paremmin meidän vaaditaan olevan valmiit lähtemään mhin tahansa vuorolakuden aikaan tahansa, minä vuorokautena tahansa. Itselläni on kuitenkin tarve säännölliseen ja ennalta määräytyvään lepo ja taukohetkiin. Ei niitä tietenkään aina ole mahdollista saada silloin kun itse saattaisi tarvita. Mutta Yleisemmin kuka tai ketkä päättävät tai sen milloin on? Jos yöajasta tehdään yleisesti normaali työaika, niin käytetäänk tuota samaa perustetta myös syynä poistaa esim ilta ja yötyö lisät? Miten järjestetään yksinhuoltajien arki kun välillä on miten sattuu päivä ja väliil yövuoroja? Jne.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan