Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri rintaiset naiset, pienen pienet omaava utelee..

Vierailija
23.03.2018 |

onko mies tisseistä kiinnostunut ja niistä "huolehtiva" koko seksin ajan? minä kun en saa rinnoillani mitään huomiota seksissä vaikka ovat minulle tosi eroottisesti vaikuttavat!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa miehellesi että tissisi kaipaa huomiota, ja jatka vaikka puolileikillään että pöksyihin ei pääse ennen kuin on hoidellut ylävartalon.

Omalla kumppanilla on aivan pienen pienet rinnat, mutta onhan niitä kiva hyväillä ajan kanssa kun tuo kostuu niin paljon siitä.

Vierailija
22/24 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmm, jos itse olen päällä niin todellakin miehen on parempi pitää niitä käsissään muuten vaan sattuu kun ne pomppii :D sama doggystylessä, jos niitä ei pitele ja antaa vaan heiluu nii ku maailman typerin heilutinjuttu (perjantai-illan sanavalmius, mitä voin sanoa :D) niin sattuu ihan helvtisti (tarpeeton lisäys että näyttää myös maailman typerimmältä jutulta... OTL)

muuten vähän vaihdellen, mulle ei oo niin tärkeetä kun ei ole niin herkät että erityisesti nautintoa tulis :)

Ei näytä typerältä. On todella kiihottavan näköistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rintani on isot ja nännit myös kovat ja herkät kosketukselle. Melkein enemmän kuin klitta. Mies on kuitenkin persemiehiä eli ei paljon paria puristusta enempää rintoihin kiinnitä huomiota. Kaipaisin puristelua, imemistä, nännien pyörittelyä ja venyttelyä. Ei kuitenkaan pyynnöistä huolimatta jaksa enempää innostua, vähän väkinäistä on. Takapuolta puristelee ja pussailee kyllä. Olen lihavahko ja tuli mieleen, että jos isorintaisilla on rasvaa enemmän häpykummussakin ja se "piilottaa" häppäreitä?

Vierailija
24/24 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni pidellyt käsissäni väärän kokoisia tai mallisia rintoja. Kaikissa niissä on kauneutta, omalla tavallaan. Ihan niinkuin raskausarvetkin, merkkejä eletystä elämästä. Lapsettomuushoidot läpikäyneille jopa kunniamerkkejä. Olkaa naiset ylpeitä itsestänne. Minä ainakin arvostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan