Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku jaksaa tehdä pe-iltana jotain?

Vierailija
23.03.2018 |

Takana pitkä työviikko, viisi 12-tuntista työpäivää putkeen. Ja kaupassakäynnit, kotityöt ym ym siihen päälle joka päivä. Olen aivan poikki. En jaksaisi kuin istua sohvalla. Miten joku jaksaa pe-iltana lähteä tapaamaan ystäviä tai baariin? En ymmärrä. Vai olenko ainoa väsynyt?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniko tekee 12 h päiviä?

Vierailija
2/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä. Minun päivät matkoineen on aina 12-tuntisia. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kohta saan lapset nukkumaan, niin meinaan lähteä salille. Jos viikonloppuna haluan käydä, niin ainut mahdollisuus ehtiä siinä.

Jaksan, koska tiedän miten hyvä olo siitä tulee.

Vierailija
4/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töitä teet, olet leposi ansainnut. Taitaa nämä bailaajat olla opiskelijoita, työnvieroksujia ja elämän koululaisia.

Vierailija
5/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos töitä teet, olet leposi ansainnut. Taitaa nämä bailaajat olla opiskelijoita, työnvieroksujia ja elämän koululaisia.

Haluaisin jaksaa tehdä pe-iltana jotain kivaa, lähteä elokuviin tai ravintolaan illalliselle ystävien kanssa tms. Mutta kun en vain jaksa. To-iltana vielä jaksaisin jotenkin, mutta perjantain pitkä työpäivä vie aivan kaikki mehut. Kyllä minä opiskelijana jaksoin vaikka mitä perjantaisin, se on totta. Mutta mietin tässä vain, että jaksavatko muut täyttä työviikkoa tekevät. Ap.

Vierailija
6/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ihme jos olet väsynyt? Ei muutakun lepoa :)) Minä teen puolikasta työaikaa ja oon siitäkin huolimatta tänä perjantaina aivan erityisen naatti. Lapsiperhe-elämä ottaa ison osan ja liikuntaharrastukset. Lisäksi kevätväsymys puskee päälle. Ei sitä aina jaksakaan, mutta kyllä sekin perjantai vielä koittaa kun in enempi energiaa. Leppoisaa iltaa! Mikäs tässä köllötellessä

Vierailija
7/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun pienellä paikkakunnalla ja mun hyvät ystävät asuvat kaukana. En siis käy yleensä täällä missään iltariennoissa, jos ei tallilla käymistä lasketa :D Nytkin kävin tallilla harjailemassa hevosia. Illalla katsotaan mieheni kanssa Lost Highway Areenasta, kun lapset on menneet nukkumaan. Tällaisia meidän perjantai-illat usein on :) 

Vierailija
8/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen töitä 24/7 ja vapaata 1 viikonloppu per kk. Nyt on se vapaa, lähden kohta baariin.

Vierailija
9/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun pienellä paikkakunnalla ja mun hyvät ystävät asuvat kaukana. En siis käy yleensä täällä missään iltariennoissa, jos ei tallilla käymistä lasketa :D Nytkin kävin tallilla harjailemassa hevosia. Illalla katsotaan mieheni kanssa Lost Highway Areenasta, kun lapset on menneet nukkumaan. Tällaisia meidän perjantai-illat usein on :) 

Sinä sentään jaksoit käydä tallilla :) . Minä en jaksaisi sitäkään. Kävin kävelyllä äsken, mutta käännyin vartin jälkeen takaisin kotiin, kun lihaksista oli kadonnut kaikki voima :( . Ap.

Vierailija
10/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen töitä 24/7 ja vapaata 1 viikonloppu per kk. Nyt on se vapaa, lähden kohta baariin.

joo joo etkä nuku ikinä etkä syö ikinä ja olet joku ihmemies.

Vierailija
11/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein joo. Tämmöistä se on omaishoitajan elämä =(

Vierailija
12/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaishoitajalla on kuitenkin työssään taukoja. Monella muulla ei ole.

Vierailija
13/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa. Töiden jälkeen haimme valmista ruokaa miehen kanssa ja siitä lähtien maattu sohvalla. Jossain koht, noin tunnin, parin päästä siirrytään sänkyyn nukkumaan. Edes saunaan ei jaksettu tänään.

Toki ollaan sitten aamuvirkkuja, todennäköisesti ollaan pirteinä aamupalalla jo seiskan aikoihin.

Vierailija
14/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaishoitajalla on kuitenkin työssään taukoja. Monella muulla ei ole.

Eiköhän ole juuri päinvastoin.

Vierailija
15/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen 6 päiväistä viikkoa ja hyvin jaksaa, kun se baarissa käynti (tai no lähinnä alkoholi) kuitenkin lievittää stressiä ja on mukavaa hetken vaan olla ja istua. Kotona kuitenkin nukahtaisin ja se ilta menisi siinä. Tosin lauantai minun kohdallani koska tosiaan töitä huomenna aamullakin.

Vierailija
16/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan poikki perjantaisin, vaikka teen vain kuusi tuntisia päiviä. Mies tänään pyysi syömään mua kaupunkiin, mutta en jaksa.

Tänään tulin kaupan kautta kotiin, tein ruuan, kävin saunassa ja nyt hipsin villasukkineni kotosalla. Palstalla odottelen Sohviksia ja niiden jälkeen olen varmasti jo kaput.

Huomenna onkin sitten jo eri fiilis. Aamusta lenkille ja töpinää tötteröön.

Vierailija
17/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt hiukan vitamiinien tankkausta jos noin väsyttää!

Vierailija
18/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jaksaa tehdä pe-iltana jotain kivaa, lähteä elokuviin tai ravintolaan illalliselle ystävien kanssa tms. Mutta kun en vain jaksa. To-iltana vielä jaksaisin jotenkin, mutta perjantain pitkä työpäivä vie aivan kaikki mehut. Kyllä minä opiskelijana jaksoin vaikka mitä perjantaisin, se on totta. Mutta mietin tässä vain, että jaksavatko muut täyttä työviikkoa tekevät. Ap.

No monen päivä ei edelleenkään ole sitä 12h (tosin säkin myönsit et matkat kuuluu siihen, eli et itsekään tee 12 h töitä tosin kuin aloitus antaa olettaa) Sulla ei varmaan oo perhettä?

Vierailija
19/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti sopinut meneväni kavereiden kanssa suoraan töistä syömään. Jos menen kodin kautta, en meinaa jaksaa lähteä.

Vierailija
20/22 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä. Minun päivät matkoineen on aina 12-tuntisia. Ap.

Kannattaa miettiä jotain muuta järjestelyä, eihän tuossa ole järkeä. No, ainakaan ei voi kovin paljon niitä kotitöitä olla, jos asuu lähinnä työpaikalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän