Jussi-gaala 2018
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Krista jee!!!
Onko se kännissä?
Voi luoja mikä sählääminen ja ihan ylipitkä puhe, pelkkää sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että kaikki käsikirjoitukset annetaan tarjolle tuotantoyhtiöön salanimellä, josta ei käy ilmi käsikirjoittajan sukupuoli.
Sittenpähän nähdään montako jussia naiset saavat
No varmaan ainakin parhaan naispääosan ja naissivuosan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jaetaan erikseen paras miespääosa ja paras naispääosa?
Tai pääosa ja sivuosa? Kaikki me ollaan samanarvoisia.
Ihme pölöttäjä toi Krista! Ja ärsyttää jo toi naisasian hokeminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä enää tätä päänaukomista 😳!!! Toivottavasti Akulla on edes yksi hyvä ystävä tässä maailmassa. Nyt riittää julkinen lynkkaus 🙄!!!
Onhan sillä ainakin hyvä käsikirjoittaja
Krista Kosonen on sietämättömän hysteerinen tuolla lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet oo sikoja eikä kaikki naiset enkeleitä.
Kuten tälläkin palstalla on muutama yrittänyt sanoa: ei olekaan. Kaikki miehet eivät ahdistele, on ihania ja fiksuja miehiä olemassa. On ihania ja fiksuja naisia ja sitten on niitä sikanaisia. Ja iso osa meistä on välillä ihana ja välillä sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt Eero Ahon "puheesta" surkea viritelmä ja arvostus karisi takinkäännöstä.
Diplomaattinen puhe, mutta takki ei kääntynyt - on Akun "joukoissa" edelleen.
Ja hyvä niin.
Kiitos myös Aku, täh.. eikö pelkkä kiitos riitä..
Eero meni stagelle vilkaisemattakaan ohjaajaan, vähän oman kilven kiillottamista
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat pyrkivät yleensä kuvaamaan reaalielämää. Naisista suuri osa on lapsia hoitamassa.
Eli se vaikuttaa siigen että tosielämässä miehet ovat esillä ja siksi myös elokuvissa muesrooleja enemmän.Ketä nyt kotiäidistä kertova elokuva kiinnostaisi.
Yösyöttö on saanut palkintojakin, joten ehkä myös elokuva naisesta tekemässä jotain muuta kuin hoitamassa lapsia voisi olla kova juttu.
Naiset ja naiset! Naiset ja naiset#
Jos naiset tekevät hyviä leffoja, se näkyy ja kuuluu, olipa se sitten loistava kässäri tai ohjaus.
Tehkää vaikka näytteeksi naiset keskenään leffa pelkällä naisvoimalla, leikauksia, musiikkia jne myöten. Katsotaan pärjääkö.
Sukupuolia ei pidä korostaa. Se on työ kun puhuu, ei sukupuoli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä enää tätä päänaukomista 😳!!! Toivottavasti Akulla on edes yksi hyvä ystävä tässä maailmassa. Nyt riittää julkinen lynkkaus 🙄!!!
Tätä ketjua lukiessa niin ainakin vauva-palstalla on Akille oma fanijoukko.
Akille?
Minä ainakin olen aina arvostanut ja arvostan edelleen Akua. En hyväksy näitä nyt julkisuuteen nousseita tekoja, mutta ei muuta mun mielipidettä siitä, että hän on lahjakas ja arvostan hänen lahjakkuuttaan ja niitä positiivisia ja hienoja tekoja ja töitä, joita on tehnyt.
Oksettavaa tuo elokuva-alan miesten väkinäinen haarniskan kiillottaminen. Olisivat mielummin olleet sortumatta nöyristelyyn.
Minttu sanoi hyvin Esko Salminen ja hän molemmat yli nelikymppisiä.. 77 v. mies ja 44 v. nainen ovat tasa-arvoinen pari..
Vierailija kirjoitti:
koko gaala on yksi myötähäpeä
Kyllä. Ironista on, että ainoa hyvinsuunniteltu osuus oli Louhimiehen puhe.
Kosonen sitten kopioi puheeseensa Sanrda Bullockin ja Nicole Kidmanin keskustelun punaisella matolla. "Naistiimissä oli kivaa, vaikka sitä yritettiin kyseenalaistaa". Jepjep, juuri niinhän ne Sandra ja Nicole sanoivat.
Vierailija kirjoitti:
Akun metodit toimi ainakin Eero Ahoon 😉 eikä valittanut vaikka koville laitettiin tuntemattoman kuvauksissa.
Yhteen soppii, pannaan ne pussauskoppiin. Montako muijaa ahosta on eronnut?
Kosonen aika hysteerinen...