Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion lopettaa tällä sivustolla käynnin − tässä syy!

Vierailija
23.03.2018 |

Monia mielenkiintoisia keskusteluja olen täällä lukenut ja hyviäkin hetkiä kokenut. Kuitenkin huomaan tämän palstan olevan hyvin negatiivinen. Ihmisiä haukutaan estoitta, ollaan katkeria, katkeria ja vielä kerran: katkeria. Täältä löytyy kokonaisia lynkkausketjuja, siis ketjuja, jotka keskittyvät yhden tietyn ihmisen haukkumiseen. Mitä hyvää sellainen kenellekään tekee?

Lopetan palstalla käymisen. Hyvää jatkoa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Minäkin aina päätän lopettaa palstailun mutta sitten jo parin päivän päästä olen taas täällä.

Vierailija
2/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on housussa kakkaa. Nähdään huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lopetat, sen ku näkis.

Vierailija
4/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kaipaa. Moi moi! 👋

Vierailija
5/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap. Me too! Se voikin olla paras päätös pitkään aikaan. Tähän loppui munkin vierailut tänne. Täällä käymisen myötä olen alkanut menettää uskoni ihmisten hyvyyteen, on monia niin läpeensä pahoja kommentteja, jotka vielä saa niin suurta kannatusta. Etenkin lapsiviha/kielteisyys puistattaa. Ei olisi kiva tavata livenä ketään sellaista kommentoijaa, niin miksi täälläkään kirjoitella heille, yhtä tyhjän kanssa. So long, take care!

Vierailija
6/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se erikseen ilmottaa

Vierailija
7/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tarvitse syitä emmekä selityksiä. Mene vaan pois.

Vierailija
8/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kannatakaan herkkänahkaisten olla.

Vierailija
9/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku vinkata vastaavaa keskustelupalstaa, jolla olisi reilumpi meininki kuin tällä nykyisellä av-palstalla?

Vierailija
10/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka oikeasti lopettaa palstailun, ei sitä täällä toitota, vaan yksinkertaisesti vain ei enää käy palstalla. See you soon!

Vierailija
11/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ MEE.. TAI VIET MEILTÄ KAIKEN!!! ILMAN SUAAA EMME ELÄÄ VAAN VOI!!!

Vierailija
12/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora totuuden vastaanottaminen on joillekin vaikeaa, ymmärrän kyllä.

Vierailija
13/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolrait! Adios! Huomiseen ...

Vierailija
14/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Turha myrkyttää omaa mieltään lukemalla hirveää sontaa ja katkeraa tilitystä, paljon sekä nais- että miesvihaa. 

Meillä on parempi muualla, mukavaa viikonloppua :)

Vierailija
15/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä varmaan järkyttävää, jos on tottunut esim. harrastepalstoihin, joissa editoidaan pois kaikki asiaankuulumattomat kommentit. Täällä taas lillutaan samassa sopassa, vaki-trollit (ikis, äitihullu, ulimies, keitä näitä nyt on) ja random-trollit ja sitten tietty me av-mammat (kaikki "normaalit" palstalaiset ovat av-mammoja).

Tekee varmaan ihan hyvää vähän tuuletella aivoja tästä palstasta. Mutta emme pidä sinua, ap, yhtään huonompana, vaikka tulisit myöhemmin tsekkaamaan meisingit palstalla.

Vierailija
16/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä oli vielä viime vuonna terävää keskustelua ajankohtaisista aiheista, mutta nykyinen sensuuri on niin vahva että asiallisetkin keskustelut höpöhöpö-aiheista voivat poistua. Ketjut eivät enää kasva satoihin sivuihin, mitä sitä näkemään kommenttinsa kanssa vaivaa jos ketju voi poistua koska vaan...

Vierailija
17/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopettipa tuo ap. sitten tällä palstalla vierailun tai ei, niin ei hän nyt ainakaan minun mielestäni ihan valehdellut siinä mitä ajatteli tämän palstan ns. yleisestä hengestä', tai siinä millaiseksi hän sen arvioi.

Ei siis voi sanoa, etteikö se ja juuri se nimenomaan olisi totta.

Vierailija
18/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni AV-palsta olisi parempi, jos täällä eivät dominoisi keskusteluja nämä miesvihaajat ja elämäänsä pettyneet wannabe-feministit, jotka vihavat kaikkia muita, jotka eivät jaa heidän ignoranttia, yksisilmäistä maailmankuvaansa.  

Vierailija
19/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mutta muista eräs asia. Ei sua ole eikä nytkään pakoteta, olemaan ja käymään täällä. Itse voit pitää kullä mölysi mahassa jos, siis sinulla on sellaista. Nii, ja painua muualle.

Vierailija
20/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä varmaan järkyttävää, jos on tottunut esim. harrastepalstoihin, joissa editoidaan pois kaikki asiaankuulumattomat kommentit. Täällä taas lillutaan samassa sopassa, vaki-trollit (ikis, äitihullu, ulimies, keitä näitä nyt on) ja random-trollit ja sitten tietty me av-mammat (kaikki "normaalit" palstalaiset ovat av-mammoja).

Tekee varmaan ihan hyvää vähän tuuletella aivoja tästä palstasta. Mutta emme pidä sinua, ap, yhtään huonompana, vaikka tulisit myöhemmin tsekkaamaan meisingit palstalla.

Miehenä olen ollut aika järkyttynyt kun päälle 3-kymmpisenä ensimmäistä kertaa selailen naisvetoista nettipalstaa. En tiedä missä kuplassa olen elänyt. Eivät naiset elämässäni ole tällaisia, vai ovatko...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi