Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko sopia sokkotreffit metsään?

Vierailija
23.03.2018 |

Itse viihdyn metsässä tuntikausia ja tuntuisi luonnollisemmalta viedä sinne joku treffeille kuin baariin tai leffaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa.

Vierailija
42/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olisi mahtavaa treffit metsässä. Etenkin jos se sisältäisi seksiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen oppinut kantapään kautta, että sokkotreffeille ei kannata mennä ollenkaan. On niin helvetin hulluja naisia vapaalla jalalla että hirvittää.

:D oot tainnut käydä treffeillä mun kanssa. Ootko ehkä se tyyppi jonka kanssa sain päättymättömän ja vuolaan nenäverenvuodon? Vai se jonka päälle oksensin? x) Vai se, jonka kanssa meitä alkoi vainota farkkutakkimies? Vai se, jonka kanssa en ilmaantunutkaan paikalle koska pokasin vahingossa tapaamispaikalta näköisesi miehen jota luulin sinuksi ennen kuin ehdit paikalle? 

Sori joka tapauksessa. En tehny mitään siitä tahallani, ja oon oikeesti ihan ok tyyppi. Vannon!

Olet erehtynyt.

Vierailija
44/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen oppinut kantapään kautta, että sokkotreffeille ei kannata mennä ollenkaan. On niin helvetin hulluja naisia vapaalla jalalla että hirvittää.

Koira toisen tuntee, vai mitä?

No jäköjään joo. Tulit heti paikalle kun mainitsin hulluista naisista.

Vierailija
45/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ja pidän kyllä aika tyhmänä naista joka tuohon suostuisi. Poikkeuksena ehkä joku todella vilkkaasti kansoitettu lenkkipolku. Sekin vähän siinä ja siinä. En myöskään kutsuisi ketään kotiini tai menisi ensimmäisille treffeille miehen kotiin. Teidän täytyy vaan ymmärtää millaisessa todellisuudessa naiset elää. Näitä asioita on pakko miettiä.

Kannattaa opetella valitsemaan treffikumppaninsa paremmin jos ensimmäinen ajatus on että toinen osapuoli on ryöstämurharaiskaaja.

Sulle ei taida olla tuttu tuo sokkotreffit -käsite?

Vierailija
46/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanokaa nyt vielä että teidän mielestä siis mun vaihtoehdot ovat:

1) Jäädä yksin niin kuin ennenkin.

2) Mennä jonnekin taidemuseotreffeille jonkun taidehepun kanssa ja hyvällä tuurilla päätyä yhteen ihan erilaisen ihmisen kanssa jollainen minua kiinnostaa.

3) Mennä jonnekin urheilutreffeille jonkun urheiluhepun kanssa ja hyvällä tuurilla päätyä yhteen ihan erilaisen ihmisen kanssa jollainen minua kiinnostaa.

4) Mennä baariin kokeilemaan onneaan ja hyvällä tuurilla päätyä yhteen jonkun kännikalan kanssa.

5) Kokeilla jotain Tinderin tapaista palvelua, seuloa sieltä treffiehdokkaat, tutustua heihin kunnolla etukäteen ja sitten mennä treffeille sellaiseen paikkaan joka minua kiinnostaa sellaisen ihmisen kanssa joka minua kiinnostaa.

ap

Mene vaikka Korkeasaareen kävelylle. Onhan niitä nyt kävelypaikkoja, missä on muitakin ihmisiä. Ihmeen rajoittunut tuo mielikuvitus jos metsä on ainoa paikka jonka keksii.

Vierailija
47/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että mennään metsään panee. Ei ne treffeille sinne uskalla lähteä tuntemattoman kanssa, mutta panemaan kyllä.

Vierailija
48/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Minäkin nautin metsässä olosta ja osaan kyllä puolustaa itseäni.

Vierailija
49/49 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! Muistin yhtäkkiä ketjuni ja tulin kertomaan että metsätreffit sain :) Tutustuin ihmiseen jonka todellakin vein ensimmäsillä treffeillä luonnonsuojelualueelle samoilemaan muutamaksi tunniksi. Treffejä seurasi myöhemmin toisetkin ja kolmannet ja neljännet ja ja... Kannatti pitää päänsä ja lähteä teidän varoitteluista huolimatta!