Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko sopia sokkotreffit metsään?

Vierailija
23.03.2018 |

Itse viihdyn metsässä tuntikausia ja tuntuisi luonnollisemmalta viedä sinne joku treffeille kuin baariin tai leffaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sovin treffit aina pakuni tavaratilaan. "Party for two, bring your own duct tape."

Aika moni peruu viime tingassa.

Olen yksinäinen.

En ihmettele.

Vierailija
22/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään metsään ja luolaan, hyvänen aika! Vasta sitten kun olette tutustuneet toisiinne. Käykää jossain kahvilla ja kävelkää kaupungilla aluksi.

En voi lähteä kahvilaan treffeille koska kärsin kahvikuppineuroosista ja kahvi saa muutenkin vatsan ihan sekaisin. Uskokaa tai älkää :) ap

Vierailija
24/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan metsiä ja viihdyn niissä, mutta en lähtisi metsään sokkotreffeille. Sitten kun on pariin-muutamaan otteeseen tavattu ihan ihmisten ilmoilla voisin kuvitella lähteväni treffeille samoamaan luontoon tai vaikka telttailemaan.

En ajatellut mitään pitkää patikointia ensimmäisenä saati telttajuttuja. Ihan vaikka esittelisin löytämäni luolan tai vastaavaa. Ei ole oikein ketään kenelle näitä muuten näyttelisi. ap

Idea on hyvä, mutta ei sokkotreffeiksi. Saati ensitreffeiksi. Tavatkaa ensialkuun turvallisessa ympäristössä. Olisi kyllä huikeaa, jos joku näyttäisi minulle metsästä löytämänsä luolan.

Vierailija
25/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisin, mutta miksi ihmeessä haluaisin? Rohkeuteni riittää moneenkin tyhmään temppuun. Järkeni riittää siihen, että jätän tekemättä. 

Ekat treffit, etenkin sokkotreffit, aina julkiselle paikalle. Kaupungilla on kiva kävellä myös. Kesällä voi mennä puistoon tai rannalle istumaan. Voi mennä kokeilemaan vaikka seinäkiipeilyä tai katsomaan taide- tai muuta näyttelyä. Leffa onkin tosi huono idea, eihän siinä tutustuta ollenkaan. Alkoholin nauttiminen ei sovi kaikille, mutta musta baarikin on ihan ok tapaamispaikka.

Mutta tuollaisille urheilu- tai taidetreffeille valikoituisi ihan vääränlaisia tyyppejä! Haluaisin löytää nimenomaan sellaisen metsämurrin jollainen itsekin olen. Kaikki muu tuntuu huijaukselta :( ap

Vierailija
26/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen oppinut kantapään kautta, että sokkotreffeille ei kannata mennä ollenkaan. On niin helvetin hulluja naisia vapaalla jalalla että hirvittää.

Vierailija
27/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin useinkin törmännyt miehiin metsissä, moikannut ja jatkanut matkaa. Ei tuollaisessa tilanteessa oikein tule tutustuttua sen enempää. Mutta jos ajattelee kaiken maailman kauhuskenaarioita niin yhtä yksin olen tuolloinkin ollut. ap

No jos koet tilanteen yhdä turvallisena kuin satunnaisen ulkoilun metsässä, miksei. 

Itse harkitsisin kuitenkin tarkkaan sitä mitä tiedän siitä toisesta ja miten olemme tutustuneet toisiimme. Ihmiset joutuvat jatkuvasti arvioimaan uusia tuttavuuksia, surullisen paljon on näitä esim. ravintolassa tehtyjä virhearviointeja joissa sukupuolesta riippumatta hauskasta illasta on tullut muilutus jossa sitten viedään rahat päältä ja tililtä ym omaisuus jopa kodista tai sitten ruumiillista vammaa tullut enemmän kuin illan alussa osasi kuvitellakaan.

Mutta jos olisin tutustunut tyyppiin lintuharrastajien sivulla ja se vaikuttaisi kaikinpuolin luotettavalta (plussana yhteisiä tuttuja tms.) lähtisin vaikka pöllöretkelle sokkotreffeille mutta kertoisin kyllä kavereille siitä miten ja minne mennään.

Vierailija
28/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen oppinut kantapään kautta, että sokkotreffeille ei kannata mennä ollenkaan. On niin helvetin hulluja naisia vapaalla jalalla että hirvittää.

Itsekin olen heittänyt pyyhkeen kehään jo vuosia sitten mutta aina välillä sitä tulee tällaisia kohtauksia kun niin kovasti kaipaisi jotakuta kaverikseen rinnalle kulkemaan. Olisi niin mahtavaa vahingossa törmätä siellä johonkuhun hengenheimolaiseen mutta alkaa tuntua jo aika utopistiselta haaveelta, kyllä tuolla on niin kauan tullut jo talsittua.

Kuitenkin kuulee vaikka mitä sokkotreffikokemuksia muilta jatkuvasti, miksen minäkin? ap

Vierailija
29/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisin, mutta miksi ihmeessä haluaisin? Rohkeuteni riittää moneenkin tyhmään temppuun. Järkeni riittää siihen, että jätän tekemättä. 

Ekat treffit, etenkin sokkotreffit, aina julkiselle paikalle. Kaupungilla on kiva kävellä myös. Kesällä voi mennä puistoon tai rannalle istumaan. Voi mennä kokeilemaan vaikka seinäkiipeilyä tai katsomaan taide- tai muuta näyttelyä. Leffa onkin tosi huono idea, eihän siinä tutustuta ollenkaan. Alkoholin nauttiminen ei sovi kaikille, mutta musta baarikin on ihan ok tapaamispaikka.

Mutta tuollaisille urheilu- tai taidetreffeille valikoituisi ihan vääränlaisia tyyppejä! Haluaisin löytää nimenomaan sellaisen metsämurrin jollainen itsekin olen. Kaikki muu tuntuu huijaukselta :( ap

Ketjun perusteella hieman vaikutat siltä että olet tehnyt jo valintasi. Jostain syystä haluat muiden ottavan siihen kantaa, vaikket ole vastaanottavainen millekään mitä kukaan sanoo. Huomaatko?

Kyllä sä jo tiedät mitä meillä on asiaan sanottavaa. Ja taidat tietää senkin mitä aiot tehdä.

Onnea matkaan, todennäköisesti mitään pahaa ei käykään, mutta itse en ostaisi ollenkaan arvontalippuja joissa voittoina on huonoja kokemuksia ja pääpalkintona raiskatun ruumiisi löytyminen keväällä sulavan hangen alta.

Vierailija
30/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin useinkin törmännyt miehiin metsissä, moikannut ja jatkanut matkaa. Ei tuollaisessa tilanteessa oikein tule tutustuttua sen enempää. Mutta jos ajattelee kaiken maailman kauhuskenaarioita niin yhtä yksin olen tuolloinkin ollut. ap

No jos koet tilanteen yhdä turvallisena kuin satunnaisen ulkoilun metsässä, miksei. 

Itse harkitsisin kuitenkin tarkkaan sitä mitä tiedän siitä toisesta ja miten olemme tutustuneet toisiimme. Ihmiset joutuvat jatkuvasti arvioimaan uusia tuttavuuksia, surullisen paljon on näitä esim. ravintolassa tehtyjä virhearviointeja joissa sukupuolesta riippumatta hauskasta illasta on tullut muilutus jossa sitten viedään rahat päältä ja tililtä ym omaisuus jopa kodista tai sitten ruumiillista vammaa tullut enemmän kuin illan alussa osasi kuvitellakaan.

Mutta jos olisin tutustunut tyyppiin lintuharrastajien sivulla ja se vaikuttaisi kaikinpuolin luotettavalta (plussana yhteisiä tuttuja tms.) lähtisin vaikka pöllöretkelle sokkotreffeille mutta kertoisin kyllä kavereille siitä miten ja minne mennään.

Paitsi olen vähän turhan introvertti liittyäkseni itse mihinkään lintuseuraan (vaikkei linnuissa mitään vikaa ole, tietenkään). ap

Vierailija
31/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kävelylenkki jossain missä tulee ainakin välillä ihmisiä vastaan?

Siinä ei oikein tavoita sitä tunnelmaa mitä itse metsästä haen ja sen vuoksi haluaisin muillekin esitellä. Mulla olisi mielessä vaikka mitä kivoja luontokohteita jonne olisi kiva viedä joku. ap

Ensimmäistä tapaamista seuraa toinen, kolmas ja niin edes päin. Sulla on mahdollisuuksia vaikka miten monta esitellä sniitä luontokohteita.

Mikset muuten tahdo syömistä osaksi ekoja treffejä? Etkö ottaisi mitään eväitä sinne metsäsokkotreffeillekään?

Vierailija
32/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun perusteella hieman vaikutat siltä että olet tehnyt jo valintasi. Jostain syystä haluat muiden ottavan siihen kantaa, vaikket ole vastaanottavainen millekään mitä kukaan sanoo. Huomaatko?

Kyllä sä jo tiedät mitä meillä on asiaan sanottavaa. Ja taidat tietää senkin mitä aiot tehdä.

Onnea matkaan, todennäköisesti mitään pahaa ei käykään, mutta itse en ostaisi ollenkaan arvontalippuja joissa voittoina on huonoja kokemuksia ja pääpalkintona raiskatun ruumiisi löytyminen keväällä sulavan hangen alta.

No ei, suuremmalla todennäköisyydellä päädyn olemaan yhtä yksin kuin ennenkin. Ei tämä kivaa ole tämäkään. ap

Vierailija
33/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kävelylenkki jossain missä tulee ainakin välillä ihmisiä vastaan?

Siinä ei oikein tavoita sitä tunnelmaa mitä itse metsästä haen ja sen vuoksi haluaisin muillekin esitellä. Mulla olisi mielessä vaikka mitä kivoja luontokohteita jonne olisi kiva viedä joku. ap

Ensimmäistä tapaamista seuraa toinen, kolmas ja niin edes päin. Sulla on mahdollisuuksia vaikka miten monta esitellä sniitä luontokohteita.

Mikset muuten tahdo syömistä osaksi ekoja treffejä? Etkö ottaisi mitään eväitä sinne metsäsokkotreffeillekään?

No sanoin jo että vaikka jonnekin taidetreffeille valikoituisi ihan vääränlaisia tyyppejä millaista nyt olen hakemassa. Ja sanoin myös kärsiväni kahvikuppineuroosista, vähän sama juttu kaikkien ruokien suhteen jos olen tilanteessa jossa minun pitäisi tehdä vaikutus. ap

Vierailija
34/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota laukkuusi kuitenkin mukaan jonkinlainen astalo, varmuuden vuoksi. Kerro myös se hänelle heti että tällainen on mukana... Siitä sitten rakentelemaan hyvää keskustelua.

Vierailija
35/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D oot tainnut käydä treffeillä mun kanssa. Ootko ehkä se tyyppi jonka kanssa sain päättymättömän ja vuolaan nenäverenvuodon? Vai se jonka päälle oksensin? x) Vai se, jonka kanssa meitä alkoi vainota farkkutakkimies? Vai se, jonka kanssa en ilmaantunutkaan paikalle koska pokasin vahingossa tapaamispaikalta näköisesi miehen jota luulin sinuksi ennen kuin ehdit paikalle? 

Sori joka tapauksessa. En tehny mitään siitä tahallani, ja oon oikeesti ihan ok tyyppi. Vannon!

Vierailija
36/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira toisen tuntee, vai mitä?

Vierailija
37/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ekalla kerralla ;) Harva uskaltaa lähteä metsään tuntemattoman kanssa, tulee vähän joku Blair Witch Project mieleeen ;D

Vierailija
38/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei enään ikinä. Jouduin sokkotreffeille jonkun spugen kans, lähettii sit meille... Aamulla sit meen vessaan kuselle, nii tämä oli käyny päästämäs yön aikana kunnon ripulipaskat pönttöön ja jättäny reunat pesemättä. Helvett* että muija lähti äkkiä menee!

Vierailija
39/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ekalla kerralla ;) Harva uskaltaa lähteä metsään tuntemattoman kanssa, tulee vähän joku Blair Witch Project mieleeen ;D

No ei kait se ihan tuntematon olisi vaan olisi etukäteen tutustuttu vaikkakin netissä? ap

Vierailija
40/49 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanokaa nyt vielä että teidän mielestä siis mun vaihtoehdot ovat:

1) Jäädä yksin niin kuin ennenkin.

2) Mennä jonnekin taidemuseotreffeille jonkun taidehepun kanssa ja hyvällä tuurilla päätyä yhteen ihan erilaisen ihmisen kanssa jollainen minua kiinnostaa.

3) Mennä jonnekin urheilutreffeille jonkun urheiluhepun kanssa ja hyvällä tuurilla päätyä yhteen ihan erilaisen ihmisen kanssa jollainen minua kiinnostaa.

4) Mennä baariin kokeilemaan onneaan ja hyvällä tuurilla päätyä yhteen jonkun kännikalan kanssa.

5) Kokeilla jotain Tinderin tapaista palvelua, seuloa sieltä treffiehdokkaat, tutustua heihin kunnolla etukäteen ja sitten mennä treffeille sellaiseen paikkaan joka minua kiinnostaa sellaisen ihmisen kanssa joka minua kiinnostaa.

ap