Uskaltaisitko sopia sokkotreffit metsään?
Itse viihdyn metsässä tuntikausia ja tuntuisi luonnollisemmalta viedä sinne joku treffeille kuin baariin tai leffaan.
Kommentit (49)
En sopisi sokkotreffejä kuin paikkaan jossa on paljon ihmisiä.En ole tyhmänrohkea.
Mikä voisi sitten olla verrattava paikka? Ei mitään syömistä! ap
En ymmärrä alkuunkaan leffaan menoa ensitreffeille. Eihän siellä pääse yhtään tutustumaan toiseen ja juttelemaan. Istua vierekkäin pimeässä salissa leffaa tuijottaen. Romantiikka kaukana ja ymmärrän kyllä näkulmasi oikein hyvin. En välttämättä ihan mitään tinder-treffejä metsään sopisi. Valitettavasti.
Tietysti. Varsinkin jos kumpainenkin on luonto-ihmisiä. En minä ainakaan halua mitään suurta yleisöä jos olen treffeillä. Siinä on oleellista keskittyä siihen toiseen ihmiseen eikä ympärillä olevaan hälinään.
Teknisesti ottaen olen kai kerran niin tehnytkin. Sokkotreffit ei ihan ollut kyseessä, mutta joskus teini-ikäisenä nuorten tanssipaikalla lähdin pari tuntia aiemmin tapaamani pojan kanssa lähimetsään pussailemaan. Pikkuisen oli pohjia juotuna niin että harkintakyky ei ehkä ollut ihan parhaimmillaan. Onneksi sattui olemaan kunnollinen tyyppi, niin ettei mitään pahaa tapahtunut, mutta jälkeenpäin - ja vieläkin nyt 15 vuotta myöhemmin - puistattaa kun ajattelee, mitä olisi voinut tapahtua.
Jos sitten miehen metsää ja relaskoopilla voisi katsoa paljonko hakattavaa tukkia samalla.
En ja pidän kyllä aika tyhmänä naista joka tuohon suostuisi. Poikkeuksena ehkä joku todella vilkkaasti kansoitettu lenkkipolku. Sekin vähän siinä ja siinä. En myöskään kutsuisi ketään kotiini tai menisi ensimmäisille treffeille miehen kotiin. Teidän täytyy vaan ymmärtää millaisessa todellisuudessa naiset elää. Näitä asioita on pakko miettiä.
Miten olisi kävelylenkki jossain missä tulee ainakin välillä ihmisiä vastaan?
Olen kuitenkin useinkin törmännyt miehiin metsissä, moikannut ja jatkanut matkaa. Ei tuollaisessa tilanteessa oikein tule tutustuttua sen enempää. Mutta jos ajattelee kaiken maailman kauhuskenaarioita niin yhtä yksin olen tuolloinkin ollut. ap
En menisi myöskään kenenkään sukellusveneeseen.
Minä sovin treffit aina pakuni tavaratilaan. "Party for two, bring your own duct tape."
Aika moni peruu viime tingassa.
Olen yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
En ja pidän kyllä aika tyhmänä naista joka tuohon suostuisi. Poikkeuksena ehkä joku todella vilkkaasti kansoitettu lenkkipolku. Sekin vähän siinä ja siinä. En myöskään kutsuisi ketään kotiini tai menisi ensimmäisille treffeille miehen kotiin. Teidän täytyy vaan ymmärtää millaisessa todellisuudessa naiset elää. Näitä asioita on pakko miettiä.
Kannattaa opetella valitsemaan treffikumppaninsa paremmin jos ensimmäinen ajatus on että toinen osapuoli on ryöstämurharaiskaaja.
No jos vastakkainen osaa ruotsia tai venäjää. Ei pelota.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi kävelylenkki jossain missä tulee ainakin välillä ihmisiä vastaan?
Siinä ei oikein tavoita sitä tunnelmaa mitä itse metsästä haen ja sen vuoksi haluaisin muillekin esitellä. Mulla olisi mielessä vaikka mitä kivoja luontokohteita jonne olisi kiva viedä joku. ap
Rakastan metsiä ja viihdyn niissä, mutta en lähtisi metsään sokkotreffeille. Sitten kun on pariin-muutamaan otteeseen tavattu ihan ihmisten ilmoilla voisin kuvitella lähteväni treffeille samoamaan luontoon tai vaikka telttailemaan.
Olen kerran ollut n. 20-vuotiaan naisihmisen ehdotuksesta parin sähköpostin jälkeen treffeillä metsässä pimeän aikaan. Kumpikaan ei surmannut tai pahoinpidellyt kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan metsiä ja viihdyn niissä, mutta en lähtisi metsään sokkotreffeille. Sitten kun on pariin-muutamaan otteeseen tavattu ihan ihmisten ilmoilla voisin kuvitella lähteväni treffeille samoamaan luontoon tai vaikka telttailemaan.
En ajatellut mitään pitkää patikointia ensimmäisenä saati telttajuttuja. Ihan vaikka esittelisin löytämäni luolan tai vastaavaa. Ei ole oikein ketään kenelle näitä muuten näyttelisi. ap
Ei mihinkään metsään ja luolaan, hyvänen aika! Vasta sitten kun olette tutustuneet toisiinne. Käykää jossain kahvilla ja kävelkää kaupungilla aluksi.
Uskaltaisin, mutta miksi ihmeessä haluaisin? Rohkeuteni riittää moneenkin tyhmään temppuun. Järkeni riittää siihen, että jätän tekemättä.
Ekat treffit, etenkin sokkotreffit, aina julkiselle paikalle. Kaupungilla on kiva kävellä myös. Kesällä voi mennä puistoon tai rannalle istumaan. Voi mennä kokeilemaan vaikka seinäkiipeilyä tai katsomaan taide- tai muuta näyttelyä. Leffa onkin tosi huono idea, eihän siinä tutustuta ollenkaan. Alkoholin nauttiminen ei sovi kaikille, mutta musta baarikin on ihan ok tapaamispaikka.
En uskaltaisi. Voit mennä yksin sinne metsään jos haluat olla rauhassa. Ja Porvoossahan sitä metsää varmasti riittää.