Kokkiohjelman Nigellassa alkaa ikä näkyä
Muussakin kuin ulkonäössä. Katson juuri parhaillaan Nigellan keittiössä-sarjaa. Enää ei keimaile tissit tyrkyllä samalla tavalla kuin ennen. Omasta mielestä ihan hyvä suunta. Kyseessä kuitenkin ruokaohjelma.
Kommentit (23)
No oisko se jotakuinkin kuusikymppiseltä jo noloa.
Mitä ihmettä? Ei kai julkkikset vanhene. Tai ei ainakaan heissä ikä voi näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ei kai julkkikset vanhene. Tai ei ainakaan heissä ikä voi näkyä.
Tottakai vanhenee eikä siinä ole tässä kyse. Nyt on vaan vihdoin kasvanut ulos huomionhakuisesta keimailusta.
Aikansa kutakin. Monet kerrat olen hänellekin vemputtanut, mutta kyllä nyt voisi jo telkkarista poistua.
Minusta huomionhakuinen keimailu ja turha heruttelu on noloa parikymppiseltäkin. Kyllä sitä huomiota ( ja kunnioittavampaa sellaista) saa jos on kasvoiltaa kaunis ja pukeutuu siististi.
- N23
Vetääkö sieraimet valkosena vieläkin ? Onko nigen coke-habit ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Aikansa kutakin. Monet kerrat olen hänellekin vemputtanut, mutta kyllä nyt voisi jo telkkarista poistua.
Onneksi naiset eivät ole niin hölmöjä, että poistuisivat julkisuudesta kun eivät enää herätä kenenkään haluja. Osaamista voi olla omalla alalla vaikka kuinka paljon, mutta muka pitäisi ymmärtää poistua jos ei nyt ihan saunan taakse, niin ainakin jonnekin Kyöpelivuorelle.
Vierailija kirjoitti:
Pelle.
Niin muuten näkyy ikä sinullakin. Kukaan ei ole kehdannut sitä sinulle sanoa päin naamaa, mutta näinhän se on kiva kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset eivät ole niin hölmöjä, että poistuisivat julkisuudesta kun eivät enää herätä kenenkään haluja. Osaamista voi olla omalla alalla vaikka kuinka paljon, mutta muka pitäisi ymmärtää poistua jos ei nyt ihan saunan taakse, niin ainakin jonnekin Kyöpelivuorelle.
Telkkari on visuaalinen media, ei sinne tarvita mitään airasamuliineja hyppimään, vaan nuoria ja kauniita tyttösiä. Nigellahan voi käyttää osaamistaan vaikka reseptikirjojen kirjoittamiseen, jossain sivummalla. Katsokaa Italian telkkaria, siellä tämä asia osataan.
Pelkästään Jamie Oliver tekee ohjelmia tiheään kun imago perustuu poikamaisuuteen ja ukkoutuminen sitten jo vie suosiota kun Sukulakin esiintyy siten räväkästi vaikka jo harmaahapsi.
Ja mitä mieltä olet vaikka Bourdainista? Tai Gordon Ramsaysta? Pisteytetään miesten ulkonäkö myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkari on visuaalinen media, ei sinne tarvita mitään airasamuliineja hyppimään, vaan nuoria ja kauniita tyttösiä. Nigellahan voi käyttää osaamistaan vaikka reseptikirjojen kirjoittamiseen, jossain sivummalla. Katsokaa Italian telkkaria, siellä tämä asia osataan.
Mitäs jos sinä jatkaisit sitä Italian tv:n katsomista missä miehet on nuoria uroita (kuten itse iso B-Berlusconi, eikö totta että sen tasoista tv-viihdettä suosittelet) ja naiset nuoria ja kauniita. Niinhän se meni, vai menikö....
Anna muiden katsoa ihan mitä tahtovat, mua ei ainakaan mikään sovinistinen hömppäfantasiatv kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä mieltä olet vaikka Bourdainista? Tai Gordon Ramsaysta? Pisteytetään miesten ulkonäkö myös.
Miehen arvo ei ole ulkonäöstä kiinni, kuten naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Televisio ei ole mikään tumputtamisväline. Sen sorttista virikettää voi ihan itse etsiä netistä vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten naiset tarttuvat vain sivulauseessa seikkaan joka pätee meidän jokaisen kohdalla. Nigella on yhä erittäin kaunis. Aloituksessa "ihmettelin ääneen" kuinka käytös ja muu olemus muuttunut yhtäkkiä niin radikaalisti.
Ap:lla on kaihi heikentänyt näköä.
Nämä Nigellan ohjelmat ovat sata vuotta vanhoja uusintoja.
:D
Näyttäisi laihtuneen.