Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää tyylikäs sisustus SINUN mielestäsi?

Tyhjästä aloitteleva
23.03.2018 |

Mitä kannattaa EHDOTTOMASTI välttää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä täysin valkoisista asunnoista. Kotoisuus kaukana omasta mielestäni. Itse tykkään sisustuksessa käyttää maanläheisiä sävyjä. 

Vierailija
2/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista, Ikeaa ja kaikenlaisia tekstejä tyyliin "live lauhg, love".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä vastoin kaikkia aaveen hyväksymiä kriteerejä pidän vaaleudesta, selkeydestä ja puhtaudesta. Sisustan valkoisella ja vaaleanharmaalla, lasilla ja hopealla. Kirkasta ja raikasta. Jos haluan vaihtelua, muutan tekstiileitä mutta peruspohja aina valkoinen+harmaa.

Mutta siis aaveella tämä on ehdoton EI!!! On sielutonta, tylsää, mielikuvituksetonta, massaa, rumaa, noloa, matkimista, kuollutta, sairalaa ja täysin wt! :)

Vierailija
4/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihanne sisustus olisi sellainen loft henkinen beach (Caribbean, Aussie, California) ja indrustial (Paris, New York, London) tyylien yhdistelmä.

Vierailija
5/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään siitä aina niin kamalasta vaaleasta sisustuksesta. Tulee avaraa ja valoisaa joka on varsinkin talvisin itselle tärkeää. Sisustustarroja ei ole. Pelkkää valkoista en kuitenkaan käytä vaan myös ruskean eri sävyt näkyvät ja esim tyynyt, taulut yms. koriste-esineet tuovat hieman väriä.

Kaikki ei tästä tykkää, mutta pääasia että mulle tää on täydellinen.

Vierailija
6/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt paljon tyylikkäitä, eri muotoisia ja eri värisiä sisustuksia. Tyylikkyys ei siis ole kiinni nöistä ominaisuuksista. Mutta kaksi asiaa niihin kaikkiin on pätenyt:

ensinnäkin ne ovat palvelleet käyttäjiensä tarpeita. Jos perheessä joku soittaa instrumenttia, sille ja nuoteille tms. on tila ja paikka. Jos joku tykkää maata sohvalla, on löhösohva. Jos joku harrastaa hiihtoa, niin hiihtokamille on paikka. Jollakulla on nukkekotiharrastus ja nukkokoti on esillä. Kaikille perheenjäsenille ja heidän persoonilleen tehdään tilaa.

Toisenakin ne ovat tilaansa nähden oikean kokoisia. En sano etteikö voi olla isoja tai pieniä tavaroita, mutta sitten muut tavarat on valittu sen mukaan, että nuo eivät ole tiukkaan ahdetun eivätkä yksinäisen ja aution näköisiä. Kaikkialle pääsee tarvitsematta pelätä, että pudottaa ohimennessään jotain tai että kolhaisee itsensä johonkin kalusteen kulmaan.

Vierailija
8/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alastonmaalaukset, tarkoitan taulut tekee asunnosta tyylikkään. Olohuoneen hienoin on 2 metriä korkea ja 3 metriä leveä upea pyllistysposeeraus.

Vierailija
9/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän puun eri sävyistä.

Vierailija
10/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs sisustus syntyy kerroksista. Eri tyylejä, aikakausia, suvun historiaa.. Jotain, mistä näkee, mistä juuri tämä perhe pitää. Persoonaa. Taidetta.

Vierailija
11/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä klassista ja modernia, eleganttia autenttisuutta ja designia, kallista ja halpaa sulassa sovussa. Arvostan kerroksellisia sisustuksia, joiden luominen vaatii oikeasti persoonallista hyvää makua. Mielestäni kalliillakin voidaan saada mitättömän ikean lastulevytyylin näköistä, jos noudatetaan tiettyä kaavaa eikä ymmärretä kerrostuneisuuden, historian ja klassisen estetiikan arvoja.

Vierailija
12/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän steampunkista ja kierrebarokista.

Vierailija
13/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omamaku. Se että ei kaikki ole kuin revitty ikean kuvastosta. Jos tykkäät väreistä, käytä niitä. Jos tykkäät että kaikki on valkoista tai mustaa niin anna mennä. Ei sisustuksessa ole mitään rajoja. Itse pidän väreistä ja vanhoista huonekaluista. Massiivinen puu on mielestäni kodikkaampi kuin hepposet lastulevy pöydät ja kaapit. Meillä on puinen ulkopöytä ruokapöytänä sisällä. Ja siinnä eriväriset vanhat pinnatuolit. Koska mä tykästyin siihen. Saattaa jonkun muun silmään olla "väärin" mut ei mua kiinnosta :D! Omakoti, omalupa :)!

Vierailija
14/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs on tyylipuhdasta , olkoon sitten vaikka rokokoota tai 60-lukua. Se mistä kukakin pitää on eri asia.

Vierailija
15/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita linjauksia sommiteltuna ympäriinsä kautta linjan.

Vierailija
16/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja ja mieltymyksiä on niin moneen lähtöön, minä en toisen kotia rupea mollaamaan, jokainen sisutaa niin kuin haluaa. Minua ainoastaan häiritsee liika tavara, eli jos joka paikka on ripoteltu ja ängetty aivan täyteen esim. koriste-esineitä ja on saatu aikaseksi liian levotonta tunnelmaa. Mutten ikinä menisi sanomaan kodin omistajalle sitä.

Vierailija
17/17 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kuvastoissahan on monesti tosi hyvännäköisiä sisustuksia, MUTTA sitten kun samat muovi- ja lastulevytavarat tuodaan siihen 70-luvun kerrostalokämppään tai rivitaloon Keravalle, eihän se samalta näytä kuin ammattilaisten stailaamissa mallikuvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi