Mitä perjantaisuunnitelmia?
Mitäs mammoilla plääneissä? Itsellä tuli takassa ja pizza uunissa. Kova nälkä eikä jaksaisi odottaa.
Kommentit (23)
Itse en juo. Tarkastin varastot, 1dl kirkasta ja puoli desiä vanhaa valkkaria. Eikä oo sen arvoista että jaksaisi kauppaan lähteä ajamaan.
Pizzaperjantai ja lasi viiniä. Kaupoilla pitäs käydä kanssa.
Tex mex- ruokaa miehen kanssa kotona ja olutta. Ehkä saunaan!
🇺🇦🇮🇱
Pitäisi käydä lenkillä ja kaupassa. Tekee aivan helvetisti mieli pizzaa, lupasin jo itselleni että jos jaksan tehdä tunnin treenin, saan pizzani.
Mitä helvettiä? Olen koko päivän luullut että nyt on torstai.
Yksinäinen perjantai- ilta tulossa niinkun aina... Haen kaveriksi irtokarkkeja, sitä ennen käyn lenkillä ja viemässä haudalle kynttilät.
Olin jo kaupoilla, kampaajalla ja optikolla. Kävin drinksulla. Illalla menen ystävien kanssa ravintolaan syömään.
Kunhan pääsen kotiin haitaudun peiton alle potemaan flunssaa, jonka kourissa olen ollut koko viikon töissä. Ensin pitää napata lapsi soittotunnilta ja käydä ruokakaupassa. Pitsa vois olla tän päivän ruoka. Mies kokatkoon, kun makaan siellä peiton alla.
Tarkoitus houkutella mies sänkyyn, kun näinä päivinä mahdollisuus tulla raskaaksi. Eli tällä illalla voi olla hyvinkin elämää muuttavia vaikutuksia. Muuten rauhallisesti kotona oleilua, töitä luvassa sitten koko viikonloppu.
Pizzat vois hakee ja myöhemmin vois tuikata muidua peeniksellä ja sitte viinalla valot sammuksiin.
Koti-ilta, ranskalaisia ja tv-sarjoja.
HIIT-treeniä, ulkoilua, viiniä ja jotain suolaista, romanttinen sessio - toivottavasti :)
Aattelin trollailla koko illan täällä palstalla.
Söin töissä niin paljon ruokaa, että illan sitten vessassa huokaan..,
Menen Valoporon ystävät - yhdistyksen tapaamiseen kedolle. Siellä esiintyy tänä iltana Jehovan todistajat spektaakkelimaisessa kurkiauramuodostelmassa.
Makaan sohvalla kärsien voimakkaasta raskauspahoinvoinnista, juon ehkä ison lasillisen jääkylmää vettä maustettuna sitruunalla.
Hain auton huollosta ja sinne meni yli 700 €. Olutta on menossa ja aurajuustobroileria.
Huomenna piti vähän shoppailla mutta rahat meni autoon. Siis siivouspäivä kotona ja sunnuntaina risteilylle.
Ehkä riehaannun ja teen GT:n kun ilta etenee.
t. sinkkunainen 58 v
Tänään illalla katson leffaa ja syön herkkuja miehen kanssa. Huomenna siivoilua ja pleikkarin pelailua. Voisin ehkä heittäytyä hurjaksi ja käydä koiran kanssa lenkillä jossain missä ei olla ennen kävelty.
Työvaatteiden pesu ja jos oikein hurjistun, niin korkkaan alkoholittoman vehnäoluen...