Miksi naiset vihaavat minua?
Naiset vihaavat minua niin paljon, että olen totaalikokematon vielä 32-vuotiaanakin.
Miksi???
Kommentit (35)
Haluaisin vain olla rakastettu :((
Naisethan vihaavat miehiä. Se on heillä verissä.
Voisiko kyseessä olla sama kuin minulla, eli ylitsepursuava kiltteys? (:
Eivät vihaa. He vain suhtautuvat sinuun välinpitämättömästi. En minäkään vihaa naapureitani, vaikka en rakastakaan heitä.
Kaikki vihaavat minua koska olen vainoharhainen?
Mulle ainakin on turn off noin iäkäs "poika"
En ymmärrä mitä teen väärin :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisethan vihaavat miehiä. Se on heillä verissä.
No kuule, se on samalla tavalla toisinkin päin.
Naisilla on selkeä, melko stereotyyppinen käsitys siitä mitä he tahtovat. Ilmeisesti et ole kuten muut. Esiinny seuraavan kerran jonain muuna.
Mutta osaan vain olla oma itseni!
Ap
Oletko lyhyt? Se on aika yleinen vihan syy.
Et ole tarpeeksi rikas tai jännittävä. Naiset vihaavat kaikkia tylsiä, tavallisia ja kilttejä miehiä.
Naiset inhoavat minua koska olen ruma, mulla on pienet Munat, olen köyhä. Ei ole ollut naista, oon 55v.mun vanhemmat eivät halunneet että katselisin tyttöjä. En uskaltanut katsella naisia lehdistä tai tv stä. Isä sanoi että seurustelu on turhanpäiväistä, äitini vihasi minua koska olen mies. Hän oli uskonnollinen
Koska et ole komea etkä rikas. Naisille tärkeintä on että mies on komea ja rikas jotta nainen voi tutustua mieheen jotta voivat hyötyä miehestä ja kaikki muut miehet on surkimuksia ja niitä joista ei kannata tykätä.
Itse olen jo päälle viisikymppinen ja jotkin nuoret naiset vihaavat aika avoimesti, eivät kaikki tosin ollenkaan. Se on aina hämmentävää. Vanhemmat naiset tykkäävät. Joillain nuorilla naisilla on hillitön miesviha päällä, onneksi ovat vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo päälle viisikymppinen ja jotkin nuoret naiset vihaavat aika avoimesti, eivät kaikki tosin ollenkaan. Se on aina hämmentävää. Vanhemmat naiset tykkäävät. Joillain nuorilla naisilla on hillitön miesviha päällä, onneksi ovat vähemmistöä.
Ei nuoret naiset vihaa isänsä ikäisiä miehiä, paitsi jos ne on limaisia ukkoja jotka yrittävät iskeä niitä. Tavalliset setä-miehet eivät herätä mitään tuntemuksia, ei hyviä eikä pahoja.
Empä tiiä. Mut kävin baarissa ja kirjaimellisesti tuli tissit tiskiin. Oli ne pehmeät. Pakenin.
En usko että kukaan vihaa sinua.