Miksi naiset vihaavat minua?
Naiset vihaavat minua niin paljon, että olen totaalikokematon vielä 32-vuotiaanakin.
Miksi???
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo päälle viisikymppinen ja jotkin nuoret naiset vihaavat aika avoimesti, eivät kaikki tosin ollenkaan. Se on aina hämmentävää. Vanhemmat naiset tykkäävät. Joillain nuorilla naisilla on hillitön miesviha päällä, onneksi ovat vähemmistöä.
Ei nuoret naiset vihaa isänsä ikäisiä miehiä, paitsi jos ne on limaisia ukkoja jotka yrittävät iskeä niitä. Tavalliset setä-miehet eivät herätä mitään tuntemuksia, ei hyviä eikä pahoja.
En ole limainen ukko, olen tässä iässä jo lähinnä aseksuaali. Ei minkäänlaisia haluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä tiiä. Mut kävin baarissa ja kirjaimellisesti tuli tissit tiskiin. Oli ne pehmeät. Pakenin.
Oliko ne sun omat moobsit?
Ei ollu mun! Vessasta olin tulossa, ni tissit lyötiin kehiin. Oli pehmoiset ja runsaat. Koetin siitä paeta. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo päälle viisikymppinen ja jotkin nuoret naiset vihaavat aika avoimesti, eivät kaikki tosin ollenkaan. Se on aina hämmentävää. Vanhemmat naiset tykkäävät. Joillain nuorilla naisilla on hillitön miesviha päällä, onneksi ovat vähemmistöä.
Ei nuoret naiset vihaa isänsä ikäisiä miehiä, paitsi jos ne on limaisia ukkoja jotka yrittävät iskeä niitä. Tavalliset setä-miehet eivät herätä mitään tuntemuksia, ei hyviä eikä pahoja.
En ole limainen ukko, olen tässä iässä jo lähinnä aseksuaali. Ei minkäänlaisia haluja.
No eipä kenelläkään sitten ole mitään syytä sua vihata. Tuskin nuoret naiset suhun mitään huomiota edes kiinnittää.
Ryhdy jännikseksi. Ohjeita on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä tiiä. Mut kävin baarissa ja kirjaimellisesti tuli tissit tiskiin. Oli ne pehmeät. Pakenin.
Ei ollu mun! Vessasta olin tulossa, ni tissit lyötiin kehiin. Oli pehmoiset ja runsaat. Koetin siitä paeta. xD
Sen verran täytyy jatkaa, että peli on raakaa. Tissit lyödään tiskiin, mun rintaan ja käsiin. Oli pehmoisat ja runsaat. Nännipihan reunat tursusivat rintsikoiden yli, ja pihat oli isot.
Vierailija kirjoitti:
Kyyläätkö nuorempia naisia? On kiusallista olla esim uimarannalla. Eilen yksi minua 20 vuotta vanhempi mies (kertoi kysymättä ikänsä) selitti asioitaan. Olisin halunnut olla yksin, mutta vastasin kohteliaasti kun hän jotakin puhui.
Kun menen rannalle, haluan lukea tai jotain ihan rauhassa. Vanhat ihmiset änkeävät utelemaan kaikkea tai sitten tuijottavat jostain herkemättä. Minusta on rpäkohtrluadta tuijottaa ihmisiä. Jokainen keskittykööt omaan puuhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyyläätkö nuorempia naisia? On kiusallista olla esim uimarannalla. Eilen yksi minua 20 vuotta vanhempi mies (kertoi kysymättä ikänsä) selitti asioitaan. Olisin halunnut olla yksin, mutta vastasin kohteliaasti kun hän jotakin puhui.
Kun menen rannalle, haluan lukea tai jotain ihan rauhassa. Vanhat ihmiset änkeävät utelemaan kaikkea tai sitten tuijottavat jostain herkemättä. Minusta on rpäkohtrluadta tuijottaa ihmisiä. Jokainen keskittykööt omaan puuhaansa.
Etkö voi käydä yöllä uimassa, kun siellä ei ole ketään??
Koska iniset täällä kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Koska iniset täällä kaiket päivät.
Enhän mä täällä päiviä inise, mitä v1ttua, nyt on aamu.
Kaikki naiset vihaa minua, koska olen ruma, ja on pienet Munat, olen köyhä. Naiset huutelee että "tapa ittes",. Naiset rukoilevat ehtoollisella pahaa mulle, että mä kuolisin. Kaikki haluavat että tekisin itsemurhan. Nykyään pitää olla isot Munat ja rutkasti rahaa että saisi arvostusta. Ennen mies sai kunnioitusta jos teki lujasti töitä, nykyisin ei ole edes töitä
Ei naiset normaalisti vihaa miehiä. Paitsi jotkut yksittäiset ja silloin taustalla traumaattisia kokemuksia miesten aiheuttamina.
Mitä ap tarkoittaa naisten vihalla. Jos sitä että et ole saanut tyttöystävää niin eihän se liity vihaan mitenkään. Jos teet aloitteen jollekkin naiselle niin saatat saada pakit koska hänellä on jo suhde tai sitten hän ei halua suhdetta juuri nyt tai sitten sinä et vain kiinnosta häntä. Mutta ei se liity mitenkään vihaan. Paitsi jos menet ehdottelemaan naiselle jossain sopimattomassa tilanteessa esim työpaikalla, yksinäisellä paikalla missä nainen joutuu pelätä raiskausta ym.
Kannattaa miettiä ennemmin miksi olet yksin ja miten voisit löytää parisuhteen. Kuinka paljon teet aloitteita naisille ? Missä ja millaisia? Teetkö aloitteita vain nuorille ja kauniille tytöille ? Ym
Vierailija kirjoitti:
Naiset inhoavat minua koska olen ruma, mulla on pienet Munat, olen köyhä. Ei ole ollut naista, oon 55v.mun vanhemmat eivät halunneet että katselisin tyttöjä. En uskaltanut katsella naisia lehdistä tai tv stä. Isä sanoi että seurustelu on turhanpäiväistä, äitini vihasi minua koska olen mies. Hän oli uskonnollinen
Olet onnekas, että sulla on useampi muna. Monilla on vain yksi
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua kukaan vihaa jos et ole ällöttävä häirikkö. Jätä nuoret naiset rauhaan. Nuorelle ei ole mitään kuvottavampaa kuin vanha limainen ukkeli joka tulee kuolaamaan.
Naiset inhoavat pienimunainen miehiä. Miehen Munat pitää olla väh 20 centtii, ei naisille kelpaa pikkupikku pippeli, sitten pitää olla rutkasti rahaa ja valtaa.