Suomen huonoin työnantaja?
Mun mies on töissä inexillä. Nyt on taas 2 vkl töitä putkeen ja saatiin vähän aikaa sit kuulla et loma on toukokuussa :(
Miten voi olla noin surkee mesta, et työntekijöitä ei ikinä kuunnella mistään! Miten voi muissa työpaikoissa kiertää lomalistat ja ihmisiä kuunnellankin.
Mua itkettää tää, sen on pakko löytää uus duuni. En mä jaksa tätä pienten lasten (tarha ja kouluikänen) kanssa et ukko on reporanka koko ajan ja kesälläkään ei yhteistä aikaa!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapala.
Sehän on kohta siirtynyt Viroon.
Kammottava johtamiskulttuuri. Johtajataso palkkasi pelkkiä tuttaviaan ja homma oli pelkkää mikromanagerointia. Kuinkahan montaa lakia siellä tälläkin hetkellä rikotaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapala.
Sehän on kohta siirtynyt Viroon.
Kammottava johtamiskulttuuri. Johtajataso palkkasi pelkkiä tuttaviaan ja homma oli pelkkää mikromanagerointia. Kuinkahan montaa lakia siellä tälläkin hetkellä rikotaan...
Aivan käsittämätön firma. Palkitsivat toimarinsa satojen tuhansien bonareilla. Hyvästä tuloksesta pystyi kiittämään vain koronaa ja lisääntynyttä kalastajien vapaa-aikaa. Onneksi toimari sai nyt lähteä, valitettavasti ehti tehdä niin paljon tuhoa että tuotanto käytännössä lakkaa Suomessa. Jäljelle jää todennäköisesti vain ne muutamat kultapossukerholaiset joita yhdistää Nygrenin suku.
Vierailija kirjoitti:
Niemi Palvelut eli entinen muuttopalvelu Niemi oy, jonka surkeesta maineesta kertoo esim. työntekijöiden levyttämä biisi https://www.youtube.com/watch?v=Gjeyj0QsoW8
Kyllä! Firma mokasi jo ennen töiden alkua. Piti aloittaa hommat viikon päästä, nyt sanoivat että sori ei meillä mitään töitä olekaan. Koko kesän menot ja tekemiset suunniteltu töiden mukaan, joita ei nyt sitten ole.
Eläkelaitokset, meillä ei ole KOSKAAN kesälomaa
Mitä tässä olen jo pidemmän aikaa katsellut vaimon jokapäiväistä selviytymistaistelua, niin taitaa Kultajousi Oy olla yksi kauheimmista työpaikoista Suomessa tällä hetkellä. Lisätietoa vaikka täältä: https://palkkavertailu.com/arvostelut/kultajousi+oy
Joku voisi jakaa ton linkin anonyyminä naistenhuoneelle, sais julkisuutta epäkohdat
Piti sitten tätäkin nostaa.