Suomen huonoin työnantaja?
Mun mies on töissä inexillä. Nyt on taas 2 vkl töitä putkeen ja saatiin vähän aikaa sit kuulla et loma on toukokuussa :(
Miten voi olla noin surkee mesta, et työntekijöitä ei ikinä kuunnella mistään! Miten voi muissa työpaikoissa kiertää lomalistat ja ihmisiä kuunnellankin.
Mua itkettää tää, sen on pakko löytää uus duuni. En mä jaksa tätä pienten lasten (tarha ja kouluikänen) kanssa et ukko on reporanka koko ajan ja kesälläkään ei yhteistä aikaa!
Kommentit (66)
Ex-työpaikkani - en sano nimeä kun on niin pieni pulju. Palkkaan ei tule edes vuosittaisia indeksikorotuksia, ellet ole selvillä milloin pitäisi tulla ja paljonko. Pitää itse selvittää ja muistuttaa. Töitä on enemmän kuin työaika riittää, silti et saa tehdä ylitöitä mutta huudetaan jos hommat on tekemättä. Perjantaisin on oikeudenkäynti, jota kutsuvat palaveriksi. Kyseessä perheyritys ja tuossa palaverissa joku perheen ulkopuolinen työntekijä haukutaan kaikkien kuullen jostakin viikon aikana sattuneesta virheestä tai tekemättömästä työstä. Syyttäjä ja tuomari on sama henkilö ja muut kuuntelevat vaivaantuneina. Puolustukseksi et saa sanoa mitään. Muutenkin asetelma on perhe ja muut.
Vastapainona uutena vuotena ja vappuna jaetaan shampanjapulloja.
Pääsin sieltä pois. Nykyisin eivät meinaa saada työntekijöitä. Maine lienee kiirinyt.
NIEMI PALVELUT HELSINKI ON AINAKIN HUONOIN KESÄTYÖNTEKIJÖILLE.
Hus.
Näytti olevan myös tän ketjun ekalla sivulla mainittuna jo vuonna 2018. Hullummaksi vain menee.
HopLop, työvuorot miten sattuu, lyhyellä varoitusajalla pitää tulla töihin, sitten laitetaan pois jos onkin hiljaista. Töitä pitää tehdä omalla ajalla esim viedä roskat. Epäpätevät esimiehet, taukoja ei saa pitää jos on kiire. Ja palkka alin mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Inexillä on nykyään keräilijän peruskuukausipalkka ilman "minuutteja"?
Et osaa Pamin tessiä lukea?
Valtti, vantaan tilapalvelut. Palkkaa ei makseta, työnjohto ei osaa mitään, edes tehdä työvuorolistoja.
Vierailija kirjoitti:
Kultajousi hirvea tyopaikka.En suosittele.
Onko lisätietoja miksi hirveä? Minä olen aina luullut että koruliikkeissä olisi helppoa ja mukavaa.
HDL.
Sairaana pitää olla töissä, koska tuuraajia ei ole eikä vuoroon yksin jäänyt selviäisi yksin millään.
Kaikki metallialan alihankintafirmat!
No nyt on sama omistaja hoplopilla ja niemellä. Pääsevätköhän kaksoisvoittoon äänestyksessä?
A:n kunnassa työskentely oli surkea kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Rapala.
Sehän on kohta siirtynyt Viroon.
Vierailija kirjoitti:
A:n kunnassa työskentely oli surkea kokemus.
Pikkukunnissa meininki on ihan omanlaistaan enkä sano sitä hyvällä.
Kultajousi hirvea tyopaikka.En suosittele.