Suomen huonoin työnantaja?
Mun mies on töissä inexillä. Nyt on taas 2 vkl töitä putkeen ja saatiin vähän aikaa sit kuulla et loma on toukokuussa :(
Miten voi olla noin surkee mesta, et työntekijöitä ei ikinä kuunnella mistään! Miten voi muissa työpaikoissa kiertää lomalistat ja ihmisiä kuunnellankin.
Mua itkettää tää, sen on pakko löytää uus duuni. En mä jaksa tätä pienten lasten (tarha ja kouluikänen) kanssa et ukko on reporanka koko ajan ja kesälläkään ei yhteistä aikaa!
Kommentit (66)
Hienoa pienten lasten kannalta että teillä on eri aikaan kesälomat.
HUS. Nimikin sen sanoo, että toivoo työntekijöidensä lähtevän.
Niemi Palvelut eli entinen muuttopalvelu Niemi oy, jonka surkeesta maineesta kertoo esim. työntekijöiden levyttämä biisi https://www.youtube.com/watch?v=Gjeyj0QsoW8
Kunnat, sairaanhoitopiirit, yksityiset kohuhoitolaitokset puhumattakaan joistain pienistä yrityksistä.
Kesko ja Transval molemmat yhtä paskoja.
Kunta oli parempi, jopa puhelinmyyntipulju oli parempi työnantaja.
Hauskoja nämä kommentit: "Kaikki puhelinmyyntifirmat tietty." Oletko ollut kesätöissä vuonna 2005 jossain kotivinkin myyntifirmassa?
Itse työskentelin 5 vuotta Dnalla puhelinmyyjänä, oli hyvä palkka, tilat ja henkilöstö. Sen jälkeen pari vuotta Enialla eli Elisan tytäryhtiössä.
Aina maksettiin palkat,bonukset ja lomarahat oikein. Työilmapiiri hyvä. Jos joskus nykyiset duunit loppuu niin ehdottomasti haen uudelleen.
Niemi Palvelut on huono. Ainakin kesätyöläiselle.
Iso osa pikkukuntien firmoista on paskoja. Yrittäjä esittää kuin kylän keisaria, maksaa paskaa palkkaa ja potkut voi tulla mitättömästä syystä esim. jokin sukulainen olisi tyrkyllä töihin.
Ei ihme, että nuoret häipyy maalta maakuntakeskuksiin ja kauemmaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puhelinmyyntikioskit.
DNA palkittiin juuri Suomen parhaana työpaikkana.
pitääkö sielläkin työtyytyväisyyskyselyyn vastata omalla nimellä? :D
Pienet ravintolat. Ei edes tiedä saako palkkaa
Mikseivät anna kaikkia viikonloppuja ja iltoja mulle? Oon nykyään sinkku, niin teen ne mielelläni. Varsinkin kun tiedän, että perheelliset haluis olla lastensa kanssa.
Valtori. Vastattiin toki työtyytyväisyyskyselyssä oikein mutta kukahan kyselyn järjesti, tai ainakin sen tulokset oikeiksi ihan kuten ennenkin. Lisää boonuksia johtoportaalle kun kaikki on meillä niin hyvin, veronmaksajilta kuten aina.
Niemi palvelut helsinki. Ainakin uusille työntekijöille yksi huonoimmista työpaikoista. Harvassa firmassa on niin selvästi kahden kerroksen väkeä. Vanhat suojeltua hyvä veli porukkaa. Uudet vailla oikeuksia. Älä ota nolla tunti työtä Niemeltä
Hesburger pohjanoteeraus. Käyttää nuoria työntekijöitä hyväksi teettämällä ilmaista työtä. Lähettämällä kesken päivän kotia mikäli hiljaista vaikka työvuorolistassa vuoro myöhempään. TET- työelämään tutustujia 6h/pv teetetään pidempiä päiviä vaikka sopimuksessa selvä tunti määrä päivää kohden. En kyllä suosittele kyseistä työnantajaa kenellekään. Täysi nolla en voi muuta sanoa. Kaukaa kierrän tämän paikan. Ei tee edes mieli käydä.
Etelä-Karjalan sosiaali- ja petospiiri EKSOTE:
https://www.talentia-lehti.fi/vuosien-taistelu-maksamattomista-palkoist…
DNA palkittiin juuri Suomen parhaana työpaikkana.