Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että mies jättää ikäni vuoksi

Ap
23.03.2018 |

Täytin 33 vuotta. Pelkään koko ajan että mieheni jättää minut tai vaihtaa minut nuorempaan. Olen hyvässä kunnossa fyysisesti ja ihan nätti, kasvoissa pientä muutosta eli iho ei ole enää ihan niin sileä kuin joskus 20-v. Muutokset ovat tullet ihan viime aikoina, en voi niille mitään. Makuuhuoneen puolella on vipinää, olen itse se halukkaampi. Mies (saman ikäinen) sanoo että ei hän minua jätä ja että olen hänen mielestään kaunis. Olen varmaan lukenut liikaa av-palstaa, koska pelkään hylkäämistä koko ajan. "Kaikki miehet haluavat vain nuoren naisen ja yli 30 ikäiset voisi laittaa keskitysleirille ja lopettaa, naisen arvo on tiukka pllu jne"
Mietin miksi hän valitsisi minut kun voi saada nuoremman ja paremman. Itken asiaa ,joskus salaa. Vahvistakaa mua, kertokaa niistä kokemuksistanne jossa parisuhde kestää. Mies, miksi et vaihtaisi puolisoasi nuorempaan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis mutta jatkoin pohtimista...

Yleensäkin ärsyttää nämä ikä-urputtajat vauvalla ja muuallakin. Jokainen ihminen elää sen saman elämänjanan verran ja kokee lyhyen nuoruutensa. Ei vanhasta ukosta tule nuorta vaikka tapailisi kakskymppistä, kuten ei harmahtanut rouvakaan nuorru silmissä vaikka kainalossa kävelisi armeijakundi. Jokainen meistä elää sen oman elämänsä eikä ne muut ihmiset sinun rinnallasi määrittele sinun ikääsi tai olemustasi.

Ei kannata kadehtia niin nuorta henkilöä tai vanhaakaan koska kumpikin on vain väliaikainen tila jonka sinäkin koet tai olet kokenut joskus :-)

Jos pelkäät että miehesi haluaa sinua nuoremman kumppanin, niin siinäs haluaa. Kyse ei välttämättä ole ulkonäöstä tai statuksesta, usein näissä on kyseessä henkilön oma nuoruudenkaipuu. Kun kulkee nuoremman seuralaisen kanssa, voi hetkeksi aikaa päästä uudelleen kokemaan festareita, kotibileitä ja asioita joita henkilö ei nykyisessä elämässään enää koe mahdolliseksi. Toki neljäkymppinen voi löytää samanikäisen henkilön jolla on sama kaipuu elää uudelleen nuoruuttaan mutta nämä henkilöt harvoin kohtaavat vaan kumpikin heistä löytää luultavammin sen nuoremman kumppanin.

Hah, meille kävi just noin.

Ollaan hyvin säilyneitä 4kybäsiä molemmat.

Toisella kierroksella kun kumpikaan ei tuntenut sitä omakotitalo perhehommelia ihan omakseen. Kesti sen kun lapset olivat pieniä, mutta nyt tuntuu elämä oikealta.

Olen vilpittömän iloinen puolestanne :-)

Vierailija
42/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää sut mutta todennäköisesti vasta kun olet noin 45-vuotias. Paitsi jos olet päästänyt itsesi rupsahtamaan pahasti niin varmaan jo aikaisemminkin.

Eipä oo oma ukko lähtenyt mihinkään, vika on varmaan siinä, että olen rupsahtanut enemmän kuin pahasti.

En tosin muutenkaan ymmärrä tätä miehessä kiinni-elämistä. Jos lähtee, niin on mennäkseen. Mitä siitä sitten. Uusia on maailma täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas miehen kirjoittama trolli. Hopeakettuko siellä on taas vauhdissa?

Ai taas mies??

Hohhoijaa. Hölmöt.

Vierailija
44/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ymmärrettävää, että miehet haluavat vaihtaa. Suomalainen mies on yleensä jykeväleukainen, treenattu, pitkä komea uros pitkälle vanhuuteen asti. Pakarat hällä terästä ja päässä tuuhea tukka. Ei polta eikä käytä liikaa alkoa.