Minkälainen ihminen on suosittu ja ystävystyy helposti?
Kuvaile sitä henkilö omasta ystäväpiiristäsi joka on suosittu ja omaa paljon ystäviä? Minkälainen persoona ja keskustelu kumppani? Ulkonäkö?
Kuinka usein hän pitää yhteyttä? Minkälainen hän on kahdenkesken tai ryhmässä? Miksi uskot että hän on niin pidetty ystävä?
Kaipaan vähän inspiraatiota itseni kehittämiseen. T: yksinäinen känkkäränkkä.
Kommentit (4)
Olen tullut siihen tulokseen että ne ketkä puhuvat paljon saavat helposti kavereita. Juttujen ei tarvitse olla mitään fiksuja mutta puhetta ja hymyä tarvitaan paljon.
Toinen asia on kehuminen. Yksi kaveri on selainen että sanoo aina jotain positiivista kaikista. Toiselle kehuu tämän kauniita hiuksia, toisen sanoo että sinun kanssa on aina niin hauskaa, kolmannelle sanoo että sinulla on mahtava maku vaatteiden suhteen. Hän taitaa siis olla positiivinen ihminen. Tämän lisäksi siis juttelee paljon.
Näihin tuloksiin on tullut toinen yksinäinen känkkäränkkä.
Olen kiinnostunut ihmisten asioista ja valmis kuuntelemaan silloin kuin sitä tarvitaan. Olen ystävällinen muille ja autan, kun apua tarvitaan.
Monet kuvailevat minua rauhalliseksi vaikka itse en koe aina niin. Ihan tavallisen näköinen, ja oma tyyli .
Olen kiitollinen siitä, että minulla on laaja läheisten piiri.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen että ne ketkä puhuvat paljon saavat helposti kavereita. Juttujen ei tarvitse olla mitään fiksuja mutta puhetta ja hymyä tarvitaan paljon.
Toinen asia on kehuminen. Yksi kaveri on selainen että sanoo aina jotain positiivista kaikista. Toiselle kehuu tämän kauniita hiuksia, toisen sanoo että sinun kanssa on aina niin hauskaa, kolmannelle sanoo että sinulla on mahtava maku vaatteiden suhteen. Hän taitaa siis olla positiivinen ihminen. Tämän lisäksi siis juttelee paljon.
Näihin tuloksiin on tullut toinen yksinäinen känkkäränkkä.
Puhumisen lisäksi on tärkeää kuunnella toista. koko ajan äänessä olevat itsestään puhujat jäävät pian yksin.
Ulkoisesti tavallisen näköinen perheellinen nainen. On sinut itsensä kanssa. On kiinnostunut maailman tapahtumista ja pitää keskustelemisesta. Elämänasenne positiivinen. Ei puhu muiden ihmisten yksityisasioista. Voi kertoa menevänsä juhannukseksi veljensä perheen mökille, mutta ei koskaan kerro, mitä veljen vaimo on sanonut tms juoruilevaa. Pitää yhteyttä vähintään pari kertaa kuukaudessa. Kahden kesken hyvä kuuntelija. Porukassa muita innostava eli keksii ja järjestää kaikenlaista tekemistä. Todennäköisesti on pidetty, koska hänen seurassaan voi olla rennosti oma itsensä.