Jos antaa pikkutrulleile rahaa
Niin paljonko olisi hyvä summa? Olen pienituloinen, mutta onko parempi antaa ihan vähän vai jättää ovi aukaisematta?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
50 senttiä hyvä. Mutta ennemmin ostaiisn vaikka 4-6:le virpojalle lakupötköt ja muumitikkarit. S-marketissa oli nyt 6 lakua 1€ ja muumitikkarit maksavat 0.15€/kpl. Syöt sitten ite, jos virpojia ei näy :)
Hyvä vinkki, jos ehdin kauppaan. Nyt nopeasti ruokatauolla kirjoitan. on ollut mahdottomia työpäiviä :/
Tuo rahan antaminen on mun mielestä pilannut koko jutun. 10v sitten riitti tuo 50c tai 1€. Nykyään pitää olla seteliraha. Näin ainakin meillä päin. Siksi en anna mitään, en avaa ovea.
Älkää antako lapsille rahaa. Mielummin vaikka sitten paperipäällysteisiä nameja. Muutamasta namipussista saa monta lasta palkittua.
Ei rahaa. Ennemmin vaikka nessuja ja/ tai vessapaperirulla, kuin rahaa. Jotain hyödyllistä ja tarpeellista. Trullit ilostuvat varmasti ja ymmärtävät hyötykäytön merkityksen.
:D kirjoitti:
Ei rahaa. Ennemmin vaikka nessuja ja/ tai vessapaperirulla, kuin rahaa. Jotain hyödyllistä ja tarpeellista. Trullit ilostuvat varmasti ja ymmärtävät hyötykäytön merkityksen.
Itse ainakin vääntäisin paskat sun postilaatikkoon jos paskapaperia antaisit!!!
50 senttiä hyvä. Mutta ennemmin ostaiisn vaikka 4-6:le virpojalle lakupötköt ja muumitikkarit. S-marketissa oli nyt 6 lakua 1€ ja muumitikkarit maksavat 0.15€/kpl. Syöt sitten ite, jos virpojia ei näy :)