Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos antaa pikkutrulleile rahaa

Vierailija
23.03.2018 |

Niin paljonko olisi hyvä summa? Olen pienituloinen, mutta onko parempi antaa ihan vähän vai jättää ovi aukaisematta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 senttiä hyvä. Mutta ennemmin ostaiisn vaikka 4-6:le virpojalle lakupötköt ja muumitikkarit. S-marketissa oli nyt 6 lakua 1€ ja muumitikkarit maksavat 0.15€/kpl. Syöt sitten ite, jos virpojia ei näy :)

Vierailija
2/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 senttiä hyvä. Mutta ennemmin ostaiisn vaikka 4-6:le virpojalle lakupötköt ja muumitikkarit. S-marketissa oli nyt 6 lakua 1€ ja muumitikkarit maksavat 0.15€/kpl. Syöt sitten ite, jos virpojia ei näy :)

Hyvä vinkki, jos ehdin kauppaan. Nyt nopeasti ruokatauolla kirjoitan. on ollut mahdottomia työpäiviä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rahan antaminen on mun mielestä pilannut koko jutun. 10v sitten riitti tuo 50c tai 1€. Nykyään pitää olla seteliraha. Näin ainakin meillä päin. Siksi en anna mitään, en avaa ovea.

Vierailija
4/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahaa, ostavat nuuskaa, kaljaa ja huumeita.

Vierailija
5/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako lapsille rahaa. Mielummin vaikka sitten paperipäällysteisiä nameja. Muutamasta namipussista saa monta lasta palkittua.

Vierailija
6/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahaa. Ennemmin vaikka nessuja ja/ tai vessapaperirulla, kuin rahaa. Jotain hyödyllistä ja tarpeellista. Trullit ilostuvat varmasti ja ymmärtävät hyötykäytön merkityksen.

Vierailija
7/7 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kirjoitti:

Ei rahaa. Ennemmin vaikka nessuja ja/ tai vessapaperirulla, kuin rahaa. Jotain hyödyllistä ja tarpeellista. Trullit ilostuvat varmasti ja ymmärtävät hyötykäytön merkityksen.

Itse ainakin vääntäisin paskat sun postilaatikkoon jos paskapaperia antaisit!!!