Luetellaan lapsuudessamme kiertäneitä urbaanilegendoja
Aloitan tällä jonka kaikki ovat kuulleet. Eli joku poika pyöräili pakkasessa ilman pipoa, aivot jäätyivät ja poika kuoli.
Tätä leviteltiin ahkerasti kun olin ekaluokalla ja kyllä pysyi pakkasella tiukasti pipo päässä :D
Kommentit (845)
Armeija maastokarjoituksissa kapiainen oli sanonut maastoutuneelle alokkaalle, että tämä ei ole tarpeeksi alhaalla ja survaissut saappaalla selästä alemmaksi, jolloin terävä kanto joka sattui ole,aan alokkaan alla oli lävistänyt tämän vatsan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkarit puhdistavat neulansa työntämällä ne kaupan hevi osastolla sitrushedelmiin
Narkit ovat sen asteen kusipäitä että tuo väite pitänee paikkansa.
Tämä kyllä pitää paikkaansa! Ainakin yhdessä stadin k-kaupassa näin on käynyt.
Lusikkatesti :D Kaikki pojat ihan kuumotuksissa kun kutosella piti mennä terkkarille...
Menettäkää ylpeyteen, sillä noi on valeita. Siis kaikki vain valehtelevat, ainakin suurin osa twistä. Sillä ne tietyt täällä on selvästi, valeita sen näkee. Elli googlasin, ja olen käynyt kirjastossa ja vaik mjtä. Ei ei... nyt kyllä on nii et tietyt täällä valehtelevat.
jos katsoo silmillä kieroon, silmät todennäköisesti jäävät loppuelämäksi kieroon.
Edelleen sitkeästi elävä uskomus, että hämärässä lukeminen pilaa näön.
Vierailija kirjoitti:
Menettäkää ylpeyteen, sillä noi on valeita. Siis kaikki vain valehtelevat, ainakin suurin osa twistä. Sillä ne tietyt täällä on selvästi, valeita sen näkee. Elli googlasin, ja olen käynyt kirjastossa ja vaik mjtä. Ei ei... nyt kyllä on nii et tietyt täällä valehtelevat.
Taitaisi olla parempi kun laittaisit korkin kiinni nyt hyvissä ajoin, niin välttyisit pahemmalta krapulalta huomenna.
Hauskoja urbaanilegendoja:
Mies, joka kuoli omaan pieruunsa. Eli mies söi kaalia edellisiltana reilusti ja nukkui ikkunattomassa ja ovettomassa huoneessa. Kaali alkoi yön aikana pierettää ja mies pieri unissaan jatkuvasti. Aamulla mies oli kuullut hapenpuutteeseen, koska pierukaasuja oli niin paljon huoneessa.
[/quote]
Miten se mies sinne huoneeseen pääsi piereskelemään? Ei sillä että näissä legendoissa olis päätä tai häntää.
No näitähän oli 70-luvulla, lisäksi lapsia peloteltiin kaikenlaisilla tarinoilla. Varhaislapsuus meni Runosmäessä ja siellä liikuskeli legendan mukaan "huppumies", joka vaani lapsia metsässä. En edes uskaltanut kysyä tarkentavia kysymyksiä, niin paljon pelkäsin huppumiestä.
Mökin kaivossa oli "Näkki" sinne ei saanut katsoa, koska Näkki nappaa. Meressä ei kannattanut uida koko päivää, koska siitä moni oli saanut "savipuolen". Kieroon ei kannattanut katsoa, koska jos tuuli kääntyisi silmät jää loppuelämäksi kieroon. Pakkasella ei saanut olla ilman pipoa, varsinkaan ajaa mopolla ilman pipoa, koska aivot jäätyy.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun naamaan oli etelänlomalla aurinkoa ottaessa muninut hämähäkki. Koto-Suomessa meni näyttämään outoa pattia lääkärille, ja sieltähän purkautui ulos kauhea pikkuhämppyjen lauma. Ja ihan varmasti tämä tapahtui sille koulukaverin äidin työkaverin serkun naapurille.
Tästä oli Hymy-lehdessä aikoinaan juttu ihan kuvan kanssa. Mies näytteli siinä kuvassa kohtaa naamastaan, josta pikkuhämähäkit olivat purkautuneet. Hämähäkkipaise oli kylläkin puhjennut ihan kotona kylppäsissä, eikä lääkärillä. Olisiko ollut 70-lukua.
Aikoinaan kun internet tuli niin dementoitunut mummuni väitti sen kirskuntaäänen (kun yhdistettiin nettiin) johtuvan siitä että saa tana yrittää tunkeutua sen avulla nuorten aivoihin. Pieni paikkakunta ja paljon "himouskovaisia" ja tämähän levisi ympäri pikkukaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikkajogurtista löytyi oikein iiiiso mansikka, nam. Mutta sepä olikin torakka.
Tämän muistan! Mutta se ei ollut torakka vaan hiiren pää! Vieläkin on vaikea syödä harmaita mansikoita jogurtista ja hillon mansikatkin on vähän epäilyttäviä.
Ja muistelen että oli uutinen, jogurttitehtaalla oli käynyt vahinko.
70-luvulla kerrottiin totuutena, että Perinteinen mansikkajogurttiin työmiehet räkivät tehtaalla.
Että yläkoulun bilsantunnilla leikellään ruumiita joita säilytetään pakastimessa
Vierailija kirjoitti:
Särkänniemen kummitusjunassa roikkui katosta naruja tms. jotka hipaisivat päälakea vaunun kulkiessa kohdan ali ja jonkun naisen tukka/koko pää repeytyi irti tai tämä oli kuristunut ko. naruihin.
Kyllä pelotti muksuna mennä kummitusjunaan 😂
Ei naurata. On tosi juttu. Olin itse paikalla, kun romanialaisen tukka jäi vaunun pyörän alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särkänniemen kummitusjunassa roikkui katosta naruja tms. jotka hipaisivat päälakea vaunun kulkiessa kohdan ali ja jonkun naisen tukka/koko pää repeytyi irti tai tämä oli kuristunut ko. naruihin.
Kyllä pelotti muksuna mennä kummitusjunaan 😂Ei naurata. On tosi juttu. Olin itse paikalla, kun romanialaisen tukka jäi vaunun pyörän alle.
Romaninaisen siis piti kirjoittaa. Yhtäkkiä romaniseurue alkoi möykätä ja huutaa. Yksi naisista kirkui. Sitten tuli ambulanssi ja väki kuhisi.
En tiiä joko on tullut tämä , ei jaksa lukea mutta Joensuussa 90-luvulla/2000 alussa, ulkomaalaisten pitsapaikoista joku oli saanut herpeksen, ja se syöty pitsa tutkittiin, siinö oli seitsemän miehen spermaa.
Just joo hahahaha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelotti muksuna mennä kummitusjunaan 😂Ei naurata. On tosi juttu. Olin itse paikalla, kun romanialaisen tukka jäi vaunun pyörän alle.
Romaninaisen siis piti kirjoittaa. Yhtäkkiä romaniseurue alkoi möykätä ja huutaa. Yksi naisista kirkui. Sitten tuli ambulanssi ja väki kuhisi.
https://m.iltalehti.fi/matkajutut/2012071315798262_ma.shtml tuolta voi lukea myös laitevastaavan jutun.
Ekan kerran kun kosket johonkin huumeeseen saat psykoosin ja alat kuorimaan itseäsi veitsellä kun luulet olevasi appelsiini. Huumevalistusta 90-luvulta.
Sodan jälkeen Suomeen alkoi tulla avustuksia kun Amerikkalaisia oli käynyt pääsiäisen aikaan Suomessa ja säilyttäneet että on niin suuri nälänhätä että pitää jo syödä omaa kakkaa