Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslangasta

Vierailija
23.03.2018 |

Tuntui siltä, että hammaslääkäri käytti langasta samaa kohtaa langasta joka hampaan välissä. Itse vaihdan aina uuden kohdan lankaa siirtyessäni seuraavaan hammasväliin ja laukaus on kauhean hidasta. Miten langataan oikein?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samaa kohtaa. Purskutan suun fluoriliuoksella sen jälkeen.

2/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän lankainta. Aika monta lankaimen vaihtopäätä saisi menemään, jos joka hammasväli pitäisi käyttämättömällä kohdalla langata. Huuhtelen kyllä tarvittaessa lankaimen ennen seuraavaan hammasväliin siirtymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko samaa lankainta käyttää monta päivää?

4/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käyttäisi. Heitän roskiin, kun olen kerran langannut hammasvälit. Johan se lanka rispaantuukin ja on takuulla epähygieeninen. Kertakäyttöisiksi noi on tarkoitettu mutta ei tosiaankaan siihen malliin, että joka hammasvälille olisi oma lankain.

Vierailija
5/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lanka pysyy hyvänä, niin käytän samaa kohtaa, jos alkaa rispaantuun, niin vaihdan kohtaa.

Vierailija
6/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en käyttäisi. Heitän roskiin, kun olen kerran langannut hammasvälit. Johan se lanka rispaantuukin ja on takuulla epähygieeninen. Kertakäyttöisiksi noi on tarkoitettu mutta ei tosiaankaan siihen malliin, että joka hammasvälille olisi oma lankain.

Ei harjaakaan vaihdeta jokaisen pesun jälkeen. Lankaa ja lankainta voi käyttää kunnes se rispaantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme