Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, jolla ei ole metoo-kokemuksia?

Vierailija
22.03.2018 |

Tuntuu, et kaikkia ahdistellaan koko ajan. Mut siis oikeasti kaikkia?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään että yhtään tällaista ihollekäymiskokemusta ei ole mutta on jokunen työkaveri joskus pitkän aikaa työkaveruuden jälkeen tullut vaikka baarissa törmätessä kertomaan että oli ihastunut tai vastaavaa. Lasketaanko tämä, ei kai.

Mietit että lasketaanko tällainen, oikeasti?

Vierailija
22/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista joutuneeni koskaan suoranaisen ahdistelun kohteeksi. Kerran baarissa joku äijä sanoi, että mulla on "hyvät keuhkot" (tarkoitti ilmeisesti tissejä), mutta koska tyypistä ei mitään vaivaa sen enempää ollut, en kokenut että hän olisi ahdistellut mua. Mutta mitään puristeluita, kourimisia, hinnan kyselyitä, limaisia seksijuttuja, huuteluita tms. en ole joutunut kokemaan.

En tunne alemmuudentunnetta tai katkeruutta siitä, että olen säästynyt ahdistelulta. Pikemminkin tunnen kiitollisuutta. Olen ollut kyllä yllättynyt siitä, kuinka yleistä ahdistelu on kun tämän kampanjan seurauksena olen lukenut ihmisten kokemuksia ja jutellut esim kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään että yhtään tällaista ihollekäymiskokemusta ei ole mutta on jokunen työkaveri joskus pitkän aikaa työkaveruuden jälkeen tullut vaikka baarissa törmätessä kertomaan että oli ihastunut tai vastaavaa. Lasketaanko tämä, ei kai.

No kun ei mulla ole kuin tällaisia kokemuksia taikka sitten molemminpuolista kiinnostusta jolloin on saanutkin koskea.

Vierailija
24/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suuteli nainen suoraan suulle ilman lupaa ja varoittamatta. T: olen heterogeeninen nainen

Vierailija
25/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei mulla ole kuin tällaisia kokemuksia taikka sitten molemminpuolista kiinnostusta jolloin on saanutkin koskea.

Mitenköhän sitten pystyisi ilmaista sen ihastuksena, jos siitä pelkästä ihastumisensa kertomisesta alkaa toinen kiljumaan somessa meetoota? Ja vaikka se ihastuksen tunnustaja olisi miten ällö tahansa. Just tällasella touhulla tää meetoo menee ihan naurettavaksi.

Vierailija
26/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen ruma ja siksi säästynyt kaikelta miesten huomiolta. Ainoa kommentti ulkonäöstäni oli joskus vuosia sitten, kun valitin äidille hiuksiani, että olen "ihan siedettävän näköinen" :DDD

Vierailija
27/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole.

N35

Vierailija
28/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuommoisesta pari vuotta kakkua silti kuuluisi saada.

Vierailija
29/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis just tuota (5) mä ajattelin, et saattaako tuo kamppis aiheuttaa jopa alemmuudentunteita joissain tyypeissä. Ja sit taas toisissa halua korostaa sitä, et ”mua ahdistellaan vähän joka paikassa, kun oon näin hot”.

Niin tärkeä kuin aihe onkin ja hyvä, että siitä puhutaan.

Ap

Se ahdistelu ei johdu siitä että uhri olisi niin hot vaan se on tapa saada alistettua ja mitätöityä toinen ihminen. Se että esim. elokuvaohjaaja ahdistelee näyttelijöitä ja muita alaisiaan on vallanväärinkäyttöä eikä mitään kiinnostuksen osoittamista. Ne jotka ei tätä tajua ei varmasti ole joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi.

Öööh, ei :D

Ei kukaan ahdistele tarkoituksella alistaa ja mitätöidä. Se on hyvin urpo tapa kehua toista ja saada huomiota. Lääppiminen sitten, niin urpot ei vaan pysty pitää näpit kurissa.

Olen mies, ja olen joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi 4 kertaa.

Vierailija
30/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe joutuneeni ahdistelluksi.

Vierailija
31/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään, minkä olisin kokenut ahdisteluna.

Samoin! Kyllä meillä töissä roisi juttu lentää ja varmaan joku joku saunaillassa humalaspäissään on hipaissut jonkun pyllyä, muttei mitään semmoista mikä olisi ahdistelua.

Vierailija
32/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteromies ja joutunut homomiehen ahdistelemaksi kerran. Joo eipä se mukavalta tuntunut, vaikka miten yritti tolkuttaa että ei kiinnosta ja toinen ihan muissa maailmoissa tunki jalkaa haaruksiin ja yritti nuoleskella.

Vierailija
33/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän sitten pystyisi ilmaista sen ihastuksena, jos siitä pelkästä ihastumisensa kertomisesta alkaa toinen kiljumaan somessa meetoota? Ja vaikka se ihastuksen tunnustaja olisi miten ällö tahansa. Just tällasella touhulla tää meetoo menee ihan naurettavaksi.

- Moittija vauhdissa taas.  Kaikkea on lupa kysyä, ei heti tarvitse kaikesta huomautella.

Vierailija
34/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy ahdistelukokemuksista? Mikä ihmeen metoo-kokemus... Kyse on ahdistelusta ja seksuaalisesta väkivallasta.

Vierailija
35/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Moittija vauhdissa taas.  Kaikkea on lupa kysyä, ei heti tarvitse kaikesta huomautella.

Näyttää kuitenkin jotkut naiset näinkin ajattelevan, että jos ällö tyyppi tulee tunnustamaan ihastustaan niin se on "ehkä" metoo.

Vierailija
36/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti.

Vierailija
37/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen 19v enkä ole ihmeellisen näköinen. Kalpea vihainen naama ja tikku vartalo. Kukaan ei ole koskaan kauniiksi eikä rumaksikaan sanonut. Tietenkin olen kiitollinen ettei minua ole ahdisteltu. :D

Vierailija
38/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahinta oli että tapahtui arjessa kaupungilla ihan pystymetsästä. Jotenkin se rikkoo turvallisuuden tunnetta että ihan missä vaan.

Vierailija
39/57 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ahdistelukokemus on kun olin teini ja naapurin ukko kiersi kuin kuumaa puuroa. Humalassa. Mutta ei kähminyt. Onneksi ei muita kokemuksia. Turkissakin sain olla rauhassa tai sitten eb vain niin noteeraa ulkomaailmaa.

Vierailija
40/57 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Kalliossa kerran setä huusi autosta, että "saanko puristaa kympillä tissiä".

Kysyin takaisin, että "saanko potkasta vitosella munille?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan