Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, jolla ei ole metoo-kokemuksia?

Vierailija
22.03.2018 |

Tuntuu, et kaikkia ahdistellaan koko ajan. Mut siis oikeasti kaikkia?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla, jokaisen teinitissejä on vähintään joku likainen setä joskus katsonut kieli poskessa.

Vierailija
2/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään, minkä olisin kokenut ahdisteluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Ei yhden yhtä.

Vierailija
4/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään kokemuksia mistään.

Kerran joku setämies kysyi mun hintaa, kun olin 17-18v, mutta karjasin niin isosti, että luikki muna koipien välissä pois.

Vieläkin näin lähes 20v jälkeenpäin on vähän surku sitä miestä kohtaan, kun sitä niin kovasti nolotti. No, siitä opin, etten ole enää sen jälkeen kenellekään sanonut pahasti.

Vierailija
5/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis just tuota (5) mä ajattelin, et saattaako tuo kamppis aiheuttaa jopa alemmuudentunteita joissain tyypeissä. Ja sit taas toisissa halua korostaa sitä, et ”mua ahdistellaan vähän joka paikassa, kun oon näin hot”.

Niin tärkeä kuin aihe onkin ja hyvä, että siitä puhutaan.

Ap

Vierailija
6/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatimaton ulkonäöltäni eikä ole koskaan ahdisteltu. Pari pappaa on joskus kehunut kauniiksi kun olen ollut töissä, siitä on jo vuosia aikaa mutta silti muistelen kehuja edelleen lämmöllä.

Vierailija
7/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelusta ovat puhuneet eniten hyvännäköiset julkkikset. Mietin, et entä jos ei ole niin hehkeä, niin saattaisiko joku tuntea jopa harmitusta siitä, että hänestä ei olla oltu koskaan kiinnostuneita edes tökeröllä tavalla.

Eipä ole vaatimaton ulkonäkö suojannut. :-(  

Ei niin. Ehkä se että näyttää kiltiltä altistaa vaatimattomallakin ulkonäöllä. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
8/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne sanomaa että ei ole kokemuksia, mutta nyt juuri muistin että persettä kopeloitiin baarissa kun olin 19 V.

Vierailija
9/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole kuulkaa mitään kadehdittavaa että pappa kouraisee tai firman haarakonttorin Erkki 50 vee suutelee pikkujouluissa ilman pienintäkään provosointia jollei pään kääntämistä ukon suuntaan lasketa provosoinniksi.

Vierailija
10/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelusta ovat puhuneet eniten hyvännäköiset julkkikset. Mietin, et entä jos ei ole niin hehkeä, niin saattaisiko joku tuntea jopa harmitusta siitä, että hänestä ei olla oltu koskaan kiinnostuneita edes tökeröllä tavalla.

Eipä ole vaatimaton ulkonäkö suojannut. :-(  

Ei niin. Ehkä se että näyttää kiltiltä altistaa vaatimattomallakin ulkonäöllä. Nimimerkillä kokemusta on.

Tai sitten olette törmänneet hyypiöihin, jotka ahdistelee ihan jokaista näkemäänsä naista? Kyllä mun nähdäkseni ainakin hiljaiset ja vaatimattoman näköiset naiset jää syrjään kun on kielimiehillä jotain parempaa kiikarissa.

Vierailija
11/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään, minkä olisin kokenut ahdisteluna.

Olen kärsinyt muiden pahasuisuudesta lukemattomia kertoja mutta ahdistelut saa 42 vuodessa laskea kyllä yhden käden sormilla. Viron-laivalla kerran eläkeikäinen humalikko tunki syliin ja kun vaihdoin paikkaa, se tuli varttitunnin päästä perässä tunkemaan taas. Se oli epämiellyttävää.

Vierailija
12/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään että yhtään tällaista ihollekäymiskokemusta ei ole mutta on jokunen työkaveri joskus pitkän aikaa työkaveruuden jälkeen tullut vaikka baarissa törmätessä kertomaan että oli ihastunut tai vastaavaa. Lasketaanko tämä, ei kai.

Vierailija
13/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut "metoo-kokemuksista" etkä ihan vain ahdistelusta? Mitä haluat sanavalinnallasi viestiä?

Vierailija
14/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemusta, vaikka olen tavallisen näköinen. Ei toivottua käpälöimistä, raiskausyritys josta paikalle sattunut pelasti.

Kahta pomoa olen lyönyt korville, kun ovat taputtaneet takapuolta.

En edes ehtinyt ajatella mahdollisia potkuja, kun tempaisin. Ei seurauksia. Pääjohtaja veti pikkujouluissa kaula -aukon alas ja tiiraili rintojani ja sanoi: omistajan oikeudella. En lyönyt, vaan otin taksin kotiin. En mennyt enää koskaan firman juhliin.

Vierailija
15/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelee metoo-kokemus, ilman joukkopsykoosia

Vierailija
16/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis just tuota (5) mä ajattelin, et saattaako tuo kamppis aiheuttaa jopa alemmuudentunteita joissain tyypeissä. Ja sit taas toisissa halua korostaa sitä, et ”mua ahdistellaan vähän joka paikassa, kun oon näin hot”.

Ap

Se ahdistelu ei johdu siitä että uhri olisi niin hot vaan se on tapa saada alistettua ja mitätöityä toinen ihminen. Se että esim. elokuvaohjaaja ahdistelee näyttelijöitä ja muita alaisiaan on vallanväärinkäyttöä eikä mitään kiinnostuksen osoittamista. Ne jotka ei tätä tajua ei varmasti ole joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi.

Vierailija
17/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, et kaikkia ahdistellaan koko ajan. Mut siis oikeasti kaikkia?

Tunteesi johtuu siitä, että tämä on tällä hetkellä median ykkösaihe. Kunhan juhannukseen päästään, alkaa tuntua siltä, että kaikkialla puhutaan koko ajan hukkumiskuolemista.

Vierailija
18/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole metoo-kokemuksia. Mutta olen veljessarjassa kasvanut likka, ja sana ja nyrkkikin on aina ollut hallinnassa. 

Vierailija
19/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut "metoo-kokemuksista" etkä ihan vain ahdistelusta? Mitä haluat sanavalinnallasi viestiä?

En mitään erityistä. Lyhyempi sana. Ja kuten sanottu, aihe on tärkeä ja asia vakava.

Kun tästä aiheesta alettiin julkisesti puhua, itse kelasin nopeasti, löytyykö multa mitään. Sit huomasin olevani ”salaa vähän tyytyväinen” kun joku kokemus nuoruusvuosilta löytyi. Eivät onneksi ole jättäneet nuo kokemukset isoja trumoja, vaikka epäasiallisia olivatkin.

Ap

Vierailija
20/57 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihme sensurointia täällä, kun kerroin miten oikeasti on tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän