Mies ihastui ystäväänsä
Kertokaa mielipiteitänne, olen itse ihan sekaisin mitä pitäisi enää ajatella.
Mies ihastui työkaveriinsa, oli paljastanut tälle tunteensa minulta salaa ja laittoi silloin meiän suhteen tauolle (koska meillä oli kuulemma niin paljon riitoja - jotka tosin johtuivat vain tästä työkaverista ja jatkuvasta hengailusta sen kanssa).
Palasimme tauolta yhteen, mutta mies ei suostu luopumaan "syvästä yhteydestä" ja ystävyydestään tuohon naiseen, vaikka olen sanonut, että se satuttaa minua aivan helvetisti. Olen tehnyt selväksi, että parisuhteessa mielestäni kumppanien kuuluisi olla ne "syvästi jakavat" ihmiset. Ja että kumppanilta salaa ei suunnitella reissuja tai keikkoja minkään "ystävän" kanssa.
Mies ei tule mua asiassa ollenkaan vastaan, ja valitsee näemmä mieluummin sitten ystävänsä kuin meidän suhteen ja minun hyvinvointini. Kertokaa, olenko hullu, kun olen pahoilla mielin tästä? Haluaisin vain luottaa, että mies voi olla ihastuksen jälkeen enää "pelkkä kaveri" tähän tyyppiin, mutta en vain pysty luottamaan, että heidän välinsä pysyvät tarpeeksi etäisinä. Normaali työkaveruus on minulle kuitenkin ok.
Mitä tekisitte?
Vastaavassa tilanteessa yritin olla ymmrtäväinen tyttystävä ja sallin pitkät puhelut yms uuden ystävän kanssa. No, ystävät menuvät lopulta sänkyyn. Loppui mun sinisilmäisyys.