Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihastui ystäväänsä

Vierailija
22.03.2018 |

Kertokaa mielipiteitänne, olen itse ihan sekaisin mitä pitäisi enää ajatella.
Mies ihastui työkaveriinsa, oli paljastanut tälle tunteensa minulta salaa ja laittoi silloin meiän suhteen tauolle (koska meillä oli kuulemma niin paljon riitoja - jotka tosin johtuivat vain tästä työkaverista ja jatkuvasta hengailusta sen kanssa).

Palasimme tauolta yhteen, mutta mies ei suostu luopumaan "syvästä yhteydestä" ja ystävyydestään tuohon naiseen, vaikka olen sanonut, että se satuttaa minua aivan helvetisti. Olen tehnyt selväksi, että parisuhteessa mielestäni kumppanien kuuluisi olla ne "syvästi jakavat" ihmiset. Ja että kumppanilta salaa ei suunnitella reissuja tai keikkoja minkään "ystävän" kanssa.

Mies ei tule mua asiassa ollenkaan vastaan, ja valitsee näemmä mieluummin sitten ystävänsä kuin meidän suhteen ja minun hyvinvointini. Kertokaa, olenko hullu, kun olen pahoilla mielin tästä? Haluaisin vain luottaa, että mies voi olla ihastuksen jälkeen enää "pelkkä kaveri" tähän tyyppiin, mutta en vain pysty luottamaan, että heidän välinsä pysyvät tarpeeksi etäisinä. Normaali työkaveruus on minulle kuitenkin ok.

Mitä tekisitte?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YMmärrän että olet pahoillasi ja mustasukkainen ja epävarma ja huolissasi suhteestanne. näyttää vähän huonolta kyllä, sun pitäisi pistää mies valitsemaan mikä on tärkeintä hänelle. jos suhdetta uhkaa joku ulkopulinen vaikka kuinka ystävä niin ei se hyvä ole

Vierailija
2/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS. Ihan selvä juttu. Jos katsoisit ystävääsi, joka olisi tilanteessasi, minkä neuvon antaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua, miksi sitten väittää "rakastavansa mua", mutta silti jos koitan tostakaan aiheesta enää puhua, niin mulle vaan suututaan. Toisaalta viimeisimmän keskustelun jälkeen mies sanoi, ettei näe tulevaisuutta kanssani koska olen liian vaikea. Hänen mukaansa asiaan ei vaikuta ollenkaan se, että hänellä on _ollut_ (ei kuulemma enää ole) tunteita jotakin toista naista kohtaan.

-ap

Vierailija
4/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä. Alistutko siihen? Pitäisi ymmärtää (jollei ole ihan sosiopaatti) mitä tuosta seuraa. Ei arvosta suhdettanne tarpeeksi.

Vierailija
5/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies ymmärrä miltä susta tuntuu? Hanki miesystävä, niin ehkä sen kautta oppii ymmärtämään.

Vierailija
6/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma selvä, sillä on uusi kiikarissa. Laita suhde poikki.

Vierailija
7/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua olla kanssasi, mutta koska on heikko, ei ota itselleen vastuuta erosta vaan pikkuhiljaa ajaa sinut sen tekemään. No, tee se sitten, ja ole ylpeä itsestäsi!

Vierailija
8/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, toivotan voimia sinulle. elämä kantaa ja kaikke menee kuten on tarkoitus. voi myös olla että suhteenne kestää hyvin pikku ihastumisen toiseen. tunteita tulee ja menee, mutta on tietysti valinta ruokkia tunteita tapailemalla sitä ystävää. ole vahva

Vierailija
9/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ettei ole päässyt naisesta yli jos haluaa jatkaa ystävänä. Vaikka periaatteessa mun mielestä esimerkiksi eksien kanssa voi olla hyvin kaveri ja varmasti entisten ihastusten, mutta se että mies laittoi sun kanssa suhteen tauolle tarkoittaa että tää nainen on ollut jo teidän välissä. Musta et kuulosta kohtuuttomalta.

Vierailija
10/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen myös, että mies yrittää vain saada mut ite eroamaan, koska hän ei pysty sitä lopullista päätöstä tekemään. Aika paskalta tuntuu. Nyt on pitänyt mykkäkoulua jo monta päivää, eikä olla nähty.

-ap

Vierailija
11/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen myös, että mies yrittää vain saada mut ite eroamaan, koska hän ei pysty sitä lopullista päätöstä tekemään. Aika paskalta tuntuu. Nyt on pitänyt mykkäkoulua jo monta päivää, eikä olla nähty.

-ap

Joo, toi homma on vissiin selvä, mutta niinku joku kirjoitti, se laittaa sut tekemään ton eropäätöksen..

Vierailija
12/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma selvä, sillä on uusi kiikarissa. Laita suhde poikki.

Just näin. Se haluis sen "ystävän", mutta se ei ole saanu sitä (vielä?) Eli olet se varma nyt. Haluatko olla?

Vierailija
13/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua, miksi sitten väittää "rakastavansa mua", mutta silti jos koitan tostakaan aiheesta enää puhua, niin mulle vaan suututaan. Toisaalta viimeisimmän keskustelun jälkeen mies sanoi, ettei näe tulevaisuutta kanssani koska olen liian vaikea. Hänen mukaansa asiaan ei vaikuta ollenkaan se, että hänellä on _ollut_ (ei kuulemma enää ole) tunteita jotakin toista naista kohtaan.

-ap

Mieshän pitää sua ihan kynnysmattona. Kai sä nyt itsekin tahjuat että tuosta miehestä pitää päästä eroon. Miksi hitossa edes palasit yhteen tuollaisen kanssa? Kasvata nyt ihmeessä selkäranka.

Vierailija
14/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tuntuu varmasti aivan kauhealle. Harmittaa puolestasi. Kuulostaa kyllä siltä, että jos tuohon suhteeseen jäät niin aiheutat itsellesi vain pahemman olon. Jokanen ansaitsee olla suhteessa se tärkeä, eikä mikään kakkosmuija. Arvosta itseäsi, sillä hän ei sitä selkeästi enää tee.. :( Harmi juttu mutta löydät varmasti ihanan rakastavan suhteen, mutta epäilen että hänen "suhteensa" tuohon naiseen kestää ensihuumaa pidemmälle. Varmasti ruinaa sinua takaisin sen huomattuaan, älä kuitenkaan lähde enää samaan kelkkaan! Koita jaksaa.

Vierailija
15/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ääliö.

Jätä se.

Mun mies sanoi että Juu juu, ei olisi Ok edes työkaverina enää, saati sitten jonain fatun ”hyvänä ystävänä”. Ja olen samaa mieltä.

Kaikkea kanssa🙄

Huh huh. Jo on äijällä pokkaa.

🤮 tyyppi.

Vierailija
16/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, muista että tärkein suhteesi on suhde itseesi. Mieti miten neuvoisit parhainta ystävääsi tässä tilanteessa ja mikset siis myös itseäsi.

Vierailija
17/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut sitä kaveriaan joten nyt tyytyy tuttuun ja turvalliseen, eli sinuun. Jää kuitenkin norkoilemaan jos kaverin mieli muuttuisi.

Häipyisin jos olisin sinä, siinäpähän jää vahtaamaan yksikseen.

Vierailija
18/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuestanne! Ei tosiaan pitäis liikaa kai enää epäillä omia tunteitaan, koska mielestäni toi on ihan kohtuutonta odottaa, että niiden läheiset välit ois mulle enää ok kaiken jälkeen. Tuntuu myös, että miehestä on paljastunut manipuloivia piirteitä, kun saa mut tuntemaan itteni syylliseksi tästä kaikesta vielä.

Aion nyt ottaa etäisyyttä koko ihmiseen, mutta tuntuu ihan hirveän pahalta ja ikävöin joka päivä sitä. Kai tääkin helpottaa ajan myötä.

Sitä ihmettelin, että miksi mies silti väitti, että "en ollut ikinä vaihtamassa sua kehenkään muuhun" tai hokee kuinka "ei sulla oo ketään uhkaa" - mutta sit silti on pitkin matkaa jo kuukausien ajan riitojen yhteydessä sanonu, että "ehkä en rakasta sua tarpeeks" tms. paskaa.

Vierailija
19/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuestanne! Ei tosiaan pitäis liikaa kai enää epäillä omia tunteitaan, koska mielestäni toi on ihan kohtuutonta odottaa, että niiden läheiset välit ois mulle enää ok kaiken jälkeen. Tuntuu myös, että miehestä on paljastunut manipuloivia piirteitä, kun saa mut tuntemaan itteni syylliseksi tästä kaikesta vielä.

Aion nyt ottaa etäisyyttä koko ihmiseen, mutta tuntuu ihan hirveän pahalta ja ikävöin joka päivä sitä. Kai tääkin helpottaa ajan myötä.

Sitä ihmettelin, että miksi mies silti väitti, että "en ollut ikinä vaihtamassa sua kehenkään muuhun" tai hokee kuinka "ei sulla oo ketään uhkaa" - mutta sit silti on pitkin matkaa jo kuukausien ajan riitojen yhteydessä sanonu, että "ehkä en rakasta sua tarpeeks" tms. paskaa.

ikävä loppuu kyllä, se kipu on kamala mutta lyhytkestoisempi kuin huonoon suhteeseen jääminen. En tilannettanne tietenkään tunne mutta tuo nyt kuulostaa siltä kuin roikottaisi sinua varalla.

Vierailija
20/21 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin juuri kuule miehen jonka exä on luikerrellut miehelle töihin. Lisäksi niiden erosta oli 4 kuukautta aikaa. Mies ja nainen ovat olleet on off suhteessa vielä . En pysty hyväksymään tätä yhtälöä millään vaikka toisaalta syy ei ole että nainen olisi mitenkään uhka mutta minä en halua satuttaa itseäni. Laitoin välit poikki vaikka tunteita on edelleen miestä kohtaan. Mies luulee että voi pitää exänsä ja minut samaan aikaan ja kontrolloida molempia. En näe vaihtoehtoa. Nainen saisi töitä kyllä muualtakin. Lisäksi nainen soittelee työasioita kun olen miehen luona ja vielä huipuksi hän on pulassa ja pyytää miestä tyyliin apuun. Eli suoraan sanottuna en tuoho lantakasaan vajoa. LÄHDE HETI!!! Pelasta itsesi, ota kylmä viitta esiin pakosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi