Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup. Missä ammatissa olevalta olet saanut parasta?

Vierailija
22.03.2018 |

Missä ammatissa olevalta olet saanut parasta seksiä? Minkä ammatin edustajaa haluaisit?

Mä oon saanut parasta ikinä psykologilta.

M42

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppiseltä naispuoliselta verovirkailijalta. Hänellä on uskomaton estottomuus ja seksin osaaminen. Mukava ja ystävällinen nainen. Tiukka kuin mikä kahdesta lapsesta huolimatta, ihanan solakka ja timmi vartalo, posliini, seksikkät alusasut. Taitava ja huomaavainen minullekin sängyssä, osasi ottaa suuhun todella ja toisaalta halusi antautua ihanasti ja pyytää mitä haluaa. Kiihkeä nautiskelija yhdynnänkin aikana. Ihanaa rakastelua. Voi kun saisi vielä, mutta....valitettavasti toinen mies nauttii hänen kanssaan nyt ja kateeksi käy...

Oliko kyseessä ns. verollepano?

Vierailija
42/47 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskilta. T. Saara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakonissaoppillaalta kauan, kauan sitten....

Isot pojat kertoivat, että he ovat siveitä eikä seksiä tipu kuin papin aamenen jälkeen. Tai jopa säästetään taivaaseen....  Mutta poikkeuksiakin voi olla, jos nuori mies on todella puutteessa, aivan sairaana  ja henkihieverissä naisen kaipuusta. Silloin tulevalla hoitajalla on suorastaan velvollisuus  pelastaa!

Näillä eväillä kohtasin tumman, ruskesilmäisen, kaunisvartaloisen diakonissaoppilaan. Illan mittaan toin esiin, kuinka vaarallisessa puutostaudissa ja hätätilanteessa olen. Ja ammattietiikka vaati että apua saisi. Ja sitä tuli runsain mitoin... Pelastuin!

Kiitos M---a!

Vierailija
44/47 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, joka ihanasti hieroi eturauhastani ja pissasi päälleni. Itse haluisin jonkun hellän ja hoivavan Mamin kanssa ....

Vierailija
45/47 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi, oma.

Vierailija
46/47 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi, oma.

Ammattiani en tohdi paljastaa, muuten minut tunnistetaan.

Vierailija
47/47 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi, oma.

Ammattiani en tohdi paljastaa, muuten minut tunnistetaan.

Minister?