Uusi osa-aikainen työntekijä jatkuvasti saikulla
Hänellä on työvuoro ehkä 2-3 päivänä viikossa. Hän on jatkuvasti saikulla, eli häntä ei ole näkynyt viikkoihin. Enemmän saikulla kuin töissä.
Mielipiteitä?
Kommentit (4)
Onko koeaika jo mennyt? Jos ei, niin silloin voi pistää pihalle jatkuvien sairastelujen vuoksi.
Ei taida tykätä työstään? Vai onko oikeasti aina kipeä? Kroonista?
Minulle olisi lääkäri halunnut kirjoittaa 3 kk sairauslomaa, mutta en uskaltanut ottaa sitä ☹️
Olen uusi kevytyrittäjä, eikä minulla ole ollut vielä tuloja. Ei ole ollut varaa vakuutuksiin.
Ensimmäisen palkkani saan vasta kun saan ekan projektin valmiiksi.
Näyttää pahasti siltä että joudun jäämään kohta eläkkeelle 😨 Kun ei vaan terveys riitä.
Yritän nyt jotenkin suoriutua nykyisestä projektista ja sen jälkeen jäädä vaikka sille saikulle.
Sairastan kroonista, etenevää sairautta johon ei ole parantavaa lääkitystä. Sairaus käy vaan koko ajan vaikeammaksi.
Silloin kun olin vielä työntekijän asemassa jouduin olemaan saikulla todella usein.
AP:n työkaverista tulee ensimmäisenä mieleen, että varmaan hänelläkin on jotain terveysongelmaa.
Näillehän ei kai voi työnantaja mitään, ainakin meillä sai tollanen saikkuilija harrastaa leikkiään aina sinne asti kunnes taloudellinen tilanne sakkasi ja tuli lomautukset eteen, jolloin viimein se laitettiin pois.