Kissan ja koiran välienselvittely.
Kissa makoilee/nukkuu sohvalla ja koira hyppää siihen melko lähelle kissaa alkaakseen myös loikoilla siinä. Kissa ei pidä tästä, vaan alkaa seurailla ja lopulta lähestyä koiraa hätistääkseen tämän pois muutamalla terävällä tassun iskulla "hänen sohvaltaan". Huomaat tämän ja ehdit väliin estämään tapahtuman.
Onko ihmisen oikein mennä siihen väliin vai pitäisikö eläinten vaan antaa itse selvittää nuo jutut? Nämä ovat kuitenkin han kavereita keskenään, mm. kiehnaavat ja nuuhkivat aina välillä toisiaan, mutta kun eläimet (varsinkin kissat) ovat niin arvaamattomia.
Koira asuu samassa taloudessa kissan kanssa, jos sillä nyt on väliä.
Kommentit (2)
Anna olla. Mulla 2 kissaa ja tekevät samA. Joskus antaa kaverin olla vieressä, joskus ei. Sama koirien kanssa. Joskus sieltää joskus ei.
Kahden kissan omistajana mietin usein samaa. Toki kissa/kissa on eri asia kuin kissa/koira, mutta... Olen pähkäillyt sen niin, että saavat hoitaa asian keskenänsä niin kauan kun eivät ala oikeasti tappelemaan. Eli kunhan toinen poistuu paikalta eikä jää haastamaan riitaa, saavat jatkaa niin kuin parhaaksi katsovat.