Jos käytät margariinia terveellisyyden vuoksi
niin millä perustelet sen terveellisyyden verrattuna esim. voihin?
Kommentit (64)
En käytä voita tai margariiniä epäterveellisyyden takia.
Jos joku on niin yksinkertainen, että syö kaiken maailman keinotekoisista laboratoriokemikaaleista keitettyä ja vatkattua margariinia, niinhän sitten hän syö ja kärsii ihan itse myös kaikki seuraukset. Hän on siis vastuussa myös seuraavan sukupolven vahingoista ja kärsimyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voiuskovainen perustelee sen "terveellisyyden"?
Eihän voinsyöjä perustele margariinin terveellisyyttä.
Sinä vastasit kysymykseen kysymyksellä, joten et pysty vastaamaan itse kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on niin yksinkertainen, että syö kaiken maailman keinotekoisista laboratoriokemikaaleista keitettyä ja vatkattua margariinia, niinhän sitten hän syö ja kärsii ihan itse myös kaikki seuraukset. Hän on siis vastuussa myös seuraavan sukupolven vahingoista ja kärsimyksistä.
Uskooko joku vielä meijerien 50-luvun propagandaa? 😂😂
Ps. Jos tietäisit mitä voissa on, et koskisi siihen tikullakaan 😏
Pps. Kaikkea ei tarvitse kertoa pakkauksessa. 😉
Vierailija kirjoitti:
En käytä voita tai margariiniä epäterveellisyyden takia.
Niinno, eikös se leipäkin ollut jonkun mielestä epäterveellistä. Kyllä minä laittelen naamaani sitä mikä maistuu, tämä elämä on liian lyhyt kuivasti vailla nautintoja elettäväksi vain sen takia, että saisi mahdollisesti elellä muutaman vuoden extraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku vielä meijerien 50-luvun propagandaa? 😂😂
Ps. Jos tietäisit mitä voissa on, et koskisi siihen tikullakaan 😏
Pps. Kaikkea ei tarvitse kertoa pakkauksessa. 😉
Mieluummin syön vaikka utareita ja lehmänhäntää kuin keitettyjä kemikaaleja :)
Mieluummin sipaisen leivälle ohuelti kunnon meijerivoita kuin luonnottomaksi kovetettua lamppuöljyä
Hei me kaikki kuollaan vaikka syötäisi mitä, ja kuinka oikeaa tahansa.
Voissa on transrasvoja, margariinissa ei ole.
terveysjuttuja en ole tutkinut, mutta voiöljy levitteet on paremman makuisia kuin margariinit.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei varmaan ole tietoa siitä, että voin transrasvat on ihan eri asia kuin kasvisrasvoissa olevat. Onhan se tietty ymmärrettävää, ei monikaan rasvoista tiedä paljonkaan.
Perustelen sen terveydenhoidosta saadulla suosituksella. Siellä on niin monta sen puolesta ja yksi vanha hurahtanut juoppo vastaan. Kumpi puoli on uskottavampi?
Mun suvussa monet voin syöjät on saanu alle 60v sydärin. Margariinin mussuttajat on hengissä. Isäni 75 sai just alzhaimerdiagnoosin ja on syöny aina voita. Äiti on puputtanu margariinia ja sitä superpahis rypsiöljyä ja muisti on partaveitsen terävä. On myös hoikka ja hyväkuntonen. En itsekään uskalla syödä enää voita ja eläinrasvoja menee vain välillä juuston muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei varmaan ole tietoa siitä, että voin transrasvat on ihan eri asia kuin kasvisrasvoissa olevat. Onhan se tietty ymmärrettävää, ei monikaan rasvoista tiedä paljonkaan.
Kerrohan toki kun sinulla sitä tietoa ilm. on!
Mä vedän 500g voiharkon yksin viikossa. Olen 177cm 86kg mies 12% rasvaprosentilla. 4 pack, 42cm hauikset, tykinkuula olkapäät, V selkä ja figuuri, paksut kivikovat reidet, vahva leukalinja. Herään joka aamu kalu kivikovana ja pystyssä vielä 28v. Olo on ärhäkkä ja kiimainen kuin sonnin pojalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutus voilla on neutraali eikä sitä mitä virallisesti väitetään.Sydänkohtaukset tulevat tavanomaisilla kolesterolilukemilla.
Vierailija kirjoitti:
Perustelen sen terveydenhoidosta saadulla suosituksella. Siellä on niin monta sen puolesta ja yksi vanha hurahtanut juoppo vastaan. Kumpi puoli on uskottavampi?
Sulla ei siis omat aivot toimi, terveellisyyden perustelet jonkun muun kertomana ja suosittelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan toki kun sinulla sitä tietoa ilm. on!
Sulla ei ole halua itse etsiä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
niin millä perustelet sen terveellisyyden verrattuna esim. voihin?
Margariinissa ei ole transrasvaa kuten voissa