Vanhan naisen ulkonäkökriisi valokuvista
Mulla on aknen jättämiä arpia ja pigmenttiläiskät. Olen kuitenkin ollut ihan ok asian kanssa peilistä katsoen. Puhelimen kuvissa näytän ilman meikkiä suorastaan hirviöltä! Myös hiusten väri näyttää keltaiselta/ vihertävältä.
Miten tästä pääsee oikeasti yli? Olen tavattoman epävarma itsestäni ja ahdistaa tämä rumuuden määrä. Auttakaa
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aknen jättämiä arpia ja pigmenttiläiskät. Olen kuitenkin ollut ihan ok asian kanssa peilistä katsoen. Puhelimen kuvissa näytän ilman meikkiä suorastaan hirviöltä! Myös hiusten väri näyttää keltaiselta/ vihertävältä.
Miten tästä pääsee oikeasti yli? Olen tavattoman epävarma itsestäni ja ahdistaa tämä rumuuden määrä. AuttakaaIlmiselvä naisvihaajan provo.
Eikö miehillä tosiaan ole parempaa tekemistä?
vemputtelen pipuliani tässä samalla
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+
Ja otan kuvat itse kännykameralla. En tiedä mikä on etukamera.Ap
Odota kun olet 50+ niin huolet hellittää.
Ap, opettele käyttämään laukaisuajastinta. Sitten aseta puhelin jollekin alustalle, ajastin päälle, ja astu itse hieman kauemmas linssistä. Tee tämä hyvässä päivänvalossa, esim. ikkunan edessä. Näin linssi vääristää kasvonpiirteitäsi vähemmän. Voit myös ladata sovelluksen, joka filtteröi kuviasi automaattisesti niin, että ihon virheet eivät korostu pahasti.
Kiitos, asiallisista, vastauksista.
Mielestäni nykyinen kuvakulttuuri on niin keskeistä, ettei kukaan säästy siltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko kuvat etukameralla alaviistosta? Sillä keinolla kuka tahansa missikin näyttää puli-ukolta.
Totta. Erehdyin ottaa noin kuvan, kun täällä kerran yllytettiin. Sen jälkeen en ole miehelläni ratsastanut.
:D
Ovatko tissisi kuin sammon taistelu taulusta?