Vanhan naisen ulkonäkökriisi valokuvista
Mulla on aknen jättämiä arpia ja pigmenttiläiskät. Olen kuitenkin ollut ihan ok asian kanssa peilistä katsoen. Puhelimen kuvissa näytän ilman meikkiä suorastaan hirviöltä! Myös hiusten väri näyttää keltaiselta/ vihertävältä.
Miten tästä pääsee oikeasti yli? Olen tavattoman epävarma itsestäni ja ahdistaa tämä rumuuden määrä. Auttakaa
Kommentit (26)
Näytän samalta, ja olen nuori. Kamalat arvet naamassa, sekä kehossa. Hiukset ihan kummalliset. Ohuet, hennot ja kellertävät/ruman väriset.
Ei sille mitään voi :(
Ratkaisu on helppo: Ei enää kuvia.
Ja kampaajalle, hiuksiin hei uus väri!
Minä taas olen sairaalloisen lihava, vähän päälle parikymppinen nainen ja itkettää katsoa teinivuosien kuvia. Olin niin kaunis, vaikka pidin itseäni paksuna mörkönä.
Arpia olen hoidattanut useaan otteeseen. Ei voiteet/lääkärit ihmeisiin pysty. Hiuksissa on jo uusi väri.
Ap
Haluan deittailla ja se vaatii kuvan. Haenuutta työtä ja joudun tekemään videohaastatteluita. Ja koska näytän hirveältä niin en menesty.
Ap
Menepä jonne laittamaan välipalaa ja tee läksyt.
Kysy äidiltä, saatko vielä mennä ulos.
Sulle tekisi hyvää tuulettaa vähän päätä.
Kyllä tämä minulle on ihan oikea ongelma. Valitettavasti. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on helppo: Ei enää kuvia.
Juuri näin. Mikä pakko se on puhelimella niitä kuvia itsestään ottaa? Mihin tarkoitukseen kuvat ajattelit vai ihan omaksi iloksi?
En minäkään omissa kuvissani näytä hyvältä ikinä, mutta jostakin syystä ystävien ottamista salakuvista löytyy ihan kivan näköinen nainen, nauravainen ja rento.
Mäkin näytän aivan järkyttävältä vanhalta suoohirviöpossulta kännykän kameralla ilman meikkiä :D ja olen oikeasti ihan nätti 25v. Hyvän kuvan otto vaatii hyvän meikin ja kuvakulman ja valon, oppii harjoittelemalla
Otatko kuvat etukameralla alaviistosta? Sillä keinolla kuka tahansa missikin näyttää puli-ukolta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on vanha nainen?
80+
Vierailija kirjoitti:
Otatko kuvat etukameralla alaviistosta? Sillä keinolla kuka tahansa missikin näyttää puli-ukolta.
Totta. Erehdyin ottaa noin kuvan, kun täällä kerran yllytettiin. Sen jälkeen en ole miehelläni ratsastanut.
Jos oot ruma ja vanha niin ei voi mitään
Onko sulla tissit?
Ota kuva jossa pääosassa tissivako
Olen 40+
Ja otan kuvat itse kännykameralla. En tiedä mikä on etukamera.
Ap
Ja alaviisto, yläviisto yhtä rumaa jälkeä tulee...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aknen jättämiä arpia ja pigmenttiläiskät. Olen kuitenkin ollut ihan ok asian kanssa peilistä katsoen. Puhelimen kuvissa näytän ilman meikkiä suorastaan hirviöltä! Myös hiusten väri näyttää keltaiselta/ vihertävältä.
Miten tästä pääsee oikeasti yli? Olen tavattoman epävarma itsestäni ja ahdistaa tämä rumuuden määrä. Auttakaa
Ilmiselvä naisvihaajan provo.
Eikö miehillä tosiaan ole parempaa tekemistä?
Hoida ne aknearvet kuntoon. Kosmetologi/ihotautilääkäri. Tretinoil-voide yms.