Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojat naisten pukuhuoneessa

Vierailija
22.03.2018 |

Missä menee raja? Siis minkäikäistä poikaa ette enää veisi naisten puolelle esim. uimahallissa?

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku semmoinen perhepukuhuone olis mahtava, siitä voisin jopa maksaa lisää. Ajatellen nimenomaan niitä, keillä lapset eivät voi mennä toiselle puolelle syystä tai toisesta. Tilaahan ei tarvitse paljoa, riittää, että saa kamppeet vaihdettua ja yksi suihku. en tiedä sitten kuinka vaikea se olisi toteuttaa.

On tuommoisia ollut ainakin ikaallisten kylpylässä mutta eipä me niissä oltu kuin muutaman kerran kun oltiin pieniä, sitten mentiin omille puolille.

Vierailija
142/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lastentarhanopettaja (nainena) olen tänäkin keväänä vienyt eskariryhmän lapsia uimakouluun, naisten puolelle pukuhuoneeseen. Siellä on vaihdettu ylle pyyhe ja suihkun kautta uikkarit päälle. Pari tyttöä riisuutua pojilta piilossa pukuhuoneen pikkuhuoneessa, suurin osa jutteli jo innokkaasti uimataidoistaan riisuutuessaan sen kummemmin asiaa miettimättä. Toki jokunen saattoi katsoa alastomia ihmisiä ympärillään,mutta oltiin jo puhuttu etukäteen,että annetaan muille uimis-ja pukeutumisrauha.

Ainoa asia mitä eskarilapset puhuivat keskenään,oli se kuka sai kerättyä eniten renkaita uima-altaan pohjalta ja kuka uskalsi mennä jo veden alle pitämättä nenästään kiinni.

"Mä osaan jo uida koiraa ja kissaa!" "Me mennään pääsiäisenä kylpylään!" "Mä pystyn olemaan veden alla jo ainakin sata sekkaa!" "Etkä pysty!"

Ja kyllä vain! Joku arvonsa tunteva rouva tuli yhdeltä ryhmäni pitkältä hontelolta pojalta suihkutilassa tivaamaan:"Oletkos sinä muka alle kouluikäinen!!"

Poika pelästyi ja nolostui.

Että sopivatko jotkut tympeät naishenkilötkään lasten kanssa samaan pukuhuoneeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 14v poika jolla on lukihäiriö tulee mun mukana naisten puolelle. On pienikokoinen lapsi ja pelkää olla yksin miesten puolella.

Meän pojalla 17v on OMG ja sen vuoksi on pakko ottaa naisten puolelle. Jäis kyllä miesten jalkoihin.

Vierailija
144/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se likaisuus on tässäkin tapauksessa aikuisen mielessä, ei lapsen.

Ei vaan ne on ne tyttölapset, joiden ei tarvitsisi joutua riisuutumaan ja peseytymään luokkakaveripojan silmien alla. Heitä se eniten kiusaa. Aikuisena naisena olen itse jo niin varma ja rauhallinen, ettei minua pikkupoikien töllöttäminen kiusaa. Herkkiä nuoria sen sijaan harmittaa kovastikin.

Eli sinua ei kiinnosta pojan tunteet vaan tyttölasten? Samaten sinua varmaan kiinostaa sen yhden tyttölapsen tunteet kun isä vie poikien puolelle? Ei kymmenillä pojilla niin väliä, kunhan löytyy yksi tyttö/nainen jolla voisi potentiaalisesti olla paha mieli niin silloin ei miehiä ja poikia kuulu miettiä!

"Ajamme tasa-arvoa, kunhan se naisia vaan hyödyttää!"

Mieti sinä sen poikalapsen tunteita sitten. Yhtä hyvin voi kysyä, että miksi sinä et välitä yttöjen tunteista.

-ohis

Vierailija
145/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta entinen mieheni lapsena ja nuoruudessa ui paljon. Kävi yksin kun isäänsä ei lasten kanssa puuhastelu napannut.

Oli kuulemma useampaankin otteeseen näitä käteenvetäjiä, limaisesti tuijottelijoita ollut. Joku pyytänyt koskettelemaan jormaansa yms.

Et kyllä niitä on. Hakeutuvat just uimahalleihin irstailemaan.

Vierailija
146/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokasta eteenpäin kulki miestenpuolella.

Vierailija
147/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt pliis, että nämä vastaukset täällä on vitsejä?! En ole käynyt uimahalleissa noin 10 vuoteen ja nyt kun muutin hiljattain yhden hallin läheisyyteen, meinasin aloittaa vesijuoksun uudestaan.

Mutta jos nykymammat kuskaavat jo koulunsa aloittaneita kloppejaan naisten pesutiloihin joillain lukihäiriö tai adhd tekosyillä ja kuvitteellisilla pedaripeloillaan, niin taitaa olla parempi pysyä pois. Ei hitto, mitä mammanpoikia nykyisin kasvatetaan:(

Vierailija
148/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsi, jolla on krooninen sairaus, jonka vuoksi ei pärjää yksin aikuisten puolella. Tätä varten on erityisuimakortti, että saadaan mennä erillisiin pukkareihin. Kantsii kysyä omasta kunnasta!

Kylpylät voi sitten olla hankalampia mut ainakin vielä tänä vuonna kulki mun kanssa.

149/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon alastomia naisia joskus vuonna nakki ja papu ollessani naistenpuolella viimeisen kerran. Tämän jälkeen ollut hiljaisempaa. Ehkä olin joku 12-v. nappula tuolloin? En tiennyt silloin, että pipelolla voi tehdä muutakin kuin lorottaa kusta. Hyvä niin.

Miksei miessiivoojia koskaan ole naisten puolella näin tasa-arvon aikakautena v. 2018? :D

Vastaavasti toisinpäin eli naissiivoojat miestenpuolella on ok ja yleisesti sovinnaista ollut vuosikymmenet. Hassua vai mitä?

Ihan varmasti myös naissiivoojat, iästä riippumatta, ovat katselleet uimaripoikien/perheenisien/ukkomiesten kireitä pakaroita ja ehkä ihan salaa myös vähän etupuolenkin kalustoa. Kukaan siivooja tuskin vakavalla naamalla tulee väittämään, ettei olisi ikinä vilkaissut ;)

Vastaavasti: entäs jos alaston mies vähän flirttailee tai juttelee siivoojatytöille/naisille tuolla suihkupuolella? Mites sitten suu pannaan?

Vierailija
150/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko näkeväsi sellaisen ajan

Vierailija
151/158 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tärkeää, että uimahallin sääntöjä noudatetaan. Eli jos säännösissä lukee, että kouluikäiset omalle puolelle, niin sitä noudatetaan. Silloin ne, jotka kokevat hankalaksi, että pikkukoululaisia on eri sukupuolen puolella, joivat tulla ko. halliin uimaan. Vastaavasti taas ne jotka kokevat, että pikkukoululainen ei oikein vielä pärjää itsenäisesti toisen sukupuolen pukuhuoneessa, joivat tulla uimaan niihin halleihin, jossa ikäraja on korkeampi, ilman että kukaan tulee huulelemaan mitään ilkeää.

Itse ajattelisin, että alle kouluikäinen kuuluu aina aikuisen välittömään valvontaan uimahallissa. Eli alle koulunikäistä ei saa päästää seikkailemaan ilman valvontaa pukuhuoneeseen.

1-2 luokkalaiset on vähän ns. harmaata aluetta, he ovat vielä selkeästi lapsia, joten näe, että olisi mikään ongelma, että he ovat ns. väärässä pukuhuoneessa. (Ongelma tulee, jos vanhemmat alkavat ihmetellä ja vihjailla sukupuolesta ja siitä, että se olisi noloa).

3 luokkalaiset ja siitä eteenpäin kuuluu ehdottomasti oman sukupuolen mukaiseen pukuhuoneeseen. Erityislapset sitten perhepukuhuoneeseen tms. tai avustaja mukaan, jos vanhempi on eri sukupuolta.

Vaikka tosiaan en ymmäärrä mikä ongelma ekaluokkalainen on ns. väärässä pukuhuoneessa, niin olemme noudattanut sääntöjä eli isä tai pappa on käyttänyt meidän ekaluokkalaisen pojan uimassa ja pienempi veli on ollut minun mukana naisten puolella, vaikka pojat itse tulisivat mielummin toisin päin.

Vierailija
152/158 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Markoni 36v ei ole tytöistä kiinnostunut, voi hyvin tulla minun mukaani. Jaakon mukaan nykynaiset ovat sellaisia hrroja, ettei niiden kanssa kehtaa. Olen samaan mieltä.

Ja miesten puolella unohtaisi pyyhkeet ja sun muut.

Vierailija
153/158 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu on se rajapyykki. Eli ekaluokkalaisesta siirrytään miesten puolelle. Jos ei onnistu, niin vuosi pari kasvamista ja sitten voi taas jatkaa kun homma onnistuu.

Vierailija
154/158 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 11v tulee vielä on diagnosoitu ADHD joten en tiedä miten pärjäisi yksinään. Sitä paitsi mistä sitä tietää mitä pedareita miesten puolella metsästää 😠

Mun 9v:llä on diagnosoitu keskittymishäiriö ja uusissa tilanteissa hän hämmentyy tosi pahasti. Saattaa esim yksin uimahallin pukkarissa unohtaa mitä piti tehdä ja hädissään pukea päälle ja lähteä etsimään minua pihalta. Eli ei käydä sitten uimassa ollenkaan. Lapsi ei pärjää yksin, eikä ole isää viemään.

Vierailija
155/158 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä edellisen kommentti, että koulu olisi raja, voisi olla hyvä. Ammattikouluko? Mikä siinä haittaa ketään, jos jollakin keulii ja toisella nöpöttää ? Sehän on luonnollista.

Vierailija
156/158 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta lähinnä outoa se ettei pojalle löydy mistään miespuolista kaveria, siis vaikka pari vuotta vanhempaa poikaa tai porukkaa, jonka kanssa voi tulla uimaan. Eikö lapset saa nykyisin mennä keskenään uimahallin, siis sitten kun uimataito on hankittu ja ollaan jo kouluiässä?

Kyllä mun lapsuudessa olisi ihmetelty muiden lasten taholts äidin kanssa tulevaa poikaa, että eikö tuolla ole kavereita tai veljiä ollenkaan.

No huh huh. Että pojat eivät saa äitinsä kanssa mennä uimaan, viettää kahdestaan aikaa uimalla? Täytyykin nyt omalle pojalle sanoa, että sori, ei käy uinti. Joku voi pian vielä ihmetellä ettei ole kavereita kun minun kanssani haluaa lähteä uimaan. Meillä lapset saa aina valita välillä mitä haluavat tehdä kahdestaan vain toisen vanhemman kanssa. Oma koululaiseni, poika, valitsi uinnin. Mutta tytöiltä tämä uinti on ok?

No, ketjussa puhutaan pojista. Yhtä outoa se on viedä kouluikäinen tyttö miesten pukuhuoneeseen. Jos lapsi selviää yksin koulupäivästä, niin kyllä selviää pukuhuoneestakin.

Mun lapsi on erityisluokalla, muutaman aikuisen kanssa kourallinen lapsia samassa luokassa. Ei selviä yksin koulupäivästä. Hänet vahditaan taksiin ja taksista ja välituntisin. Ohjataan ruokailuissa ja pukemisissa. Koulun jälkeen minä olen yleensä heti kotona, mutta pärjää kyllä tunnin suunnilleen yksin, jos ei tarvitse tehdä mitään. Avaimet tosin saattaa löytyä ulko-ovesta ja ovi auki.

Mutta kuten  kirjoitinkin jo, lapsi on 9, eikä käydä uimahallissa ollenkaan, koska ei pärjäisi yksin miesten puolella.

Vierailija
157/158 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt uimassa siten etteikö miesten puolella olisi myös kouluikäisen oloisia tyttöjä. Kukaan ei tosin ulise, valitaja vingu, koska jokaiselle on selvää, että hän on siellä isänsä kanssa ja kaiketi avun tarpeessa.

Vierailija
158/158 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfhdhdfhf kirjoitti:

Minkä ikäisen naissiivoojan päästäisitte miesten puolelle?

Ikä voisi olla noin 18-55 mutta paino on kai oleellisempi määre. Paino voisi olla alle 68kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä