Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojat naisten pukuhuoneessa

Vierailija
22.03.2018 |

Missä menee raja? Siis minkäikäistä poikaa ette enää veisi naisten puolelle esim. uimahallissa?

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiän poika kävi kuusivuotiaaksi naistenpuolella. Minusta oli luonnollista, kun koulun aloitti, että siirtyy itsenäisesti miesten puolelle. Toki ne pedarit pelottaa äitinä, mutta olen ohjeistanut pojan niiden varalle. Huutaa minkä keuhkoista lähtee, juoksee ja meuhkaa, että saa muiden huomion, jos joku tulee ehdottamaan, koskemaan ym.

Joo, mutta on se vähän ikävä lähtökohta, kun muutenkin pientä voi jännittää että muistaako tehdä kaiken oikein, ottaa tarvittavat tavarat, osaako lukita kaapin oven, missä järjestyksessä pesut, sauna jne. Kun kaikki on uutta. Ja sitten vielä pitää muistaa, että jos joku tulee liian lähelle tai juttelee outoja, niin pitää huutaa tai juosta. Ja miten lapsi edes tajuaa vetää rajaaikä on outoa käytöstä ja mikä normaalia.

En kyllä mielelläni päästä 7 vuotiasta yksin miesten puolelle... jos ei löydy edes saman ikäistä kaveria mukaan, niin ehkä sitä uimahallireissua voi siirtää.

Poika on pärjännyt hyvin. Kyllä tuon ikäiselle voi mielestäni antaa jo ton verran vastuuta. Pojan/lapsen itseluottamuskin kasvaa, kun huomaa pärjäävänsä. Ja ihan perusasioitahan nuo on. Pesut, sauna, pukeminen ym. Kyllähän 7-vuotias jo kulkee koulumatkatkin yksin, joihin pätee samat säännöt pedareiden varalta!

No kyllä se uimahallin pesutila, pukkari ja sauna on kuitenkin vähän eri asia pärjätä yksin kuin koulumatka. Ei mua huoleta kovinkaan paljon, että poika kohtaisi pedarin koulumatkalla.

Eli mihin asti ajattelit ottaa poikasi mukaan naisten puolelle?Minä ainakin ajattelen, että ekaluokkalaiselle rupeaa olemaan jo hieman noloa olla samanikäisten tyttöjen kanssa alasti samoissa tiloissa. Ja pedareita voi olla kyllä "joka paikassa"! Itse sellaiseen lapsena koulumatkalla törmänneenä tiedän. Siksi minulle onkin hirveän tärkeää, että poika tietää miten toimia vastaavassa tilanteessa!

Minä lapsena kohtasin yksin ollessani miehen joka seurasi minua ja otti k****n esiin ja katseli minua. Tämä tapahtui koulumatkalla. Uimahallissa ei koskaan.

Mitäs jos muuten nää teidän ihanat pikku iivarit on itse (tulevia) pedareita ja te tuotte ne pikkutyttöjä katselemaan uimahalliin naisten puolelle??

Vierailija
122/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lapsena kohtasin yksin ollessani miehen joka seurasi minua ja otti k****n esiin ja katseli minua.

Kameran? Kynän? Koff-tölkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfhdhdfhf kirjoitti:

Minkä ikäisen naissiivoojan päästäisitte miesten puolelle?

18-40

Jos miehiltä kysytään, niin ikähaarukka olisi varmaankin 18-20:)

Vierailija
124/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää! kirjoitti:

Miksi niitä käytöshäiriöisiä pitää viedä sinne uimahalliin?? Pysykööt kotona!

Ei enää 7 vuotiaita sinne pukuhuoneeseen minne eivät kuulu! Tytöt tyttöjen ja pojat poikien! Jos eivät pärjää, saa pysyä kotona!

No höpö höpö! Kyllä tänne maailmaan (ja myös uimaan) mahtuu monenlaista porukkaa. 7-vuotiaskin on vielä kiikun kaakun päästäisinkö omalle puolelle. Jos jotain sattuu, niin siinä on lapsella todella avuton olo

Valitettavasti säännöt koskevat myös teitä.

Vierailija
125/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken uimahallissa ja hämmennyin, kun naisten pukuhuone oli täynnä poikia. Selvisi sitten, että olivat 6-vuotiaita esikoululaisia. Minusta vähän siinä ja siinä, onko ok. Toki tuota ryhmää ei varmasti olisi muuten voinut tuoda, kun ei ollut miespuolista henkilökuntaa.

Minusta eskarit kuuluu jo omille puolilleen. Oma tyttäreni jätti eskarissa uinnit väliin koska ei halunnut olla poikien kanssa alasti.

Taapero maksimissaan eri puolelle! Heti kun oppii vähän kävelemään niin omalle puolelle. Tuikkaa oven raosta Villen miesten puolelle ja huutaa perään "auttakaa poikaa vähän jotta selviää kyylääjän alku joskus altaallekin!"

Ja sitten mamma menee naisten puolelle WC:hen miesvihaorkuttamaan klittaansa.

Onko se siksi vihainen kun Villellä ei ole isää?

Vierailija
126/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät lue umahallisääntöjä. Niissä ikärajat on mainittu ja myös pitkien hiusten kiinni pitäminen tai uimalakin käyttö. Lähiuimahallissa on tarjolla suihkumyssyjä.

Vierailija
127/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken uimahallissa ja hämmennyin, kun naisten pukuhuone oli täynnä poikia. Selvisi sitten, että olivat 6-vuotiaita esikoululaisia. Minusta vähän siinä ja siinä, onko ok. Toki tuota ryhmää ei varmasti olisi muuten voinut tuoda, kun ei ollut miespuolista henkilökuntaa.

Minusta eskarit kuuluu jo omille puolilleen. Oma tyttäreni jätti eskarissa uinnit väliin koska ei halunnut olla poikien kanssa alasti.

Taapero maksimissaan eri puolelle! Heti kun oppii vähän kävelemään niin omalle puolelle. Tuikkaa oven raosta Villen miesten puolelle ja huutaa perään "auttakaa poikaa vähän jotta selviää kyylääjän alku joskus altaallekin!"

Ja sitten mamma menee naisten puolelle WC:hen miesvihaorkuttamaan klittaansa.

Onko se siksi vihainen kun Villellä ei ole isää?

Ei vaan siksi koska on nainen.

Vierailija
128/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingossa ikäraja vastakkaisen sukupuolen pukuhuoneeseen on 8v. Siinä teille kakistelemista.

Vierailija
129/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ovat siitä myös hyvin tarkkoja. Testasin, mutta karvoitus paljasti.

Vierailija
130/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se likaisuus on tässäkin tapauksessa aikuisen mielessä, ei lapsen.

Ei vaan ne on ne tyttölapset, joiden ei tarvitsisi joutua riisuutumaan ja peseytymään luokkakaveripojan silmien alla. Heitä se eniten kiusaa. Aikuisena naisena olen itse jo niin varma ja rauhallinen, ettei minua pikkupoikien töllöttäminen kiusaa. Herkkiä nuoria sen sijaan harmittaa kovastikin.

Eli sinua ei kiinnosta pojan tunteet vaan tyttölasten? Samaten sinua varmaan kiinostaa sen yhden tyttölapsen tunteet kun isä vie poikien puolelle? Ei kymmenillä pojilla niin väliä, kunhan löytyy yksi tyttö/nainen jolla voisi potentiaalisesti olla paha mieli niin silloin ei miehiä ja poikia kuulu miettiä!

"Ajamme tasa-arvoa, kunhan se naisia vaan hyödyttää!"

Vierailija
131/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tilastoista, mutta jotenkin on sellainen muistikuva että pedofilia on yleisempää miehillä kuin naisilla. Ainakin näissä lapsiavioliitoissa ensijaisesti se lapsi on tyttö ja mies on aikuinen. Harvemmin kyllä kuulee 30 vuotiaasta naisesta joka nai 13 vuotiaan pojan.

Toki pedofiileja on molemmilla puolilla, mutta veikkaisin todennäköisesti että miesten puolella on enemmän ja muutenkin tiiraajia. En päästäisi helposti tyttöä miesten puolelle. En myöskään hyväksy esim. miessiivoojia naisten puolella ja päinvastoin.

Mitä tulee lasten oloon pukuhuoneissa niin ehdottomasti kouluikäiset omiin pukuhuoneisiin. Esim. 9 vuotiaan pojan paikka ei ole naisten puolella. Todella kiusallista. En päästäisi 7 vuotiasta yksin pukuhuoneisiin. Jos ei ole mahdollista saada kaveria tai isää tms. mukaan niin tehdään jotain muuta kuin uimahallireissu.

Homoja siellä miesten puolella on. Mihin ne pitäs laittaa?!

Vierailija
132/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tuo pedaripelko on peräisin? Eiköhän siellä miestenkin suihkussa ole tavallisia kansalaisia, miehiä ja poikia jotka ovat tulleet uimahalliin uimaan.

Tämä ja ei ne pedofiilit ainoastaan hakeudu yksistään jonkun tietyn sukupuolen puolelle. Jos he

ovat mennäkseen niin kyllä he menee mihin tahansa. Itse olen todistanut pienenä kun opettaja juoksi miesten puolelle häätämään itsensäesittelijän/pedofiilin. Olimme tuolloin koulunkanssa uimahallissa.

Sitäpaitsi mikä siinä että sama ajattelu ei päde uimarannoilla.

Sielläkin joku pervopena/maija voi kyyläillä rauhassa puskasta tai ties mistä. En ymmärrä

myöskään muuta tähän asiaan liittyvää ajattelumallia mitä tämänkaltaisissa keskusteluissa on tuotu ilmi ennekin. 

Vierailija
133/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfhdhdfhf kirjoitti:

Minkä ikäisen naissiivoojan päästäisitte miesten puolelle?

18-40

Jos miehiltä kysytään, niin ikähaarukka olisi varmaankin 18-20:)

Ja vaatteet niin lyhyet/pienet että persposket vilkkuu .

Vierailija
134/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua miehenä ei häiritse siivooja muija pukkarissa?

Vierailija
135/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vei minut vielä kuuvennenluokan aikoihin. Opin runkkaaman jo nelijännellä. Oli ihan mahtvaa ku muikkelit oli alasti ja oma jöpö sojotti kohti napaa. Piti käyvä vessassa vähän helepottaa pahimillaan kuus kertaa oli ennätys.

Vierailija
136/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku semmoinen perhepukuhuone olis mahtava, siitä voisin jopa maksaa lisää. Ajatellen nimenomaan niitä, keillä lapset eivät voi mennä toiselle puolelle syystä tai toisesta. Tilaahan ei tarvitse paljoa, riittää, että saa kamppeet vaihdettua ja yksi suihku. en tiedä sitten kuinka vaikea se olisi toteuttaa.

Vierailija
137/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Oulussa on ominpäin käynnin ikäraja muistaakseni 8 vuotta ja pitää olla riittävän uimataitoinen (olikohan se min. 25m vai peräti uimataidon virallinen raja 250m). Naisten puolella käy kyllä todella isoja poikia äitiensä kanssa, olin tänne muuton jälkeen aika ihmeissäni asiasta.... :-o Veikkaisin 9-10 vuotiaiksi ainakin.

Lisäksi paikallisen uimaseuran perhevuoroilla - joissa siis käy vähemmän väkeä kuin avoimilla vuoroilla - olen nähnyt näiden selvästi kouluikäisten poikien 2 tai 3 pojan porukoita KESKENÄÄN naisten pukkarissa. Tätä tajuan vielä vähemmän kuin äitinsä kanssa kulkevia isoja poikia naisten puolella.

Vierailija
138/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl meidän poika tuli naisten puolelle vielä 15 -kesäisenä kollina. Oli juuri ripiltä päässyt.

Vierailija
139/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uimahallin säännöissä selkeästi, että alle kouluikäinen voi mennä vastakkaisen sukupuolen pukkariin. Kouluikäiset aina biologisen sukupuolensa mukaan omalle puolelleen.

Vierailija
140/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolettomana nykyaikana sillä ei enää ole merkitystä.

Eli siitä vaan einari 40V aikamiespoika naisten puolelle..