Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeellinen ”äitipuoliviha”

Vierailija
21.03.2018 |

Todetaan alkuun, että itse en ole äiti enkä äitipuoli, joten ei ole oma lehmä tai mikään muukaan ojassa. Mutta siis tätä palstaa lukiessa törmää vähän väliä siihen, että äitipuolia likimain demonisoidaan. Miksi ihmeessä? Eivät kai he ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. Niin ja kumpi muuten on ”pahempi”: äitipuoli, jolla on biologisia lapsia vai äitipuoli, jolla ei ole biologisia lapsia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idarit menee kimppaan lapsellisten kanssa

Vierailija
2/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks muuten isäpuolista ei riehuta samalla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko siitä että ne provoavat puuttuvansa asioihin jotka ei heille kuulu? Tai yleensä haukkuvat lähiä.

Vierailija
4/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isät jättää lasten ja äidin suhteen rauhaan tai jos nainen antaa miehen siinä määräillä, niin ehkei välittänyt niin lapsistaan muutenkaan.

Vierailija
5/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todetaan alkuun, että itse en ole äiti enkä äitipuoli, joten ei ole oma lehmä tai mikään muukaan ojassa. Mutta siis tätä palstaa lukiessa törmää vähän väliä siihen, että äitipuolia likimain demonisoidaan. Miksi ihmeessä? Eivät kai he ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. Niin ja kumpi muuten on ”pahempi”: äitipuoli, jolla on biologisia lapsia vai äitipuoli, jolla ei ole biologisia lapsia?

No siis moni nainen kohtelee miehensä lapsia tosi paskasti. Uhriudutaan ja ripustaudutaan sen miehen kaulaan eripuratilanteissa, vaikka vastassa on lapsi.

Vierailija
6/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan äitipuoliasiat koskee aina sitä että äitipuoli ei haluaisi miehen lasta asumaan samaan kotiin. Mielummin laittavat lapset vaikka laitokseen. Joka kerta sama kuvio. Ei tuosta nyt kovin lämmin ja välittävä kuva välity. Jos ennen ajattelinkin että Tuhkimo on vain satua, tällä palstalla olen oppinut että se ei ole.

Vierailija
7/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat yh äidit, jotka ei saa elatusmaksuja tarpeeksi.

Toi äitipuoli on typerä nimi. Ei millään lailla äiti.

Vierailija
8/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan äitipuoliasiat koskee aina sitä että äitipuoli ei haluaisi miehen lasta asumaan samaan kotiin. Mielummin laittavat lapset vaikka laitokseen. Joka kerta sama kuvio. Ei tuosta nyt kovin lämmin ja välittävä kuva välity. Jos ennen ajattelinkin että Tuhkimo on vain satua, tällä palstalla olen oppinut että se ei ole.

On se äitikin tyhmä, kun antaa lapsensa sellaiseen paikkaa, jossa häntä ei haluta....

Vierailija
9/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä ollut vastaavia juttuja miehistäkin, mutta hyvin paljon vähemmän. Miehet ehkä paremmin ymmärtää että jos on lapsia niiden kanssa yleensä eletään ja ollaan. Naiset ajattelee että mies voi jotenkin dumpata edellisen liiton lapset vaan jonnekkin. (Ja toki voikin, mutta moni ei varmasti haluaisi).

Vierailija
10/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Vilja Erikalta. Ai niin, et voikaan kysyä.

Vierailija
11/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se äitikin tyhmä, kun antaa lapsensa sellaiseen paikkaa, jossa häntä ei haluta....

Äiti ei voi siihen sanoa juuta eikä jaata jos on yhteishuoltajuus. Eikä hän nyt muutenkaan ole se roisto tuossa kuviossa.

Vierailija
12/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun se on pakko antaa. Kukaan ei muuten antaisikaan.

Vierailija
13/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne katkerat vaikuttaa olevan niitä äitipuolia. Hehän täällä aina ruikuttavat miten kurjaa on kun pitää sietää niitä lapsia, ei olisi oikein tilaakaan ja menee yhteinen aika miehen kanssa.

Vierailija
14/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että näillä "äitipuolilla" on enemmän "lapsipuolivihaa".

Vierailija
15/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä kun lukee näistä uusperheistä niin kyllä saa yrittämään pitään oman perheen kasassa. Toivottavasti omat lapseni eivät koskaan joudu tuohon kuvioon.

Vierailija
16/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ei ole laihtuneet synnytukden jälkeen. Sitten isä ottaa hoikan.

Vierailija
17/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit ei ole laihtuneet synnytukden jälkeen. Sitten isä ottaa hoikan.

Sitten hoikka saa lapsia ja muuttuu ilkeäksi ja lihavaksi ja sorsii aiemman liiton lapsia? Sori, aasinsilta jotenkin katos.

Vierailija
18/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät riitele tai käytä lapsia aseena. Äitipuoli ja exvaimot taas tappelevat yleensä ja syyttävät toisiaan. Jopa exmiehet käyttäytyvät huonosti.

Vierailija
19/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse äitipuoli ja, en kuulu tohon stereotypiaan vaan kohtelen lapsia niin kuin he olisivat mun omia. Äitipuolena olo on tosi rankkaa varsinkin kun ei ole omia lapsia. Mutta se kun suhteen saa luotua lapsiin niin rankat ajat palkitaan! Mun miehellä on kaksi lasta ja rakastan heitä kun olisivat mun omia. Tottakai lasten äidin kanssa en ole parhaimmissa väleissä mutta olen tehnyt selväksi etten yritä viedä hänen paikkaansa olen vaan ns. "Apu" ja lasten äiti tietää sen joten ongelmia ei ole. Asioista pitää pystyä puhumaan! Ja kun lapsista on kuitenkin kyse niin ei ole harmiksi jos on enemmän auttavia käsiä!

N20

Vierailija
20/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen äitipuoli. Minulla on omia lapsia myös. Yhteisiä ei ole.

Minä en puutu lapsipuolten asioihin. En kasvata, vaan isä hoitaa omat lapsensa, kun ovat meillä. En ole missään tekemisissä lasten äidin kanssa. Saan tästä aina vihat päälleni av:lla...