S24- treffit. Onko siellä yhtään vakavaa suhdetta hakevaa miestä?
Olin sivustolla kuukauden ja sain paljon viestejä varatuilta, juuri eronneilta, kevystuhteen hakijoilta. Oli naisiin pettynyttä, baariperaa, saman tien kahville tarjoutujaa.
Jos profiilissa haen liikunnallista ja tupakoimatonta miestä, niin kuvissa kuitenkin 10-20kg liikamassaa omaavaa hoitamatonta rasvalettiä. Tai kuvassa ajoneuvoa, Espanjan rannalta lierihattu somisteena tai uistelusaalis sylissä.
Ei nyt oikein napannut.
Kommentit (27)
Oli siellä ainakin yksi, mutta mä nappasin sen.
Tosin sitä varten jouduin olemaan siellä on/off-tyyppisesti puolisentoista vuotta... Satoja ja taas satoja profiileita ja viestejä.
Kyllä siellä kärsivällisyyttä vaaditaan.
On siellä monenlaista kulkijaa. Oman kultani olen tuolta löytänyt. Mutta kovin monta toivotonta profiilia tuli selattua ennen kuin se mulle oikea löytyi.
Onko ylipäätään missään vakavasti hakevia, tervepäisiä ihmisiä?
Erehdyin pitkästä aikaa kokeilemaan jostain iskuria ja kyrbä kasvoi otsaan kun asiallisenkin oloisten ilmoitusten takaa paljastui jotain robotteja jotka yritti saada rekisteröitymään jonnekin hämäräsaitille herra ties minkä takia.
M
Moi olen 16 vuotias tyttö, ja etin tästä naantalin läheltä tai täältä eni äkseen nii poikkista.
Kyllä minä mies olen siellä etsimässä ihan vakavaa parisuhdetta ja vartaloni ei varmasti tuota pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Olin sivustolla kuukauden ja sain paljon viestejä varatuilta, juuri eronneilta, kevystuhteen hakijoilta. Oli naisiin pettynyttä, baariperaa, saman tien kahville tarjoutujaa.
Jos profiilissa haen liikunnallista ja tupakoimatonta miestä, niin kuvissa kuitenkin 10-20kg liikamassaa omaavaa hoitamatonta rasvalettiä. Tai kuvassa ajoneuvoa, Espanjan rannalta lierihattu somisteena tai uistelusaalis sylissä.
Ei nyt oikein napannut.
Vai niin. Minä taas miehenä olen pannut merkille, että siellä on paljon näitä 85kg "normaalipainoisia" naisia. Samat nirsonaamat sillä muuten pyörii vuodesta toiseen.
Tutustuin siellä vain outoihin, ongelmaisiin miehiin. Ja varatuilta tosiaan tuli viestejä, aina noita "kulissiliitossa" "kuin veli ja sisko" eläviä, jotka muka ihan vaimon luvalla ovat liikenteessä. Ajanhaaskausta ja vie uskon ihmiskuntaan, jos siellä kauemmin pyörii.
Minä olin. Kyllästyin kyllä kun en saanut vastauksia yhteydenottoihin. Lopuksi yksi nainen teki oharit. Sovimme koiransa ulkoilutustreffit, joihin ei saapunut eikä katsonut tarpeelliseksi ilmoittaa siitä. Sitten lopetin koko homman.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin. Kyllästyin kyllä kun en saanut vastauksia yhteydenottoihin. Lopuksi yksi nainen teki oharit. Sovimme koiransa ulkoilutustreffit, joihin ei saapunut eikä katsonut tarpeelliseksi ilmoittaa siitä. Sitten lopetin koko homman.
Niinpä. Miehiä jaksetaan aina kyllä haukkua, mutta näitä kusipäisiä naisia on suolikaks nelonen myös pullollaan.
Olin 1,5 v siellä ja olin jo iskenyt hanskat tiskiin lopullisesti kun materiaali oli ihan paskaa.
Sitten tuli uusi tulokas, joka otti yhteyttä ja nyt ollaan oltu muutama kuukausi yhdessä onnellisina.
"Uutuus" on paras tyyppi napattavaksi ennen kuin ne oppii nettideittailun huonot tavat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Miehiä jaksetaan aina kyllä haukkua, mutta näitä kusipäisiä naisia on suolikaks nelonen myös pullollaan.
Tinderissä on myös epäkohteliaita naisia.
Sovin kerran treffit seuraavalle päivälle ja tapaamispäivänä nainen vain kylmästi poisti mätseistä, ihan älytöntä. Miksi ei voi vain kieltäytyä kohteliaasti?
On siellä kunnollisiakin. Ja ylipäänsä koko kansan kirjo.
Miehet vaan käyttää ylisanoja itsestään... liikunnallinen ja nuorekas on oikeasti mahakas, hengästynyt ja kaljuuntunut :)
Seksiseuraa on hakemassa valtaosa.
Ikäisissäni keski-ikäisissä miehessä on paljon kotoaan poispotkittuja, alkoholisoituneita, mt - ongelmaisia tai sitten muutoin heikoilla sosiaalisilla taidoilla varustettuja hissukoita.
Vierailija kirjoitti:
Olin 1,5 v siellä ja olin jo iskenyt hanskat tiskiin lopullisesti kun materiaali oli ihan paskaa.
Sitten tuli uusi tulokas, joka otti yhteyttä ja nyt ollaan oltu muutama kuukausi yhdessä onnellisina.
"Uutuus" on paras tyyppi napattavaksi ennen kuin ne oppii nettideittailun huonot tavat..
Vaikea laji
Minut vissiin "napattiin uutuutena". Mentiin vihille ja saatiin tenavakin. Kyllä kai se rehellisyys omasta elämästä on kaiken a&o. Omat asiat järjestykseen, niin voi vaatia sitä muiltakin. Toinen merkittävä asia on raittius. En tarkoita absolutismia, mutta viina ja treffit tai ylipätään alkoholinkäyttö parisuhteessa ja lapsien aikaan on turhaa ja monen sotkun perimmäinen aiheuttaja tai asiaan epäsuotuisasti vaikuttava. Sinällään kaikkinainen kuvien lähettely ja arvostelu on täysin typerää ja 80% pinnallista kuvotusta. Kyllä sen asian voi esittää ja kertoa myös viestissä, kalakuvat, autot, "sali-selffiet" perseet, tissit, hauikset ja värjätyt karvat tai karvattomuus voidaan asettaa vaatimuksiksi. Itse vastasin muutamalle, että minussa ei ole tuollaisia ominaisuuksia, enkä noita arvosta muissakaan.
Ilmoitin vain, etten ole lihava omasta mielestäni, enkä halua ylipainoista partneriakaan.
On täällä yksi mutta en ole akateeminen, rikasa tai muuten "jännittävän elämän" omaava. Mulla on olltu profiili pari vuotta ja voin laskea kahden käden sormilla ne naiset jotka ovat käyneet katsomassa profiiliani ilman että olisin ensin vieraillut naisen profiilissa.
Kyllä kaikilla palstoilla on ihan täysijärkisiäkin miehiä! Ja paljon. Me vain emme kelpaa teille arvon leidit.
Useimmiten meidät tunnistaa siitä, että meillä ei ole kuvaa!
Ja jos silloin naisen ainoa viesti on se kuvan vaatiminen, niin loppuu laulu hyhyeen. Tai nainen kai sen viestikiellon aina ensin laittaa. ...
Itse ainakin haluan kirjoittaa muutaman viestin ja tutkia, onko naisen äö edes lähellä pepun ympärysmittaa. Kun me sivistyneet miehet vaan emme pidä normaalimittaisena ja kovin kiihottavana sitä 90 kilon aknenaamaa. Emmekä koiranomistajia! Koiranaisen ainoa sanahan on "emmävoi" (esimerkiksi kysymykseen, tuutko mun luo yöks? Koiranaiset pysyy sinkkuina, ikuisesti.
Joskus laskin eräästä 24-loppuisesta palstalta omasta profiilistani, että varmaan alle 10% miehen aloitteista johtaa edes siihen yhteeen vastaukseen.
Joten jos naisilla huonoa tuuria on, niin ei se ole meidän miesten aloitteellisuuden puutetta ainakaan.
Jos kuitenkin juttu viestikanavan auettua edes alkeellisesti kirjoitettuna sujuu, niin muutaman viestin jälkeen odotan soittoa. Numeroni anna heti (ja tiedoksenne, nainen voi kyllä sen numeroaarteensa piilottaa, kun näppäilee soitossa eteen #31#). Ei jää ukko vainoamaan, jos ken ei niin halua.
Jos sitä soittoakaan ei toinen uskalla, niin jokin on lääkityksessä vikana?
Ymmärtäkääpä myös se, että jos sinkkumiehen toivossa oleva nainen soittaa vaikkapa iltauutisten tunteina, niin moniko ukkomies silloin vastaisi? Selviäisi siis samalla sekin epätietoisuus.
Ei sielä kovin kauaa jaksa olla tervepäisenä normaalina miehenä, jolla on parempaakin tekemistä kuin runoilla aloitusviestejä illasta toiseen toivoen, että joku vastaisi. Pyöriköön prinsessaharhailijat ja pelimiehet siellä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sielä kovin kauaa jaksa olla tervepäisenä normaalina miehenä, jolla on parempaakin tekemistä kuin runoilla aloitusviestejä illasta toiseen toivoen, että joku vastaisi. Pyöriköön prinsessaharhailijat ja pelimiehet siellä keskenään.
Kukkaron kantajaa ja huvien maksajaa akat sieltä metsästää.
Samat naamat vuosikausia sielä makaa.
Vierailija kirjoitti:
Moi olen 16 vuotias tyttö, ja etin tästä naantalin läheltä tai täältä eni äkseen nii poikkista.
Etsi koulustasi.
Olen itsekin kyseisellä palstalla ja on kyllä omituista sakkia. Estänyt olen monta profiilia, yksi alkoi stalkkaamaan, todellinen painajainen. Kyllä siellä on miehet kevytmielisesti liikkeellä, eivät varmaan ihan kaikki, mutta tämä on kokemukseni.