S24- treffit. Onko siellä yhtään vakavaa suhdetta hakevaa miestä?
Olin sivustolla kuukauden ja sain paljon viestejä varatuilta, juuri eronneilta, kevystuhteen hakijoilta. Oli naisiin pettynyttä, baariperaa, saman tien kahville tarjoutujaa.
Jos profiilissa haen liikunnallista ja tupakoimatonta miestä, niin kuvissa kuitenkin 10-20kg liikamassaa omaavaa hoitamatonta rasvalettiä. Tai kuvassa ajoneuvoa, Espanjan rannalta lierihattu somisteena tai uistelusaalis sylissä.
Ei nyt oikein napannut.
Kommentit (27)
Hauskinta on se kun siellä nää yli 100-kiloset ihrapallot laittaa ”pyöreähkö” siihen ruumiinrakenne kohtaan! Tai vielä hauskempi: ”lihaksikas” 😂 ei, se ei ole lihasta. Se on läskiä.
Mä naisena oon tarkka, ettei miehellä oo yhtään ylimäärästä. Miehellä saa painoindeksi olla korkeintaan 25 ja hyväksyn sen vaan jos on lihasta. Jos lihasta ei ole niin sit 21-23 on täydellinen. Omalla miehellä painoindeksi 21 ja ihanan hoikka ja omaa vieläpä lihasta. Suhteen aikana lihonut muutaman kilon ja tarkkailen joka päivä, ettei oo lihonut enempää.
On siellä ainakin yksi tuttu, joka sopii sinulle. Hän hiljattain muuttanut takaisin Suomeen, erittäin varakas, mukava, komea ja asiallinen mies. Hän ei kuitenkaan lähetä mitään sarjaviestejä vaan viestittelee nainen kerrallaan ja katsoo miten menee ja tapahtuu.
Olen ollut siellä pari kuukautta ja monta kertaa selaillut miesten profiileja ihan ajankuluksi. Muutama asia pistää silmään, kopioiko iso osa miehistä profiilitekstinsä jostain samasta lähteestä? Samat sanonnat, samat fraasit, niin totaalinen turn off, jos ei kykene ihan itse keksimään edes kuvausta itsestään. Toinen on yhden lauseen profiiliteksti "laita viesti jos kiinnostaa". Niin, mistä pitäisi kiinnostua, kun ainoat tiedot ko miehestä on pituus, paino, kokopäivätyössä ja matkustelee satunnaisesti?
Kuvattoman kuvanpyytäjämiehet. Pyytävät kuvaa viimeistään toisessa viestissä ja kun sanon, että laita sinä ensin, niin sinne häviävät, useimmiten sanomatta mitään. Jotenkin tulee mieleen, että mitähän ne niillä saamillaan kuvilla tekee ja lähettävätkö ikinä naiselle kuvaa, jos nainen ei miellytäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä mies olen siellä etsimässä ihan vakavaa parisuhdetta ja vartaloni ei varmasti tuota pettymystä.
Entä kasvot?
Kasvot on enemmän mielipideasia. Saan keskimäärin varmaan kerran vuodessa ekan viestin nettideiteissä naiselta jossa sanoo vain, että "olet komea mies", mutta luulen kyllä realistisesti sanottuna, että livenä kasvoni eivät herätä mitään hurraa huutoja.
Yleensä jos saan katseita naisilta ulkona niin huomaan aina, että ne ovat kohdistuneita kroppaani.
Me ollaan oltu yhdessä jo 4 vuotta. Tosin sitä ennen olin toiset neljä vuotta s24 ja yritin löytää jotain fiksua... Vaihtuvuus kun on niin kovin pieni. Löytyihän se, mutta ei kai tarjontaa voi hulppeaksi sanoa.
Entä kasvot?