Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On URBAANILEGENDAA, että nainen pitää pitkästä yhdynnästä!

Vierailija
20.04.2006 |

Täälläkin on jatkuvasti kirjoituksia, joissa " nainen" kertoo pitävänsä tuntien jyystämisestä ja väitäääpä jopa pysyvänsä kosteanakin sellaisen ajan. Pah! Mikäli yhdyntä kestää enemmän kuin puoli tuntia, se on hyvää vain, mikäli kyseessä on tantraseksi tai sen eri muodot.

Naiselle riittää hyvin 10-15min yhdyntä, mutta kukaan ei rajoita niiden määrää päivässä/yössä ellei nainen itse ;)

M.O.T.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse jyystämisosuus saa olla max 15-20min mutta muuta kivaa voi sitten tehdä sen muun osan tuntia!!

Vierailija
2/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIITKÄÄ esileikki ja suht nopea pano=kaikkein paras seksisetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen sen verran kiinottunut yleensä, että saan parin min päästä kun aloitellaan ja miehenkään ei tarvitse turhaan pitkitellä. onni tietysti on että saan niin nopeasti, muuten voisi olla pienoinen ongelma tämä miehen nopeahko laukeaminen... Joten jyystäminen on kamalaa!!!!!!!!

Vierailija
4/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

! n31

Vierailija
5/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtisonnista on miehen kyky jyystää ja rynkyttää tuntikaupalla. se on puuduttavaa, pitkästyttävää, kiusallista ja joskus kivuliastakin. ei tuollainen kestävyys todellakaan ole mikään osoitus rakastajantaidoista tai potenssista, se mitataan miehen kyvyllä ottaa huomioon naisen tarpeet (henkiset ja fyysiset) ja mielikuvituksen käytöllä. joskus tuollaisen jyystö-jyrkin osuttua kohdalle ihmettelin, eikö hän huomannut partnerinsa tympiintymistä ja täydellistä näivettymistä.

Vierailija
6/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitystä siitä, että nainen nauttii tuosta rynkyttämisestä. usein huomaa, että naisnäyttelijällä on tukala olo kun vastapuoli tökkii kuin ompelukone, ja niin vaan hänen pitää voihkia ja muljautella ekstaasissa silmiään.

Vierailija
7/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään kaipaa mitään lässyttämistä jälkeenpäin. Voin hyvin jatkaa esim. telkkarinkatselua välittömästi seksin jälkeen.

Vierailija
8/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan henkilökemia-juttu. Aiemmat kumppanini olivat yksitotisia perusmiehiä, seksi on laukeamis-keskeistä jne.

Nykyinen kumppanini on seksuaalisesti minulle täydellinen. Hän kiihottaa minua koko ajan, kestipä seksi tunnin tai viisi tuntia. Useimmiten rakastelemme yhtäjaksoisesti kolme tuntia (viikonloppuisin tai illalla) ja todellakin, olen kiihottunut ja kostea koko ajan.

Olen kostea, koska saan orgasmeja vähän väliä ja jokainen orgasmi kastelee minut sisältä läpikotaisin. Ja kyllä pidän " jyystämisestä" tuntikaupalla, koska mieheni penis on sopivan kokoinen, eikä aiheuta liiallista kitkaa.

Yleensä seksisession aikana minä tulen 3-4 kertaa ja jokainen orgasmi on voimakkaampi kuin entinen. Osan ajasta olen täysin muissa maailmoissa, sulaudun henkisesti mieheeni (henkinen orgasmi) ja pääsen lähestulkoon nirvanaan.

Ja kyllä, tiedän tantraseksistä vaikkemme sellaista harrastakaan. Seksimme on kuitenkin niin täydellinen sekoitus henkistä ja fyysistä yhteyttä, että siitä ei saa tarpeekseen.

Terveisin aiemmin pikapanoista pitänyt alapäältään herkkä nainen.

Vierailija
9/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sängyssä 11 miehen kanssa ja VAIN tämän yhden kanssa pidän pitkistä sessioista (lyhyitä meillä ei ole ollutkaan, kun on maraton-seksistä pitävä kestävä mies).

Jos siis keskimäärin 1 kymmenestä kumppanista on tällaiseen soveltuva ja näidenkin vastakumppaneina on naisia, jotka useimmiten eivät pidä pitkistä sessioista, on tietysti melko harvinaista, että kaksi pitkien sessioiden ystävää päätyy yhteen.

Harvinaista, muttei tosiaankaan mikään urbaanilegenda. :-)

Kannattaisi tännekin kirjoittelevien _vain_minun_mielipiteeni_on_oikea -ihmisten muistaa, että meitä on joka junaan.

Ja kyllä, olen se sama nainen, joka kehui että sopivin kalu on keskimittainen (juuri siitä syystä, ettei se aiheuta liikaa kitkaa ja orgasmit ovat voimakkaampia).

Vierailija
10/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin saan ekojen 10 minuutin aikana tai sitten en ollenkaan! Eikä meillä edes harrasteta esileikkejä (sen verran vaan, että pikkusen liukastu ja heti vaan kikkeliä sisään). Jos jyystö (ja nimen omaan jyystö) kestää yhtään kauemmin, niin mulla lähtee kaikki tunto ja sitä myötä liukkaus eli turhaa ja kivuliasta hommaa.

Ja nro 10 kanssa olen myös samoilla linjoilla eli turha lällyily pois. Seksin jälkeen haluan pestä alapääni ja käydä nukkumaan tai jatkaa leffan katsomista. Rasittaa oikein, jos mies jää vielä orkkujen jälkee iholle kiehnäämään ja latelee jotain latteita lemmen tunnustuksia...

N28

Vierailija
11/16 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy " jyystö" ja toimii, joskus ei. Ja mikään ei ole ihanamappa kuin seksin jälkeen jäädä mieheni kanssa nukkumaan ihan kiinni ja solmussa toisiimme. Ei minnekään pesulle rynnätä ikinä, enimmät roiskeet saatetaan kuivata johonkin pyyhkeeseen tms. Peppuseksin jälkeen ainoastaan komennan mieheni pesulle, vaikkei sotkua tulekaan.

Vierailija
12/16 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo voi kattella sitä leffaa vaikka homman aikana... Itse luen vaikka Tekniikan Maailmaa.

Aurinkoista kevättä vaan teille :)

Vierailija
13/16 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jostain syystä melkein aina kun pidempään sessioon ryhdymme, homma kaatuu siihen, että mieheni kiihottuu niin paljon siitä, ettei pysty/halua enää pidättää... Ja harrastamme seksiä kyllä useita kertoja viikossa ja olen kokeillut myös sitä että otan ensin suihin ja vasta sitten ensimmäisen orgasmin jälkeen yhdyntää, mutta ei auta. Mies kiihottuu jyystämis asennoista niin paljon et tulee, peilin voisi varmaan poistaa niin asia helpottuisi edes vähän.. :)

Vierailija
14/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ennätys kaksi tuntia yhteen menoon. Jos on ollut pitkä tauko, ensin pikapano ja toka kerralla pidempää nautiskelua. Kun seksi kestää kauan, pääsee ihan toisiin ulottuvuuksiin ja tulee monta orkkua. Se on namia, kun aikaisemmin sai vaan niitä kolmen minuutin munia...

Vierailija
15/16 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma olis mahdollisimman pitkä esileikki ja suht nopea pano. Vaan yleensä menee just toisinpäin.

Vierailija
16/16 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on ihan totta. Useimmiten menee 1-1,5 tuntia, puoli tuntia on jo pikainen ja 10 minuuttia supernopea. Noissa pisimmissä sessioissa on tietysti mukana esileikkiä ja suvantovaiheita, eihän nyt kukaan tuollaista aikaa jaksa jyystää täysillä. Silti miehen erektio pysyy koko ajan, mikä on musta ihan käsittämätöntä.

Ja vasta tämän miehen kanssa aloin laueta yhdynnässä, lähes joka kerta, kun ei tarvitse pelätä että loppuu aika kesken. Joskus menee niin, että mulla kestää 30 sekuntia ja miehellä tunti. Joskus mulla menee tunti ja mies tulee heti perään. Jos kuivun, mies hoidellaan muilla keinoin loppuun. Sanon vaan että en jaksa pitempään. Yleensä kyllä kosteutta riittää noihin pitempiinkin panoihin.